مراحل ثبت درخواست تعمیرات مبل در تهران

درخواست تعمیر مبل

خدمات تعمیر مبل در تهران | کورنیدو


تعمیرات مبلمان در شهر های بزرگ یکی از معضلات عدیده‌ای است که به دلیل زمان بر بودن و زحمت زیاد، مشکلات فراوانی برای مردم ایجاد کرده است. در شهر بزرگی مانند تهران نیز چنین معضلی وجود دارد. ما تا حد توان خود سعی کرده ایم تا با فراهم آوردن امکان سفارش تعمیرات مبل در تهران خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز را آسان تر کنیم.

تعمیرات مبل چیست :

 

تعمیرات مبل به فرایندی گفته می شود که با استفاده از آن مبل هایی که آسیب دیده اند و قابل استفاده نیستند ترمیم می شوند و معایب آن رفع شود. تعمیرات مبل انواع مختلفی بسته به طراحی مبل , جنس مبل و مواد استفاده شده در آن دارد که با توجه به نوع فرسودگی آن به کارگاه یا محل کار انتقال داده میشود .

خدمات تعمیرات مبل در تهران

انواع خدمات تعمیر مبل در تهران :

تعمیر مبل کاری به صرفه برای هر فردی به حساب می آید و از خرید مجدد مبل های گران قیمت جلوگیری میکند زیرا تعمیر مبل برای تازه کردن و تغییر دکوراسیون منزل لازم است. استفاده طولانی مدت از مبل باعث پاره شدن پارچه ی رویه , شکستن پایه ی مبل , خراب شدن روی دسته مبل , کثیفی مبل و خراب شدن فنر های آن و … میشود در واقع تعمیرات مبل نسبت به خرید آن بسیار مقرون به صرفه تر است اما برای تعمیر آن نیاز به متخصص و تکنسین های کار بلد است تا بسته به نوع مبل شما و مشکل آن به تعمیر آن بپردازد. تعمیر مبل نیز مانند سایر لوازم خانگی در شرکت کورنیدو قابل تعمیر هستند که تمامی مشکل های مبل را رفع می کنند و زیبایی دوباره به مبل می بخشند و شما به راحتی می توانید با مراجعه به فرم ثبت درخواست تعمیر مبل از تمامی خدمات ما استفاده کنید.

مناطق تحت پوشش

مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تهران در زمینه تعمیر مبل این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶   

تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکزی : ۸۸۵۴۳۰۳۲

قابل ذکر است جهت نصب اولیه دستگاه ها باید با شماره 41749 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *