دلایل آبگیری نکردن لباسشویی

دلایل آبگیری نکردن لباسشویی

چرا لباسشویی آب را تخلیه نمیکند؟

بسیاری از کسانی که با مرکز تعمیراتی کورنیدو تماس گرفتند سوال در مورد دلایل آبگیری نکردن لباسشویی پرسیدند .به همین دلیل در این مقاله به بررسی دلایل آبگیری نکردن لباسشویی پرداختیم تا سوالات شما را پاسخ دهیم . با مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی کورنیدو همراه باشید .

آبگیری نکردن دستگاه لباسشویی شما دلایل زیادی می تواند داشته باشد . خرابی قطعات مختلف ماشین لباسشویی شما ممکن است باعث بروز چنین مشکلی شده باشد.با هم به بررسی برخی از این عوامل می پردازیم.

قطعه اول| شیر آب ورودی

در ابتدا شما باید از اینکه شیر ورودی دستگاه لباسشویی شما باز است و آب داخل شلنگ و شیر موجود است مطمئن شوید . برای تست این مورد باید شلنگ های متصل را از شیر آب جدا کرده و یک سطل زیر آن بگذارید و آب را باز کنید ، چنانچه که آب از آن به طور صحیح خارج شد شیر آب سالم است .خرابی شیر آب ورودی یکی از دلایل آبگیری نکردن لباسشویی است.

قطعه دوم | شلنگ ها

باید بررسی کنید که شلنگ های ورودی آب پیچ نخورده باشند برای تست این مورد دستگاه خود را جلو کشیده تا به شلنگ های آن دسترسی داشته باشید ، در صورتی که شلنگ ها پیچ خورده باشد جزو دلایل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی می باشد.

قطعه سوم | فیلتر ورودی

فیلتری که بر روی ابتدای شیر برقی لباسشویی نصب شده مانع ورود آشغال ، رسوبات آب و خوردگی های لوله کشیی به داخل ماشین لباسشویی شما می شود.چنانچه این فیلتر دچار گرفتگی شود باعث می شود که آب به ماشین لباسشویی وارد نشود . برای حل این مشکل و تمیز کردن فیلتر شلنگ های ورودی را از ماشین لباسشویی جدا کنید و آهسته فیلتر هارا بیرون بکشید و تمیز کنید تا مشکل پیش آمده رفع شود.

قطعه چهارم | شیر برقی

این قطعه وظیفه ورود آب به دستگاه لباسشویی شما را دارد ، در صورت بروز مشکل برای این قطعه ورود آب به ماشین لباسشویی شما ، دچار ایراد می گردد ، برای اینکه شیر برقی را تست کنید باید آن را به برق مستقیم وصل کنید و چک کنید ، اگر با وصل مستقیم برق به شیر برقی ماشین لباسشویی ، همچنان آب وارد ماشین لباسشویی نمی شود. باید شیر برقی را تعویض کنید.

قطعه پنجم | جاپودری

آب بعد از گذر از شیر برقی به جاپودری دستگاه رسیده و از آنجا به حالت اسپری از طریق سوراخ های ریز وارد جا پودری می شود . در شرایطی که این سوراخ ها کیپ شود فشار آب داخل جاپودری بسیار کم شده و یا کاملا قطع می شود.برای برطرف کردن این مشکل مخزن جاپودری را خارج کرده و با استفاده از یک فرچه داخل مخزن اصلی جاپودری را تمیز کنید.

به این موارد نیز دقت داشته باشید

چنانچه این موارد مشکل عدم آبگیری ماشین لباسشویی را بررسی کردید و مشکل شما برطرف نشد دلایل دیگری هم هستند که میتوانند از دلایل آبگیری نکردن لباسشویی باشد مانند خرابی میکروسوئیچ، کلید پاور و برد الکترونیکی یا تایمر و رفع این مشکلات ماشین لباسشویی نیاز به متخصص حرفه ای دارد، از این رو ما با داشتن متخصصان حرفه ای این کار را برای شما به طور تخصصی و با ضمانت انجام میدهیم .

ثبت درخواست در مرکز کورنیدو

چنانچه به دلیل بروز هرگونه مشکلی ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده باشد . می توانید با مرکز تعمیرات کورنیدو تماس حاصل کرده و درخواست تعمیرات خود را ثبت کنید .تکنسین های مرکز کورنیدو با داشتن سابقه ی کاری بالا در سراسر شهر تهران در خدمت شما همشهریان گرامی هستند.

ثبت درخواست تعمیرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما