مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال فریجیدر در اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اصفهان | خدمات سرویس و تعمیر یخچال فریجیدر در اصفهان

برند فریجیدر یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال فریجیدر در اصفهان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال فریجیدر در اصفهان ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های فریجیدر باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال فریجیدر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اصفهان:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختصص تعمیرات یخچال فریجیدر

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 

تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در اصفهان
تعمیرات یخچال فریجیدر در اصفهان

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال فریجیدر در اصفهان:

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال فریجیدر پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال فریجیدر دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اصفهان

به محض روشن شدن کد خطا در صفحه نمایش یخچال خود باید با نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اصفهان تماس بگیرید. اغلب عیب یابی و تعمیرات یخچال کار ساده‌ای نبوده و باید تحت نظر متخصصین این کار در نمایندگی یخچال فریجیدر در اصفهان صورت گیرد. درست است که این کدها راهنمای خوبی برای شما بوده و می‌توانند محدوده تقریبی مشکل را مشخص سازند، اما پیدا کردن ایراد اصلی نیاز به تخصص دارد.

برای اینکه بتوانید از بابت روند کار تعمیرات خیالتان آسوده بوده و هیچ نگرانی‌ای به خاطر به کار بردن قطعات تقلبی در یخچال خود نداشته باشید، همواره از نمایندگی‌های مجاز کمک بگیرید. با وجود زیاد بودن تعمیرکاران یخچال، بهترین گزینه همیشه نمایندگی‌ها هستند. ما در نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اصفهان با استخدام نیروهایی کاملاً مجرب و متخصص، به شما تضمین کاری بدون عیب و نقص را خواهیم داد. در ادامه این مقاله کدهای خطا در یخچال فریجیدر را نگاهی می‌اندازیم.

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اصفهان

علت نمایش کد خطای SY CE در یخچال فریجیدر

به دنبال ایجاد خطای برقراری ارتباط در توان بالا در یخچال فریجیدر این کد خطا را مشاهده خواهید کرد. در این زمان بهتر است بررسی مشکل را به نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اصفهان بسپارید. این خطا اغلب به دنبال ایراد در اتصالات میان نمایشگر و برد الکتریکی شکل می‌گیرد.

تمامی این اتصالات باید یک به یک چک شده و در صورت قطعی، تعمیر گردند. اگر ایرادی در این سیم‌کشی‌ها دیده نشد احتمال آسیب دیدن برد الکتریکی وجود دارد. در این حالت بررسی دقیق برد و تعمیرات آن را به کارشناسان ما در نمایندگی یخچال فریجیدر در اصفهان بسپارید.

علت نمایش کد خطا 4 در یخچال فریجیدر

این کد خطا نیز به دنبال عدم برقراری ارتباط مناسب در توان بالا نشان داده می‌شود. شما لازم است پیدا کردن علت این اختلال را به متخصصین نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اصفهان بسپارید. نیاز به بررسی اتصالات برقی وجود دارد که این کار تخصص کافی می‌خواهد.

به دنبال روشن شدن کد خطای 4 در یخچال باید سیم‌کشی‌هایی که میان رابط کاربر و صفحه کنترل قرار دارند بررسی شود. در صورتی که ایرادی در این بخش دیده نشد باید احتمال آسیب دیدن برد الکتریکی را در نظر بگیرید. برای تعمیرات برد نیاز به تخصص بالا و مهارت زیاد است. با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر یخچال در اصفهان در تماس باشید.

بررسی کد خطا 5Y EF به کمک نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اصفهان

کد خطا 5Y EF مرتبط با درست کار نکردن مدار فن تبخیر کننده در یخچال فریجیدر است. می‌توانید برای حل این مشکل از نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اصفهان کمک گرفته یا در صورت داشتن مهارت کافی، خودتان دست به کار شوید. در قدم اول نیاز است سیم‌کشی‌ها چک شوند.

باید تمام سیم‌کشی‌هایی که میان صفحه کنترل و فن تبخیر کننده قرار دارند را بررسی و عیب یابی کنید. در صورت سالم بودن این اتصالات، خرابی برد الکتریکی را در نظر داشته باشید. همچنین احتمال ایراد در فن تبخیر کننده و موتور یا پره‌های آن نیز نباید فراموش شود. در صورت ادامه داشتن مشکل با نمایندگی یخچال فریجیدر در اصفهان در تماس باشید.

علت نمایش کد خطا EF در یخچال فریجیدر

این کد خطا نیز مانند کد قبلی اشاره به خراب شدن مدار فن تبخیر کننده دارد. مانند مرحله قبل لازم است تمامی اتصالات فن بررسی شده و از سالم بودن خود آن و موتور و پره‌هایش اطمینان یابید. در نهایت نیز باید ایراد در برد الکتریکی را بررسی کنید. می‌توانید با همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اصفهان در تماس باشید.

نمایندگی یخچال فریجیدر در اصفهان

علت نمایش کد خطا DF در یخچال فریجیدر

درست کار نکردن مدار مربوط به سیستم دیفراست یا یخ‌زدایی با کد خطای DF به شما اعلام خواهد شد. در این شرایط می‌توانید برای بررسی کامل اتصالات میان مدار دیفراست با صفحه کنترل از نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اصفهان کمک گرفته یا خودتان دست به کار شوید.

اگر سیم‌کشی‌های مدار دیفراست سالم بودند باید احتمال خرابی قطعاتی مانند ترمودیسک یا ترموفیوز را در نظر داشته باشید. بعلاوه چک کردن فن داخل فریزر نیز فراموش نشود. اگر با تعمیر یا تعویض این قطعات همچنان مشکل شما ادامه داشت وجود ایراد در برد الکتریکی بررسی گردد. می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اصفهان در ارتباط باشید.

علت نمایش کد خطا SH در یخچال فریزر فریجیدر

کد خطای SH نشان‌دهنده یک اتصال کوتاه در سنسور فریزر نمایشگر یخچال است. بهتر است بررسی این موضوع را به نمایندگی یخچال فریجیدر در اصفهان بسپارید. لازم است در ابتدا تمامی اتصالات میان صفحه نمایش با سنسور دما بررسی شوند.

به یاد داشته باشید گاهی نیاز به تعویض سنسور خواهد بود. بهتر است قطعات جایگزین را از مراکز مورد اعتماد خریداری کنید. در نهایت با ادامه یافتن نمایش کد خطا نوبت به بررسی برد الکتریکی می‌رسد. با توجه به حساسیت این قطعه برای عیب یابی و تعمیرات آن از نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اصفهان کمک بخواهید.

علت نمایش کد خطای OP  در یخچال فریجیدر

با دیدن این کد خطا متوجه ایراد در سنسور غذای تازه در نمایشگر یخچال خواهیم شد. برای بررسی سیم‌کشی‌های میان سنسور و صفحه نمایش از نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اصفهان کمک بگیرید. اگر سیم‌کشی‌ها سالم بودند احتمالاً با عوض کردن سنسور مشکل شما حل خواهد شد.

حل کد خطا SH در یخچال فریجیدر در نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اصفهان

این کد خطا مربوط به دستگاهی است که فریزر ندارد. در یخچال‌های فریجیدر کد SH مربوط به اتصال کوتاه در سنسور غذای تازه در نمایشگر یخچال است. می‌توانید برای حل این مشکل از کارشناسان ما در نمایندگی یخچال فریجیدر در اصفهان راهنمایی بخواهید.

لازم است تمامی سیم‌کشی‌های متصل به سنسور بررسی شده و در صور سالم بودن، سنسور را عوض کرد. اما گاهی با این کار هم کد خطا از بین نمی‌رود. در این شرایط باید احتمال ایراد در برد الکتریکی را در نظر داشته باشید. برای بررسی برد و تعمیرات آن از نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اصفهان کمک بخواهید.

تعمیر یخچال فریجیدر در اصفهان

علت نمایش کد خطا sb 5b در یخچال فریجیدر

با رفتن دستگاه به حالت سبت این کد خطا را مشاهده خواهید کرد. در این وضعیت بخش‌هایی از یخچال شما از کار می‌افتند. می‌توان این وضعیت را با نگه داشتن دکمه‌های دمای فریزر و دمای یخچال به مدت 5 ثانیه فعال و غیرفعال کرد. اگر مشکلی در رابطه با این وضعیت داشتید با همکاران ما در نمایندگی یخچال فریجیدر در اصفهان در تماس باشید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اصفهان:

تعمیر یخچال فریجیدر در اصفهان| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اصفهان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 03136606646

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *