مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال زیمنس در اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در اصفهان | خدمات سرویس و تعمیر یخچال زیمنس در اصفهان

برند زیمنس یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال زیمنس در اصفهان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال زیمنس در اصفهان ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های زیمنس باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال زیمنس برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در اصفهان:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختصص تعمیرات یخچال زیمنس

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 

تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی یخچال زیمنس در اصفهان
تعمیرات یخچال زیمنس در اصفهان

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال زیمنس در اصفهان:

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال زیمنس پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال زیمنس دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در اصفهان

اگر کد خطایی روی صفحه نمایش یخچال شما روشن شده است باید هرچه سریع‌تر با نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در اصفهان تماس بگیرید. این کدهای خطا هشداری برای یک ایراد هستند که لازم است توسط کارشناسان این امر در نمایندگی یخچال زیمنس در اصفهان مورد بررسی قرار گیرد. بی‌توجهی به این وضعیت می‌تواند خسارت‌های بزرگ‌تری را به دنبال داشته باشد.

دیدن کدهای خطا در یخچال زیمنس اصلاً برای شما تجربه خوشایندی نخواهد بود. اما مسلماً چیزی نیست که بتوانید برای همیشه جلوی آن را بگیرید. هر کد خطا ارتباط مستقیمی با ایراد در عملکرد خاصی از یخچال شما دارد. استفاده از دفترچه راهنما می‌تواند در تشخیص محل بروز مشکل به شما کمک کند و شاید برخی تعمیرات ساده را بتوانید خودتان انجام دهید. اما در موارد دیگر حتماً با نمایندگی یخچال زیمنس در اصفهان تماس داشته باشید.

نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در اصفهان

علت نمایش کد خطا E1 در یخچال زیمنس

این کد خطا به دنبال خراب شدن سنسور دمایی یخچال نمودار خواهد شد. می‌توانید بررسی این موضوع را به کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در اصفهان سپرده یا خودتان به سراغ بررسی سنسور دمایی بروید. تمام اتصالات سنسور را چک کرده و سالم بودن خود این قطعه را با اهم متر بررسی نمایید.

در ادامه باید ترمودیسک و ترموفیوز را بررسی کنید. با ادامه یافتن نمایش کد خطا نوبت به برد الکتریکی یخچال خواهد رسید. تعمیرات برد را باید در نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در اصفهان و زیر نظر متخصصین این کار انجام داد.

بررسی کد خطا E2 به کمک نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در اصفهان

با خراب شدن سنسور تبخیر کننده شما کد خطای E2 را مشاهده خواهید کرد. در این زمان بهتر است برای بررسی دقیق وضعیت از متخصصین ما در نمایندگی یخچال زیمنس در اصفهان کمک بگیرید. علت نمایش این کد می‌تواند خراب شدن خود سنسور تبخیر باشد.

با کمک اهم متر از نسوختن این قطعه مطمئن شوید. اگر تمام سیم‌کشی‌های متصل به آن نیز سالم هستند احتمال دارد ایراد مربوط به برد الکتریکی یخچال شما شود. درصورتی‌که با تعویض سنسور همچنان کد خطا نشان داده می‌شد برای عیب یابی برد الکتریکی با نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در اصفهان تماس بگیرید.

نمایندگی یخچال زیمنس در اصفهان

علت نمایش کد خطا E3 در یخچال زیمنس

اگر به هر دلیلی سنسور فریزر نتواند درست عمل کند شما کد خطای E3 را مشاهده خواهید کرد. برای بررسی مشکلات احتمالی از نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در اصفهان مشورت بخواهید. ممکن است ایراد مربوط به خود سنسور فریزر یا دیفراست یخچال شما باشد.

در صورت نیاز اقدام به تعویض سنسور فریزر کرده و از سالم بودن اتصالات آن به برد الکتریکی مطمئن شوید. در صورتی که هنوز هم مشکل شما ادامه داشت می‌توانید برای بررسی‌های بیشتر از کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر یخچال در اصفهان کمک بگیرید.

علت نمایش کد خطا E4 در یخچال زیمنس

روشن شدن کد خطا E4 برابر است با خراب شدن حسگر دما در دستگاه. در این شرایط بررسی کنید دمای داخلی یخچال و فریزر افزایش داشته است یا نه. اگر دما زیاد شده بود احتمالاً حسگر دمای کندانسور ایراد دارد. برای تعویض این قطعه با نمایندگی یخچال زیمنس در اصفهان تماس بگیرید.

در ادامه با حل نشدن مشکل نوبت به بررسی قطعات دیگری می‌رسد. ابتدا به سراغ ترمودیسک رفته و بعد از آن ترموفیوز را چک می‌کنیم. در نهایت ادامه یافتن این شرایط می‌تواند مرتبط با خرابی در برد الکتریکی باشد. برای تعمیرات تخصصی برد باید حتماً از نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در اصفهان کمک بخواهید.

بررسی کد خطا E6 به کمک نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در اصفهان

ایراد پیدا کردن سنسور اواپراتور خود را با کد خطای E6 نشان خواهد داد. این سنسور در واقع همان سنسور دیفراست یخچال شماست که باید برای بررسی آن با نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در اصفهان در تماس باشید.

در این مرحله لازم است تمامی قطعاتی که مرتبط با بخش دیفراست یخچال هستند را چک کنیم. ابتدا از المنت و ترموفیوز شروع خواهیم کرد. سپس نوبت به ترمودیسک و فن داخلی می‌رسد. در ادامه اگر نیاز به بررسی تخصصی برد الکتریکی وجود داشت با ما در نمایندگی یخچال زیمنس در اصفهان در تماس باشید.

علت نمایش کد خطا E7 در یخچال زیمنس

این کد خطا نیز به دنبال خراب شدن سنسور اواپراتور ایجاد می‌شود اما این بار ایراد مربوط به سنسور در بخش یخچال است. برای بررسی این قطعه باید در ابتدا به سراغ ترمودیسک و ترموفیوز بروید. اگر محل این دو قطعه را در یخچال خود نمی‌دانید با نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در اصفهان در تماس باشید.

در مرحله آخر اگر کد خطا هنوز هم ادامه داشت باید برد الکتریکی را عیب یابی و تعمیر کنید. ازآنجایی‌که حساسیت برد بسیار زیاد است توصیه می‌شود تعمیر آن را حتماً به کارشناسان ما بسپارید.

علت نمایش کد خطا E9 در یخچال زیمنس

ایراد در برد اصلی یخچال شما با کد خطای E9 نشان داده خواهد شد. ایراد در برد می‌تواند به شکل سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری ایجاد شده باشد. برای بررسی‌های دقیق برد می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در اصفهان در ارتباط باشید.

تعمیر یخچال زیمنس در اصفهان

علت نمایش کد خطا E15 در یخچال زیمنس

کد خطا E15 نشان‌دهنده بروز ایراد در سنسور محیط یخچال شماست. در این وضعیت باید برای بررسی اتصال کوتاه یا قطعی سیم‌کشی‌ها از متخصصین ما در نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در اصفهان راهنمایی بخواهید. نباید این کد خطا را نادیده بگیرید زیرا ممکن است شرایط بدتر شده و خسارت‌های بزرگ و پر هزینه‌ای را برای شما به دنبال داشته باشد. اگر نیاز به تعویض سنسور بود قطعه جدید را بهتر است از مراکز مجاز نمایندگی یخچال زیمنس در اصفهان تهیه کنید.

علت نمایش کد خطا  Er d1 در یخچال زیمنس

ایراد در روند یخ‌زدایی و سیستم دیفراست در یخچال‌های زیمنس با کد خطای Er d1 نشان داده می‌شود. شما می‌توانید بررسی دقیق علت این مشکل را به کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در اصفهان بسپارید. اغلب این وضعیت به دنبال ایراد در یکی از سنسورها یا اتصالات دستگاه رخ می‌دهد. می‌توانید با تعویض سنسورهای آسیب دیده مشکل خود را حل کنید.

علت نمایش کد خطا Er c1 در یخچال زیمنس

این کد خطا زمانی روشن می‌شود که کمپرسور دستگاه برای زمانی طولانی به کار ادامه می‌دهد. در این وضعیت اولین چیزی که باید چک شود نبود نشتی گاز در دستگاه است. اگر نیاز به شارژ مجدد گاز یخچال بود با نمایندگی یخچال زیمنس در اصفهان تماس بگیرید. شارژ گاز باید حتماً توسط افراد متخصص صورت گیرد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال زیمنس در اصفهان:

تعمیر یخچال زیمنس در اصفهان| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اصفهان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 03136606646

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *