مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال دوو در اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اصفهان | خدمات سرویس و تعمیر یخچال دوو در اصفهان

برند دوو یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال دوو در اصفهان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال دوو در اصفهان ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های دوو باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال دوو برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اصفهان:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختصص تعمیرات یخچال دوو

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماهاستفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 

تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در اصفهان
تعمیرات یخچال دوو در اصفهان

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال دوو در اصفهان:

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال دوو پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دوو دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اصفهان

یکی از بهترین گزینه‌ها برای رسیدگی به مشکلات پیش آمده در یخچال شما تماس با نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اصفهان است. کارشناسان حاضر در نمایندگی یخچال دوو در اصفهان می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات یخچال شما را برطرف نمایند. بعلاوه تماس با نمایندگی‌ها خیال شما را از بابت کیفیت کار، اصل بودن قطعات و مناسب بودن قیمت‌ها راحت خواهد کرد.

در ادامه این مقاله می‌خواهیم کدهای خطایی که ممکن است در یخچال‌های دوو با آن مواجه شوید را بیان کنیم. هریک از این کدهای خطا مشکل در بخش خاصی از دستگاه را نشان می‌دهند. باید بتوانید موارد مرتبط با آن بخش را شناخته و عیب یابی و حتی گاهی تعویض نمایید. اگر خودتان برای انجام این کارها مهارت کافی ندارید با ما در نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اصفهان در تماس باشید.

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اصفهان

علت نمایش کد خطا F1 در یخچال دوو

کد خطا F1 با بروز ایرادی در روند کار سنسور فریزر نمایش داده می‌شود. برای بررسی این سنسور می‌توانید از کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اصفهان کمک بخواهید. یا اینکه خودتان دست به کار شوید. در ابتدا باید نبود اتصال کوتاه و وصل بودن تمام سیم‌های متصل به این سنسور را بررسی کنید.

اگر ایراد در این بخش نبود شاید کمپرسور یا فن ایرادی پیدا کرده باشند. گاهی خود سنسور سوخته است که با کمک اهم متر می‌توانید متوجه این قضیه شوید. برای تهیه سنسور جدید لازم است با نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اصفهان در تماس باشید.

علت نمایش کد خطا r1 در یخچال دوو

این کد خطا نیز مرتبط با ایرادی در سنسور دستگاه شماست، با این تفاوت که این بار اشکال در سنسور یخچال به وجود آمده است. برای رفع مشکل با نمایندگی یخچال دوو در اصفهان تماس گرفته و یا با کمک اهم متر سالم بودن خود سنسور را بررسی نمایید.

باید تمامی اتصالات مربوط به سنسور یخچال چک شده و نبود اتصال کوتاه را بررسی کرد. در چنین شرایطی باید دمای محیط یخچال را تحت نظر داشته باشید. گاهی ممکن است سنسور ایرادی نداشته و کد خطا خودش از بین برود. اما اگر این اتفاق نیفتاد از متخصصان ما در نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اصفهان کمک بخواهید.

نمایندگی یخچال دوو در اصفهان

بررسی کد خطا rt به کمک نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اصفهان

هر زمان متوجه روشن شدن کد خطا rt در صفحه نمایش یخچال دوو شدید باید بدانید سنسور دما یا همان سنسور rt ایرادی دارد. می‌توانید بررسی‌های دقیق را به کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اصفهان بسپارید.

ایراد ممکن است به دنبال قطع شدن یکی از سیم‌های متصل به سنسور یا اتصال کوتاه به وجود آمده باشد. سنسور دما باید نحوه کار کلی یخچال شما را به نوعی کنترل کند. با خراب شدن این سنسور دستگاه دیگر قادر به تشخیص دمای داخلی و تنظیم آن نیست. در چنین شرایطی بهتر است هرچه زودتر با تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال در اصفهان در تماس باشید.

علت نمایش کد خطا d1 در یخچال دوو

ایراد در سنسور d1 با نمایش کد خطای فوق به شما اعلام خواهد شد. این کد خطا ممکن است به دنبال اتصال کوتاه در مدار این سنسور روشن شده باشد. می‌توانید بررسی دقیق اتصالات را به کارشناسان نمایندگی یخچال دوو در اصفهان بسپارید. سنسور d1 در یخچال دوو وظیفه دارد زمان فعالیت دیفراست را کنترل کند.

با نمایش این کد خطا باید سنسور دیفراست و تمامی اتصالات مربوط به آن به‌درستی بررسی شوند. اگر سنسور سوخته است باید آن را عوض کنید و اگر سالم باشد احتمالاً کد خطا خودش از بین خواهد رفت. در صورت ادامه داشتن نمایش کد خطا با نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اصفهان تماس بگیرید.

علت نمایش کد خطا dr در یخچال دوو

ایراد در میکروسوئیچ درب یخچال با کد خطا dr به شما اعلام خواهد شد. در چنین شرایطی متوجه می‌شوید سنسور درب بنا به علتی ایراد پیدا کرده است. حالا می‌توانید پیدا کردن این علت را به نمایندگی یخچال دوو در اصفهان سپرده و یا در صورت داشتن تخصص خودتان دست به کار شوید.

بهتر است قبل از هر کار یک‌بار درب یخچال خود را باز کرده و مجدداً خوب ببندید. ببینید کد خطا از بین می‌رود یا نه. در صورت ادامه داشتن نمایش کد به‌احتمال‌زیاد باید به فکر تعویض میکروسوئیچ درب باشید. می‌توانید برای تهیه قطعه جدید و تعویض آن از همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اصفهان راهنمایی بخواهید.

بررسی علت نمایش کد خطا df به کمک نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اصفهان

کد خطای df نیز مربوط به خراب شدن میکروسوئیچ درب است، اما این بار برای درب فریزر. مانند دفعه قبل، ممکن است با باز و بسته کردن درب فریزر کد خطا از بین رفته و ایراد خاصی وجود نداشته باشد. اما در صورت ادامه یافتن این شرایط از نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اصفهان کمک بگیرید. لازم است میکروسوئیچ درب فریزر عوض شود.

علت نمایش کد خطا dh در یخچال دوو

این بار نیز کد خطا به ایراد در میکروسوئیچ اشاره دارد. اما با دیدن کد خطا dh باید میکروسوئیچ بخش هوم بار را بررسی کنید. شاید اینجا هم بتوانید با باز و بسته کردن درب از دست این کد خطا راحت شوید. اما اگر دیدید بازهم به شما نشان داده می‌شود باید بدانید نیاز به تعویض میکروسوئیچ هوم بار خواهد بود. می‌توانید این کار را با کمک متخصصین ما در نمایندگی یخچال دوو در اصفهان انجام دهید.

تعمیر یخچال دوو در اصفهان

علت نمایش کد خطا c1 در یخچال دوو

در حالت عادی مدت‌ کار کمپرسور یخچال شما نباید بیشتر از سه ساعت طول بکشد. اگر این اتفاق بیفتد دمای سنسور d از مقدار پنج درجه سانتی‌گراد کمتر شده و حالا شما کد خطای c1 را در صفحه نمایش خواهید دید. اگر دستگاه خودش بتواند جلوی ادامه کار کمپرسور و موتور را بگیرد دمای سنسور دوباره طبیعی شده و کد خطا از بین می‌رود. در غیر این صورت باید برای بررسی علت مشکل با نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اصفهان در تماس باشید.

علت نمایش کد خطا f3 در یخچال دوو

کد خطای f3 ایراد در عملکرد دیفراست را نشان می‌دهد. گاهی درب یخچال شما برای زمانی بیشتر از یک دقیقه بازمانده و سنسور یخچال جلوی دیفراست را می‌گیرد. در چنین حالتی شما کد خطا فوق را خواهید دید. اما اگر از بازنماندن درب یخچال مطمئن هستید برای بررسی دقیق‌تر با نمایندگی یخچال دوو در اصفهان تماس بگیرید. به‌احتمال‌زیاد ایراد مربوط به بخش دیفراست شده و نیاز به تعویض قطعاتی وجود دارد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال دوو در اصفهان:

تعمیر یخچال دوو در اصفهان| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اصفهان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 03136606646

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *