مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان | خدمات سرویس و تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان

برند ویرپول یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال ویرپول در اصفهان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های ویرپول باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال ویرپول برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختصص تعمیرات یخچال ویرپول

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

 تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول در اصفهان
تعمیرات یخچال ویرپول در اصفهان

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان:

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال ویرپول پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال ویرپول دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان

برای بررسی ایرادهای یخچال خود می‌توانید با نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان در تماس باشید. کارشناسان ما در تمام طول روز در نمایندگی یخچال ویرپول در اصفهان پاسخگوی شما مشتریان محترم هستند. برای رفع ایراد یخچال خود می‌توانید در اولین فرصت با نیروهای حاضر در مرکز تماس گرفته و بدون نگرانی برای جابه‌جایی یخچال، در خانه منتظر تعمیرکاران ما باشید.

در مورد یخچال‌های ویرپول نیز مانند بسیاری از برندهای دیگر می‌توانید از قابلیت نمایش کد خطا استفاده کنید. اگرچه دیدن این کد اصلاً شما را خوشحال نخواهد کرد اما یک قابلیت بسیار مهم در روند عیب یابی و تعمیرات است. با بررسی این کد کار شما تا حد زیادی جلو افتاده و دیگر نیاز به بررسی بخش به بخش دستگاه نخواهد بود. البته تعمیرات کلی و تعویض قطعات را باید به کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان بسپارید. در ادامه نگاهی به کدهای خطا در یخچال ویرپول می‌اندازیم.

نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان

علت نمایش کد خطا 01 در یخچال ویرپول

این کد خطا در یخچال‌های ویرپول به ایراد در مخزن آب اشاره دارد. می‌توانید برای بررسی علت مشکل با نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان تماس بگیرید. لازم است ابتدا از خود مخزن آب شروع کرده و سالم بودن آن را به طور کامل بررسی نمود.

اگر ایرادی در مخزن به چشم نمی‌خورد لازم است تمامی اتصالات مربوط به دریچه مخزن آب بررسی شوند. گاهی با عیب یابی همین قطعات مشکل شما حل می‌شود. اما برخی اوقات همچنان کد خطا را در صفحه نمایش خواهید دید. در چنین وضعیتی به احتمال زیاد برای بررسی برد الکتریکی باید با نمایندگی تعمیر یخچال در اصفهان تماس بگیرید.

بررسی کد خطا 02 به کمک نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان

به دنبال گیر کردن عایق هوا یا ایراد در کار این قطعه شما کد خطا 02 را در یخچال ویرپول خواهید دید. اگر از محل نصب و کار عایق هوا اطلاع ندارید از کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان راهنمایی بخواهید. در کل عایق هوا دستگاهی است که هوای سرد فریزر را به محیط یخچال می‌کشاند.

تمامی اتصالات را باید به درستی بررسی کرده و ببینید همه تست‌های عایق در وضعیت مناسبی باشند. اگر در این موارد مشکلی را مشاهده نکردید باید احتمال ایراد در صفحه کنترل اصلی را به یاد داشته باشید. برای رسیدگی به این مشکل با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان در ارتباط باشید.

علت نمایش کد خطا 03 در یخچال ویرپول

به دنبال خرابی فن تبخیر کننده یا کندانسور در دستگاه چنین کد خطایی را مشاهده خواهید کرد. برای بررسی فن با نمایندگی یخچال ویرپول در اصفهان تماس بگیرید. لازم است تمامی سیم‌های متصل به فن چک شده و از سالم بودن اتصالات در این قطعه مطمئن شوید.

سالم بودن خود فن و پره‌های آن نیز باید با دقت بررسی شود. اگر تا اینجای کار مشکلی وجود نداشت به احتمال زیاد کد خطا به دنبال ایراد در صفحه کنترل روشن شده است. برای بررسی‌های دقیق و تخصصی این بخش با نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان در تماس باشید.

تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان

علت نمایش کد خطا 05 در یخچال ویرپول

با دیدن این کد خطا، باید بدنید یخچال به شما در مورد خرابی سنسور دمایی فریزر هشدار می‌دهد. برای بررسی این سنسور می‌توانید یا از نمایندگی یخچال ویرپول در اصفهان کمک گرفته یا خودتان دست به کار شوید. باید از سنسور فریزر شروع کرده و از سالم بودن خود این قطعه و نسوختن آن مطمئن شد.

تمامی اتصالات و سیم‌کشی‌های مربوط به سنسور باید بررسی شوند. گاهی ایراد سنسور به دنبال درست عمل نکردن ترموستات یخ‌زدایی فریزر است. در نهایت آخرین قطعه‌ای که باید در نظر داشته باشید صفحه کنترل اصلی یخچال شماست. برای تعمیرات این بخش باید حتماً از نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان کمک بخواهید.

علت نمایش کد خطا 06 در یخچال ویرپول

به دنبال ناخوانا بودن سنسور دمای یخچال این کد خطا را مشاهده خواهید کرد. در ابتدا نیاز به تست سنسور دمایی یخچال وجود دارد. می‌توانید این کار را به نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان بسپارید. اگر خود سنسور دمایی یخچال سالم است شرایط ایراد مربوط به سیم‌کشی‌ها و اتصالات آن می‌شود.

با ادامه داشتن مشکل نوبت به بررسی ترمودیسک و ترموفیوز می‌رسد. اگر نیاز به تعویض هریک از این قطعات بود برای خرید قطعه جایگزین اصل با نمایندگی یخچال ویرپول در اصفهان در ارتباط باشید. با ادامه یافتن نمایش کد خطا باید بررسی برد الکتریکی را به متخصصین این کار بسپارید.

بررسی کد خطا 07 به کمک نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان

درست کار نکردن گرم کن یخ‌زدایی با کد خطای 07 به شما نمایش داده خواهد شد. در این شرایط لازم است گرم کن یخ‌زدای یخچال که با نام المنت نیز شناخته می‌شود را بررسی کنید. در صورت نیاز به تعویض این قطعه می‌توانید از نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان کمک بخواهید.

البته ممکن است ایراد از خود گرم کن نبوده و سیم‌کشی‌ها و اتصالات آن دچار قطعی یا خرابی شده باشند. اگر مشکل شما با چک کردن المنت و اتصالات آن رفع نشد احتمال دارد کد خطا 07 در نتیجه خرابی‌های برد الکتریکی روشن شده باشد. بهترین گزینه برای تعمیرات برد تماس با نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان خواهد بود.

بررسی کد خطا 08 در یخچال ویرپول

با دیدن این کد خطا بهترین کاری که می‌توانید بکنید کمک گرفتن از متخصصین حاضر در نمایندگی یخچال ویرپول در اصفهان است. زیرا کد خطای 08 به دنبال ایراد در برد الکتریکی روشن خواهد شد. در چنین حالتی فعالیت عایق متوقف نمی‌گردد. لازم است برد الکتریکی و تمامی خازن‌ها و قطعات سوار روی آن به کمک نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان عیب یابی و تعمیر شوند.

نمایندگی یخچال ویرپول در اصفهان

بررسی کد خطا cf در یخچال ویرپول

کد خطا cf نشان‌دهنده قطع ارتباط میان صفحه کنترل اصلی و صفحه نمایشگر است. ممکن است ایراد به وجود آمده مربوط به سیم‌کشی‌ها و اتصالات این بخش باشد. گاهی نیز به دنبال خرابی یکی از پی سی بی ها این کد نمایش داده خواهد شد. می‌توانید رفع این مشکل را به نمایندگی یخچال ویرپول در اصفهان بسپارید.

کد خطا -7 در یخچال ویرپول

این کد خطا به دنبال قطع برق در یخچال روشن خواهد شد. به احتمال زیاد ولتاژ وارد شده به دستگاه شما زیاد بوده است. البته ایراد ممکن است به برد الکتریکی نیز مرتبط باشد. گاهی با فشرد دکمه ریست کد خطا از بین خواهد رفت.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان:

تعمیر یخچال ویرپول در اصفهان| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اصفهان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 03136606646

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *