مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان | خدمات سرویس و تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان

برند سامسونگ یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال سامسونگ در اصفهان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های سامسونگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال سامسونگ برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختصص تعمیرات یخچال سامسونگ

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 

تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان
تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان:

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال سامسونگ پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال سامسونگ دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان

در زمان بروز ایراد در روند کار یخچال سامسونگ، بهترین کاری که می‌توانید بکنید تماس با نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان است. با عیب یابی و تعمیرات دستگاه به کمک متخصصان ما در نمایندگی یخچال سامسونگ در اصفهان دیگر از بابت نحوه کار نگرانی نخواهید داشت. همه کارشناسان کاملاً در این رابطه آموزش دیده و سال‌ها تجربه کاری دارند.

اگر خودتان کمی اهل فن باشید می‌توانید با کمک گرفتن از کدهای خطای مشخص شده در یخچال بسیاری از مشکلات را رفع کنید. این کدهای خطا به منظور تسهیل روند شناخت ایراد و تعمیرات ساده‌تر طراحی شده‌اند. با مراجعه به دفترچه راهنما یخچال یا کمک گرفتن از فضای مجازی می‌توانید در مورد هریک از این کدها اطلاعات کاملی را به دست آورید. در صورتی که نیاز به راهنمایی‌های بیشتری داشتید با ما در نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان در تماس باشید.

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان

کد خطا 1E یا SE در یخچال سامسونگ

قطع شدن جریان برق در یخچال سامسونگ با یکی از این دو کد خطا نشان داده می‌شود. برای بررسی سیم‌کشی‌ها و اتصالات برقی با نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان تماس بگیرید. البته باید قبل از این کار از وصل بودن برق خانه مطمئن شده باشید.

یکی دیگر از دلایل روشن شدن این کدهای خطا می‌تواند عدم ثبات جریان برق در مبدل PDA باشد. در این شرایط به طور هم‌زمان دکمه‌های power safe و lightening را فشرده و برای ده ثانیه منتظر بمانید. اگر باز هم کد خطا از بین نرفت از نمایندگی تعمیر یخچال در اصفهان کمک بخواهید.

بررسی علت نمایش کد خطا 4E به کمک نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان

کد خطا 4E اشاره به ایراد در روند کار سنسور دیفراست در بخش فریزر دارد. می‌توانید بررسی این سنسور و قطعات مرتبط به آن را به نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان بسپارید. در غیر این صورت باید با کمک اهم‌تر از سالم بودن سنسور اطمینان یابید.

برخی اوقات شل شدن سیم‌کشی و ایراد در اتصالات سبب نمایش کد خطا می‌شود. اگر نیاز به تعویض سنسور دیفراست بود باید قطعه جدید را از مراکز معتبر و مورد اطمینان تهیه کنید تا در زمانی کوتاه دوباره به دردسر نیفتید. با کارشناسان ما در نمایندگی یخچال سامسونگ در اصفهان در ارتباط باشید.

نمایندگی یخچال سامسونگ در اصفهان

علت نمایش کد خطا 5 و 5E در یخچال سامسونگ

این دو کد خطا مربوط به ایراد در جریان برق بوده یا خرابی در سنسور دیفراست فریزر را نشان می‌دهند. ممکن است با یک بار ریست کردن دستگاه مشکل شما حل شده و کد خطا از بین برود. در غیر این صورت با نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان تماس بگیرید.

در این مرحله اغلب تعمیرکاران به بررسی دقیق سنسور یخ‌زدایی فریزر می‌پردازند. باید از نسوختن سنسور مطمئن شده و سالم بودن تمامی اتصالات مرتبط به آن بررسی گردد. در صورت نیاز به تعویض سنسور از کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان کمک بخواهید.

علت نمایش کد خطا 6E در یخچال سامسونگ

کد خطا 6E به ایراد در کار سنسور دمای محیط اشاره دارد. این کد خطا شاید به دنبال قطع شدن جریان برق در یخچال شما روشن شده باشد. قبل از اینکه بخواهید با نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان تماس بگیرید می‌توانید دو کلید Power Freeze و Power Cool را باهم فشار دهید. حدود بیست ثانیه منتظر بمانید. حالا به احتمال زیاد کد خطا از بین رفته است.

در شرایطی که پس از انجام مراحل فوق همچنان کد خطای 6E در صفحه نمایش یخچال روشن بود باید از متخصصین این کار کمک بخواهید. لازم است علت بروز مشکل توسط متخصصین این کار در نمایندگی یخچال سامسونگ در اصفهان بررسی گردد.

علت نمایش کد خطا 8E در یخچال سامسونگ

کد خطای 8E را پس از ایراد پیدا کردن سنسور یخ‌ساز مشاهده خواهید کرد. اگر نمی‌دانید این سنسور در کدام بخش از دستگاه شما قرار دارد از کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان راهنمایی بخواهید.

اما اگر خودتان قصد رسیدگی به این موضوع را دارید باید از سالم بودن سنسور یخ‌ساز مطمئن شوید. سپس تمامی اتصالات آن بررسی شده و هرگونه قطعی در آن برطرف گردد. شاید نیاز به تعویض سنسور یا کل بخش یخ‌ساز دستگاه باشد. اگر نتوانستید مشکل را حل کنید با نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان در تماس باشید.

علت نمایش کد خطا 23E در یخچال سامسونگ

روشن شدن کد خطا 23E نیاز به بررسی تخصصی دارد، زیرا می‌تواند مربوط به ایراد در بخش‌های متفاوتی باشد که باید توسط یک فرد حرفه‌ای تشخیص داده شود. برای این کار با متخصصین ما در نمایندگی یخچال سامسونگ در اصفهان در تماس باشید.

باید بدانید یکی از دلایل روشن شدن کد خطا 23E ایراد پیدا کردن فن یخچال است. ممکن است ایراد با بررسی سیم‌کشی‌ها رفع شده یا نیاز به خرید فن جدیدی باشد. در صورت سالم بودن فن باید احتمال مشکل در صفحه کنترل یا سیم‌ها را فراموش نکنید. در این شرایط کار را به کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان بسپارید.

بررسی کد خطا 25E به کمک نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان

خراب شدن سیستم دیفراست با کد خطا 25E به شما هشدار داده می‌شود. در این زمان لازم است عیب یابی و تعمیر این قطعه را به کارشناسان مربوطه بسپارید. می‌توانید با نمایندگی یخچال سامسونگ در اصفهان در تماس باشید.

تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان

علت نمایش کد خطا 33E در یخچال سامسونگ

درست کار نکردن گرم‌کن لوله پرکن آب را یخچال با کد خطای 33E به شما اعلام می‌کند. اغلب پس از جابه‌جا کردن یخچال یا تکان‌های شدید آن این کد خطا را خواهید دید. حالا باید کلید روشنایی و ذخیره انرژی را هم‌زمان بفشارید. البته به یاد داشته باشید گاهی صدمه‌های فیزیکی نیز این کد خطا را نمایان می‌سازد. در این شرایط رسیدگی به موضوع را به متخصصین ما در نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان بسپارید.

علت نمایش کد خطا 39E در یخچال سامسونگ

این کد خطا به دنبال ایراد در سنسور یخ‌ساز روشن خواهد شد. برای رفع این مشکل باید تمامی اتصالات اطراف یخ‌ساز را در نظر داشته باشید. شما می‌دانید ایراد در بخش یخ‌ساز است اما نمی‌دانید کدام قسمت آن آسیب دیده می‌باشد. بنابراین نیاز است هر یک از قطعات مرتبط به آن را جداگانه بررسی کنید. البته در نظر داشته باشید گاهی نمایش این کد تنها به خاطر کم بودن آب در بخش یخ‌ساز است. برای حل مشکل با متخصصین ما در نمایندگی یخچال سامسونگ در اصفهان در تماس باشید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان:

تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اصفهان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 03136606646

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *