مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال در رشت

نمایندگی تعمیر یخچال در رشت | خدمات سرویس و تعمیر یخچال در رشت

نمایندگی تعمیر یخچال در رشت با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال در رشت ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در رشت بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال در رشت برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال در رشت:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  •  تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات یخچال در رشت
نمایندگی تعمیرات یخچال در رشت

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال در رشت :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

تعمیر یخچال در رشت

یخچال یک نگهدارنده مناسبی برای محافظت از غذاهای نیمه آماده و فاسد شدنی است. هنگامی که یخچال فعالیت طبیعی نداشته باشد نقصی در آن به وجود آمده که باید به تعمیر آن پرداخت؛ نقایص می توانند در هر وسیله برقی پرکاربرد رخ دهد.

نقایص متعددی درون هر یخچال وجود دارد که برای برطرف کردن آن باید از تعمیرکاران حرفه ای کمک گرفت.

هنگامی که به هر دلیلی یخچال آسیب دیده باشد سبب افزایش هزینه های خواهد شد زیرا کار زیاد یخچال می تواند باعث فشار آوردن بر روی قطعات و فشاری کاری آن ها شده در نتیجه به هدر رفتن برق زیادی در چنین شرایطی نیاز است.

در این مقاله به بیان مشکلات مرسومی پرداخته می شود که هنگام تعمیر یخچال در رشت برطرف می گردد.

تعمیر یخچال در رشت

کارکردن مداوم یخچال

یخچال برای خلق هوای خنک باید همواره کار کند، زمانی که یخچال خاموش است، هیچ هوای خنکی درون یخچال وجود ندارد؛ بنابراین زمانی که یخچال به صورت دائم روشن باشد، فن آن منجر به ایجاد سر و صداهای اضافی می شود زیرا ممکن است در جریان مداوم کار مشکلی برای آن به وجود آمده باشد که این مورد در جریان تعمیر یخچال در رشت روشن می شود.

روشن بودن مداوم یخچال حامل مشکلات دیگری نظیر کثیف شدن کویل های کندانسور نیز است، با توجه به این که یخچال درون آشپزخانه قرار دارد هنگامی که فن آن مدام روشن باشد گرد و غبار و چربی های محیط بر کویل ها و پروانه آن نشسته و به مرور زمان باعث از کار انداختن آن ها می شود؛ بنابراین در جریان تعمیر یخچال در رشت باید به تمیز کردن کویل های موجود اقدام شود.

برطرف کردن مشکل نشتی آب هنگام تعمیر یخچال در رشت

در برخی موارد پیش می آید که یخچال آب چیکه می کند این چکه های آب، علاوه بر این که می تواند از درون یخچال باشد ممکن است زیر یخچال نیز دچار نشتی شده تا جایی که اگر یخچال روی فرش قرار داشته باشد، فرش آن قسمت کاملا خیس شود.

این مشکل می تواند به دلیل ایجاد مسدودی در لوله های آب یخچال و یا مسدودی در قسمت زهکشی آن ایجاد شود. مسدودی به دلیل وجود غبارهای موجود در هوا و یا آلودگی های محیط آشپزخانه نظیر  ضایعات مربوط به غذا و دیگر زباله های موجود در اشپزخانه رخ دهد.

گاهی مشاهده زباله ها از درون لوله ها ی یخچال و فریزر قابل مشاهده بوده و هنگام تعمیر از طریق آب گرم می توان به صورت کامل زباله ها را از درون لوله ها تخلیه نمود.

اما ممکن است مسدود شدن لوله های یخچال به دلیل یخ زدگی باشد که در این صورت خبر از خراب شدن یک قطعه مرتبط خواهد داد علاوه  براین نشتی اب می تواند به دلیل سوراخ و یا پاره شدن قسنتی از لوله های یخچال رخ دهد که در صورت وجود تمام شرایط بیان شده باید به تعمیر یخچال در رشت پرداخت.

تعمیر یخچال رشت

خراب شدن فریزر و تعمیر یخچال در رشت

درست است که دمای فریزر باید منفی باشد تا آب  و مواد غذایی فاسد شدنی درون آن یخ زده شوند اما در برخی موارد هنگام بروز مشکل در قسمت فریزر  کل دیوارهای فریزر به همراه کف آن دچار یخ زدگی می شود به گونه ای که یخ ها روی هم انباشته می شوند.

عوامل متعددی می تواند سبب بروز این مشکل گردد؛ به طور مثال، هنگامی که درب یخچال فریزر برای طولانی مدت باز باشد، رطوبت داخلی یخچال افزایش یافته و این رطوبت سبب یخ زدگی بیشتر فریزر می شود.

خراب شدن آبسرد کن

تمام یخچال های مدل جدید دارای آبسرد کن هستند، قطعات این آسرد کن درون یخچال قرار گرفته شده است. آبسرد کن بر اساس دلائل زیاد ممکن است که به طور صحیح فعالیت نکند، این مشکل می تواند به دلیل یخ زدگی جایگاه آب واقع شده درون درب یخچال صورت بگیرد در این شرایط امکان انتقال آب و ریختن آن از شیر آبسرد کن وجود ندارد.

در برخی از موارد ایجاد اختلال ممکن است به دلیل خراب شدن دریچه ورودی آب باشد، به این صورت که دریچه شکسته شده باشد در این شرایط باید با تعمیر بخچال در رشت دریچه آبسرد کن تعویض گردد.

گاهی نیز خرابی می توانند به دلیل فشار کم آب در میان لوله ها باشد که برای این منظور باید هنگام تعمیر یخچال در رشت به بررسی این مورد پرداخت.

تعمیرات یخچال در رشت

خراب شدن فن یخچال

فن یخچال همان پنکه یخچال بوده که با چرخاندن پره های آن، هوای خنک خلق شده در کمپرسور در فضای یخچال پخش خواهد شد، بنابراین نقش این قطعه در ایجاد سردی مهم بوده و هنگامی که به هر نحوی پره های فن آسیب دیده شود و کمپرسور نیز مشکلی نداشته باشد، هوای مطلوب آن انتشار نمی یابد و به تعمیر یخچال در رشت نیاز پیدا می شود.

هنگامی که درصد نویز یخچال بالا باشد و صداهای زیادی از آن به گوش رسد دلیل می تواند خراب شدن فن و اخلال در قسمت های آن باشد. این مورد زمانی که حجم زیادی از یخچال اشغال شده باشد و قفسه های آن پر از مواد غذایی باشد بیشتر شده و درصد خرابی فن بالا خواهد رفت؛ بنابراین باید تهیه مواد غذایی بر اساس میزان و ظرفیت یخچال صورت گیرد، هنگامی که بیش از ظرفیت یخچال در آن مواد قرار داده شود فن تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

هر دو فن موجود درون یخچال یعنی هم فن کندانسور و هم فن اپراتور به دلیل گفته شده دچار نویز می شود و از آن جایی که فن ها نقش مهمی برای خنک کردن دارند سلامت آن ها اهمیت داشته و هنگام بروز هر مشکل باید سریع به تعمیر یخچال در رشت پرداخت.

فن اپراتور مسوول کشیدن هوا از روی کویل های اپراتور در حال روشن بودن کمپرسور است. در کل فعالیت هر دو فن کندانسور و اپرانور به صورت هماهنگ و در یک لحظه است از این رو اگر درون هر فن مشکل به وجود آید صداهای غیرطبیعی ایجاد خواهد شد، خرابی موجود می تواند موتورهای فن را درگیر کرده و در این شرایط باید در زمان تعمیر یخچال در رشت بتوان موتور فن را جدا کرد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال در رشت:

تعمیر یخچال در رشت | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر رشت ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 01333262639

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *