مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال در قم

مرکز تخصصی تعمیرات یخچال در قم | تعمیر، نصب و سرویس یخچال

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس یخچال ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال در قم :

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچالتکنسین های دوره دیده و آشنا به زبانسعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آنحداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شماتعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتیضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماهاستفاده از قطعات فابریکی و اورجینالسرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

مرکز تعمیرات یخچال در قم
نمایندگی تعمیرات یخچال در قم

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال در قم :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

تعمیر یخچال در قم

اگر شما هم مثل خیلی از افراد درگیر این موضوعات شده اید که علت خالی شدن گاز یخچال چیست و چگونه می توان فهمید گاز یخچال تمام شده، اگر گاز یخچال خالی شود چه اتفاقی می افتد، گاز یخچال سمی و خطرناک است؟ استخراج گاز یخچال چه علائم هایی دارد؟ اصلا خودتان را نگران نکنید و تا آخر مقاله با ما همراه باشید درمورد گاز یخچال و مشکلات دیگر یخچال می گوییم همچنین خواهیم گفت تعمیر یخچال در قم به چه صورت است.

فهمیدن استخراج گاز یخچال توسط نیروی تعمیر یخچال در قم

با باز ماندن درب یخچال و با گذشت زمان یخچال شما که قدیمی شود گاز یخچال زیاد خواهد شد. گاز یخچال فقط با تراوش استخراج خواهد شد. اگر یخچال تماما کار می کند یکی از علت های آن تراوش در لوله های گاز می باشد.

در حالی که کمپرسور تماما کار می کند گاز یخچال شما تمام خواهد شد یا به نوعی گاز تراوش دارد. باید توسط نیروی تعمیر یخچال در قم تعمیر گردد. اگر لوله بازگشت داغ شده باشد و صدای موتور عوض شود به معنی استخراج گاز یخچال است. اگر فریزر خنک باشد ولی یخچال خنک بودن خود را از دست داده است قطعی تراوش گاز وجود دارد و به زودی فریزر خنکی خود را از دست خواهد داد. برای رفع این مشکل هرچه سریع تر به متخصص با تجربه تعمیر یخچال در قم مراجعه کنید.

ارزیابی دلیل استخراج گاز یخچال از نظر سرویس کاران تعمیر یخچال در قم

در این قسمت به ارزیابی دلیل استخراج گاز یخچال از نظر نیروهای تعمیر یخچال در قم می پردازیم: هنگامی که موتور روشن است اما سیستم به سرما احتیاج ندارد، ولی کمپرسور سالم است، پس بدانید که گاز یخچال به دلیل تراوش رو به اتمام است.

توجه داشته باشید هنگامی که موتور روشن است و ایرادی ندارد و فن ها گرم نیست، علائم اتمام گاز یخچال است که باید به درستی توسط متخصص تعمیر یخچال در قم شارژ شود. اگر موتور روشن است و شبکه ها که در برخی مدل ها درون درب و در برخی مدل ها در پشت درب قرار دارند خنک هستند این به معنی احتیاج یخچال به شارژ گاز است.

مواردی که موجب سوراخ شدن گاز یخچال می شود

بعضی مواقع احتمال دارد کارهایی موجب سوراخ شدن لوله گاز یخچال شود که می خواهیم  دلایل آن را از متخصصان تعمیر یخچال در قم بگوییم. ایجاد ضربه در زمان جا به جایی یخچال در شرایطی که این کار به طور صحیح انجام نشود می تواند موجب سوراخ شدن لوله گاز شود. فرسوده بودن لوله گاز و بخش های درونی یخچال به خاطر استفاده بیش از حد می تواند موجب سوراخ شدن لوله گاز یخچال شود‌. پاک کردن برفک ها هم احتمال دارد باعث سوراخ شدن لوله گاز بخچال شود و باید این مشکل را به دست متخصص تعمیر یخچال در قم بسپارید.

پیدا نکردن محل تراوش گاز

یافت نکردن محل تراوش گاز یخچال می تواند باعث کار کرد زیاد موتور یخچال و گرم شدن و در آخر وارد شدن آسیب های زیادی به موتور را همراه داشته باشد. که کاملا در مورد آن و تعمیرش توسط نیروی خبره  تعمیر یخچال در قم توضیح خواهیم داد. در مسیر داخل لوله های گاز یخچال اندکی روغن وجود دارد اگر نقطه ای در لوله گاز شما موجب سوراخ شدگی باشد شما خارج شدن مقداری از روغن را خواهید دید.

 یکی دیگر از شیوه های یافتن منطقه سوراخ شدگی لوله گاز یخچال یافتن بخشی که دچار برف زدگی شده است می باشد. چون با اهمیت به خنک بودن گاز یخچال، استخراج آن و در حوالی هوای بیرون قرار گرفتنش می تواند باعث تشکیل شدن برفک در بخش هایی از لوله گردد.

راه دیگر نمناک کردن مسیر لوله گاز یخچال به مایع صابون است که در صورت وجود تراوش شما حباب را در بخش هایی از لوله خواهید دید. اگر با تمامی مراحل گفته شده نتوانستید بخش سوراخ در لوله گاز را ببینید باید از نیروی حرفه ای تعمیر یخچال در قم کمک بگیرید.

بوی گاز یخچال

گاز یخچال از گونه ترکیبات شیمیایی گرفته می شود که گازی بدون رنگ است ‌و از لحاظ سلامتی خطری برای افراد ندارد. ولی نباید خیلی به این گاز نزدیک شوید ولی اگر این بو استشمام شد باید سریع تمامی در و پنجره ها را باز کنید تا هوا رد و بدل شود. در این بار کارشناسان تعمیر یخچال در قم به شما توضیحاتی می دهند.

 گاز یخچال بوی نامطبوعی دارد و مثل بوی خرابی و فاسد شدن خوراکی است. به همین علت بعضی از اشخاص تراوش گاز یخچال را با بوی خرابی مواد غذایی اشتباه می گیرند‌. در شرایطی که مواد غذایی در یخچال شما خراب نشده باشد و چند روز است که یخچال شما بوی نامطبوعی می دهد باید تراوش گاز بخچال را ارزیابی کنید. تعمیر تراوش گاز یخچال و شارژ دوباره گاز یخچال را باید به کارشناسان خبره تعمیر یخچال در قم واگذار کنید.

بررسی اینکه گاز یخچال سمی است یا خیر

اگر می خواهید بدانید که گاز یخچال سمی است یا نه کامل توضیح خواهیم داد، البته نیروهای تعمیر یخچال در قم به شما همه چیز را به طور کامل خواهند گفت. یخچال های گذشته از گاز آمونیاک بهره گیری می کردند‌. در دنیای امروزی به علت های ثابت شده ای مثل خطرناک بودن، آپشن انفجار و اثرات زیان بار گاز آمونیاک بر خوراک که تحت هیچ شرایطی دیگر از این گاز بهره گیری نمی شود‌.

در دنیای امروزی یخچال ها از فریون بهره گیری می کنند که کاملا امن و بدون ایراد است و جز پیامد های منفی که روی اوزونوسفر دارد ایراد دیگری برای این گاز مشاهده نشده است. اگر سوال های بیشتری داشتید می توانید با نیروهای تعمیر یخچال در قم تماس بگیرید.

سخن آخر

دوستان عزیز و گرامی ما در این محتوا کاملا سعی نمودیم در ارتباط با تعمیر یخچال در قم، فهمیدن استخراج گاز یخچال، ارزیابی دلیل استخراج گاز یخچال، دلایل سوراخ شدن گاز یخچال و غیره توضیحاتی را ارائه دهیم. مطمئن باشید بخچال شما در اولین فرصت و بدون هیج ایرادی تعمیر خواهد شد. اگر سوالی داشتید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. امیدواریم مطالب سودمندی برای شما بوده باشد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال در قم :

تعمیر یخچال در قم | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974811

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *