مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال در مشهد

مرکز تعمیر یخچال در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر یخچال در مشهد

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس یخچال، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان خراسان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال در مشهد:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی یخچال در مشهد
تعمیرات یخچال در مشهد

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال در مشهد :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

تعمیر یخچال در مشهد

عیب یابی و تعمیرات یخچال یکی از کارهایی است که همه از پس آن برنمی‌آیند. برای این کار باید آموزش دیده و با قطعات داخلی دستگاه آشنایی کاملی داشته باشید. اشتباهات کوچک از جانب شما می‌تواند هزینه‌های سنگین و دردسرهای بزرگی را به دنبال داشته باشد. برای تعمیر یخچال در مشهد بهترین گزینه‌ای که پیش رو دارید مراجعه به نمایندگی‌های معتبر و درخواست کمک و راهنمایی است.

البته گاهی نیز پیش می‌آید که بخت با شما یار بوده و خرابی یخچالتان به حدی نیست که تعمیرات تخصصی بخواهد. بعضی اوقات کمی تحقیق و کمک گرفتن از منابع معتبر می‌تواند راهنمای خوبی برای رفع ایرادهای پیدا شده در یخچال شما باشد. در ادامه باهم چند مورد از خطاهای رایج در یخچال‌ها و روش بررسی آن‌ها را نگاهی می‌اندازیم. اما فراموش نکنید اگر حس کردید ادامه روند تعمیرات برایتان سخت است در اولین فرصت با نمایندگی‌های تعمیر یخچال در شهر خود تماس بگیرید.

تعمیر یخچال در مشهد

چرا سروصدای زیادی از یخچال شما شنیده می‌شود

کمی صدا از موتور دستگاه عادی است اما اگر این صداها با همیشه فرق داشته و آزاردهنده شدند بهتر است نگاهی به وضعیت نصب یخچال خود بیندازید. گاهی علت این صدا تنها تراز نبودن دستگاه شماست. برای بررسی دقیق‌تر باید دقت کنید صدا از کجای یخچال شما شنیده می‌شود. اگر منبع این صدا در بخش پایینی یخچال شما است احتمالاً مشکلی در ظرف تخلیه به وجود آمده است. بررسی این موضوع را به مراکز تعمیر یخچال در مشهد بسپارید.

صداهای غیرعادی در پشت دستگاه اغلب نشان‌دهنده ایراد در فن کندانسور هستند. همچنین باید خراب شدن تایمر دیفراست و کمپرسور یخچال را نیز در نظر داشت. زمانی که منبع صدای تولیدی جایی در داخل یخچال شماست به احتمال زیاد فن اواپراتور خراب شده است. برای بررسی این فن کافی است میکروسوئیچ را فشار دهید. با این کار در صورت خرابی فن صدای بلندتری را می‌شنوید. برای عیب یابی و یا تعویض این قطعه می‌توانید از کارشناسان حاضر در نمایندگی‌های مجاز تعمیر یخچال در مشهد کمک بخواهید.

بررسی علت دیده شدن برفک به کمک نمایندگی تعمیر یخچال در مشهد

رطوبت و تبادل هوای گرم و سرد برفک‌ها را به دنبال خواهد داشت. به همین دلیل حتی در جدیدترین دستگاه‌ها بازهم ممکن است برفک‌ها را ببینید. برای اطمینان از درست بسته شدن درب و عدم جریان هوای گرم داخل یخچال تمام لاستیک‌های دور درب را با دقت بررسی کنید. اگر از سالم بودن لاستیک‌ها مطمئن شدید برای بررسی فن اواپراتور از کارشناسان ما در نمایندگی‌های تعمیر یخچال در شهر مشهد کمک بخواهید.

این فن مسئول تنظیم کردن دمای هوا در محیط داخلی یخچال شماست. با ایراد پیدا کردن فن اواپراتور شاهد ایجاد برفک درون یخچال خواهید بود. اگر با تعویض فن مشکل شما حل نشد نوبت به چک کردن ترموستات می‌رسد. با کمک اهم‌متر سالم بودن این قطعه را بررسی کنید. اگر نیاز به کمک‌های بیشتری داشتید ادامه کار را به کارشناسان تعمیر یخچال در مشهد بسپارید.

تعمیر یخچال مشهد

اگر از آبریز یخچال نمی‌توان آبی را خارج کرد

یکی از قابلیت‌های اضافه شده به یخچال‌های مدرن آبریز است. با کمک این ویژگی شما هر وقت که بخواهید آب خنک در دسترس خواهید داشت. اما گاهی پیش می‌آید که هر کار می‌کنید آبی از آبریز یخچال شما به بیرون فرستاده نمی‌شود. در چنین شرایطی اول از همه به سراغ پدال آبسرد کن خواهیم رفت. خراب شدن این پدال می‌تواند روی عملکرد آبریز اثر بگذارد.

بعد از اطمینان از سالم بودن پدال آبریز نوبت به بررسی شیر برقی یخچال شما می‌رسد. با تعویض این قطعه به احتمال زیاد مشکل شما رفع خواهد شد. بد نیست قبل از خرید شیر برقی جدید در یخچال‌های ساید شلنگ‌های داخل یخچال را نیز بررسی کنید. اگر با تمام این کارها بازهم نتوانستید علت بروز مشکل را پیدا کنید از مراکز تعمیر یخچال در مشهد کمک بخواهید.

حل ایراد منجمد نشدن خوراکی‌های فریزر به کمک مراکز تعمیر یخچال در مشهد

اگر مواد غذایی داخل فریزر یخ نمی‌زنند یعنی به دنبالی ایراد دستگاه قادر به کاهش دما تا حد مورد نیاز نیست. در چنین شرایطی لازم است در ابتدا ترموستات یا سنسور مربوطه را بررسی کنید. اگر نیازی به تعمیر یا تعویض این قطعات نبود به سراغ کمپرسور یخچال خواهیم رفت. همچنین لازم است از سطح مناسب گاز در یخچال خود مطمئن باشید. برای شارژ مجدد گاز دستگاه حتماً از افراد ماهر در نمایندگی‌های تعمیر یخچال در مشهد کمک بخواهید.

در صورتی که تا اینجای کار ایرادی پیدا نکردید نوبت به بررسی لاستیک‌های دور درب و فن می‌رسد. نباید راهی برای ورود هوای گرم به داخل یخچال باز مانده باشد. در نهایت به کار نکردن سیستم دیفراست نیز شک کنید، البته اگر یخچال شما دارای سیستم دیفراست است. برای بررسی‌های دقیق‌تر کار  را به مراکز تعمیر یخچال در مشهد بسپارید.

تعمیرات یخچال در مشهد

بررسی علت داغ شدن موتور در  نمایندگی‌های مجاز تعمیر یخچال در مشهد

اگر حس می‌کنید گرمای موتور یخچال شما از حد طبیعی بالاتر بوده و با برخورد دست پوستتان را می‌سوزاند باید به فکر راه‌حلی برای این مشکل باشید. داغ شدن موتور می‌تواند خطرناک شده و آسیب‌های جیران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. برای رفع این ایراد ابتدا باید رله اورلود در موتور را بررسی کنید. بعد از آن نوبت به مدار می‌رسد. چک کنید مدار کیپ نشده باشد.

در ادامه از سالم بودن کمپرسور مطمئن شده و اگر فن دستگاه در کنار کمپرسور قرار دارد، فن را نیز چک کنید. اگر نتوانستید مشکل را حل کرده و علت این افزایش دما را پیدا کنید با همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال در مشهد در تماس باشید.

چرا روند کار دستگاه خودکار نیست

اگر یخچال شما به صورت اتوماتیک و در فاصله‌های زمانی مشخص شده روشن و خاموش نمی‌شود ایرادی در سیستم آن به وجود آمده است. در چنین شرایطی اصطلاحاً می‌گوییم یخچال یکسره شده است. برای رفع مشکل در یخچال‌های تکی ترموستات و سنسور را بررسی می‌کنیم. سپس از سالم بودن لاستیک‌های دور درب و وجود گاز کافی در یخچال مطمئن خواهیم شد. در یخچال فریزر باید خرابی‌های مربوط به برد الکتریکی را نیز در نظر داشته باشید.

اگر مشکل شما هنوز هم ادامه داشت برای بررسی قطعات بیشتر با مراکز تعمیر یخچال در مشهد تماس بگیرید. باید اتصال درست لوله بلو بررسی شده و سیستم دیفراست چک گردد. سپس نوبت به بررسی نبود برفک در دستگاه و سالم بودن فن آن خواهید رسید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال در مشهد:

تعمیر یخچال در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *