مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال در زنجان

مرکز تخصصی تعمیرات یخچال در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس یخچال

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس یخچال، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال در زنجان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال در زنجان :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر یخچال در زنجان
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات یخچال در زنجان
نمایندگی تعمیر یخچال در زنجان

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال در زنجان:

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

تعمیر یخچال در زنجان

هریک از ما در خانه خود از وسایل برقی زیادی استفاده می‌کنیم. اغلب وسایل برقی را تنها زمانی روشن خواهیم کرد که به آن‌ها نیاز داریم. اما در مورد یخچال‌ها این‌طور نیست. یخچال شما در تمام مدت شبانه‌روز به برق وصل بوده و این فشار بیشتری روی آن وارد خواهد کرد. بنابراین احتمال نیاز به تعمیرات یخچال نسبت به سایر وسایل برقی بیشتر است.

یکی از موارد بسیار پراهمیت در تعمیر یخچال عیب یابی صحیح آن می‌باشد. برای این کار نیاز به فرد متخصصی دارید که در این امر مهارت زیادی داشته و آموزش دیده باشد. بهترین راه برای دسترسی به چنین نیروهای ماهری مراجعه به نمایندگی‌های مجاز در شهر خودتان است. برای ساکنین شهر زنجان نیز مراکز تعمیراتی معتبری وجود دارد. می‌توانید هر زمان نیاز بود برای تعمیر یخچال در زنجان با کارشناسان مربوطه در ارتباط باشید. اگر خودتان به تعمیرات وسایل برقی علاقه دارید از نکات زیر استفاده کنید.

تعمیر یخچال در زنجان

چرا یخچال من خودش سریع خاموش و روشن می‌شود؟

کمپرسور یخچال شما تا زمانی که دمای دستگاه به مقدار تعیین شده برسد به کار خود ادامه خواهد داد. هر زمان دما به نقطه مورد نظر رسید موتور خاموش شده و متوقف می‌شود. اما اگر این روند مرتباً با سرعت زیادی انجام شود نشانۀ ایرادی در یخچال شماست. برای حل این مشکل می‌توانید از مراکز تعمیر یخچال در زنجان کمک بگیرید.

علت این اختلال گاهی نوسان‌هایی است که در جریان برق وجود دارد. برای حل این مشکل کافی است از یک محافظ برق استفاده کنید. اگر کمپرسور یخچال شما ایرادی پیدا کرده باشد نیز دستگاه سریع خاموش و روشن می‌شود. مورد دیگر مشکل در ترموستات یخچال است. با خراب شدن ترموستات کمترین تغییرات دمایی باعث می‌شود یخچال یک بار خاموش و روشن گردد. در آخر نیز باید برد الکتریکی یخچال را بررسی کرد. بررسی برد را حتماً به متخصصین تعمیر یخچال در زنجان بسپارید.

 

بررسی مشکل یخ نزدن فریزر در نمایندگی تعمیر یخچال در زنجان

اگر متوجه شدید مواد غذایی داخل فریزر یخ نمی‌زنند باید از وصل بودن برق دستگاه خود مطمئن شوید. اگر ایرادی در برق‌رسانی وجود نداشت لازم است چند مورد دیگر را بررسی کرد. چیدمان خوراکی‌ها در فریزر را نگاهی بیندازید. نباید مواد غذایی طوری گذاشته شوند که مانع جریان یافتن هوا باشند. اگر مشکل حل نشد باید برخی از قطعات را بررسی کرد. برای این کار شاید لازم باشد با نمایندگی تعمیر یخچال در زنجان تماس بگیرید.

در ابتدا به سراغ موتور فن اپراتور خواهیم رفت. خراب شدن این موتور جلوی جریان هوای خنک داخل فریزر را می‌گیرد. در نتیجه مواد غذایی یخ نمی‌زنند. بعد از آن کمپرسور را چک می‌کنیم. اگر در این قطعه نیز مشکلی دیده نشد به بررسی گاز یخچال خواهیم پرداخت. کم شدن شارژ گاز می‌تواند در خنک نشدن هوای فریزر اثر داشته باشد. در آخر نیز با ادامه داشتن مشکل برد الکتریکی را چک خواهیم کرد. با توجه به حساسیت برد برای بررسی آن از متخصصین تعمیر یخچال در زنجان کمک بخواهید.

چرا شاهد یخ‌زدگی محیط داخل یخچال هستیم؟

گاهی مواد غذایی که داخل یخچال گذاشته‌اید یخ می‌زنند. این یعنی محیط داخل دستگاه شما بیشتر از حد لازم سرد شده است. علت این اتفاق چه می‌تواند باشد؟ اولین چیزی که باید چک کنید تنظیماتی است که برای یخچال خود انجام داده‌اید. می‌توانید برای اطمینان از درست بودن تنظیمات به دفترچه راهنما یخچال مراجعه نمایید. بعد از اطمینان یافتن از این موضوع، نوبت به بررسی ترمیستور می‌رسد. همچنین بد نیست کویل‌های کندانسور را خوب تمیز کنید تا هیچ خاکی روی آن نماند.

اگر بازهم این اتفاق تکرار شد مانند بسیاری از مشکلات دیگر به سراغ برد الکتریکی می‌رویم. برد کنترل بخش‌های متفاوتی در یخچال را بر عهده دارد. خراب شدن هر قسمت از این قطعه می‌تواند یکی از کارهای دستگاه را مختل سازد. برای عیب یابی برد و بررسی تخصصی آن می‌توانید با نمایندگی‌های تعمیر یخچال در زنجان در تماس باشید.

بررسی دلیل خاموش شدن صفحه دیجیتال در نمایندگی‌های تعمیر یخچال در زنجان

در بسیاری از مدل‌های جدید و به روز یخچال فریزرها از صفحه نمایش استفاده شده است. اما گاهی این صفحه به مشکل برخورده و روشن نمی‌شود. اگر خودتان اطلاعاتی در زمینه یخچال‌ها ندارید از متخصصین تعمیر یخچال در زنجان کمک بخواهید. در غیر این صورت ابتدا به سراغ اتصالات یخچال بروید. تمامی اتصالات مرتبط با برد و درب را بررسی نموده و اگر جایی ایرادی پیدا شد آن را رفع کنید.

پس از اطمینان یافتن از سالم بودن تمامی اتصالات به سراغ خود صفحه نمایش خواهیم رفت. این قطعه ممکن است به مرور از کار بیفتد. همچنین عواملی مانند ضربات فیزیکی یا خیس شدن به آن آسیب می‌زند. علت دیگر این اختلال خراب شدن سوئیچ درب دستگاه است. با باز شدن درب شما روشن شدن صفحه نمایش را خواهید دید. اما اگر سوئیچ خراب شود سنسورها متوجه باز شدن درب نمی‌شوند. در نتیجه صفحه نمایش روشن نخواهد شد. برای تعویض صفحه نمایش از مراکز تعمیر یخچال در زنجان راهنمایی بگیرید.

تعمیر یخچال زنجان

چرا موتور یخچال بیش از حد گرم می‌شود

مقداری گرما در موتور یخچال زمان کار کردن آن طبیعی است. اما گاهی به قدری این حرارت بالا می‌رود که غیرطبیعی بوده و شاید با دست زدن به بدنه نیز متوجه آن شوید. این داغی زیاد می‌تواند مشکلات مختلفی را به دنبال داشته باشد. به همین علت بهتر است هرچه زودتر فکری برای آن کنید. یکی از موارد اثرگذار روی دمای موتور ترموستات دستگاه است. اگر ترموستات به درستی تنظیم نشود می‌تواند موتور را داغ کند. مورد دیگر خراب شدن کندانسور است که نیاز به بررسی‌های تخصصی دارد.

به یاد داشته باشید کاهش میزان گاز در یخچال نیز می‌تواند منجر به گرمای زیاد در موتور شود. برای شارژ گاز می‌توانید از مراکز تعمیر یخچال در زنجان کمک بخواهید. آخرین موردی که باید چک شود کمپرسور یخچال است. ایراد در این قطعه باعث وارد شدن فشار زیادی روی آن خواهد شد.

چرا فن یخچال از کار افتاده است؟

خرابی فن مانع از جریان یافتن درست هوا داخل دستگاه می‌شود. جمع شدن گردوخاک زیاد روی فن می‌تواند در روند کار این قطعه اثر بگذارد. بعلاوه گاهی یک شی از بیرون وارد فن شده و بین پره‌های آن گیر می‌کند. در نتیجه فن قادر به چرخیدن نخواهد بود. بد نیست بدانید نوسانات برق نیز می‌توانند روی کار فن اثر داشته باشند. اگر نیاز به کمک‌های بیشتری داشتید با نمایندگی‌های تعمیر یخچال در زنجان تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال در زنجان

تعمیر یخچال در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *