مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال در اصفهان

مرکز تخصصی تعمیرات یخچال در اصفهان | تعمیر، نصب و سرویس یخچال

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس یخچال ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال  ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال در اصفهان:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

 تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال در اصفهان
تعمیرات یخچال در اصفهان

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال در اصفهان:

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

تعمیر یخچال در اصفهان

تعمیر یخچال در اصفهان و عیب‌یابی صحیح و دقیق یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌هایی است که شاید روزی ما را درگیر کند. خراب شدن یخچال اتفاقی است که ممکن است برای هرکسی بیفتد. مسلماً در چنین شرایطی است که متوجه ارزش یک مرکز مجاز و مورد اعتماد برای تعمیرات یخچال خود خواهیم شد. برای تعمیر یخچال همواره توصیه می‌شود کار را به افراد ماهر و آموزش دیده ارجاع دهید.

ایراد‌های یخچال می‌توانند از مسائل بسیار ساده‌ای شروع شوند که توسط خودتان قابل پیگیری و تعمیر هستند. اما گاهی این ایراد‌ها بزرگ‌تر و پیچیده‌تر شده و نیاز به بررسی‌های تخصصی‌تری خواهد داشت. با وجود زیاد بودن مراکز تعمیراتی بهتر است برای پیشگیری از آسیب‌های بیشتر حتماً تعمیرات را زیر نظر افراد حرفه‌ای و متخصص انجام دهید. در ادامه باهم نگاهی به برخی از ایراد‌های رایج‌تر در یخچال‌ها میاندازیم. اگر نیاز بود برای تعمیر یخچال در اصفهان با همکاران ما در تماس باشید.

نمایندگی تعمیر یخچال در اصفهان

علت سرازیر شدن آب و جمع شدن آن در یخچال

شاید شما هم تجربه این مشکل را داشته باشید. با باز کردن درب یخچال متوجه می‌شوید آب زیادی در کف آن جمع شده است. یا حتی آب از یخچال بیرون ریخته و آشپزخانه‌تان را خیس کرده باشد. در چنین حالتی برای پیدا کردن علت نشتی آب از دستگاه می‌توانید با مراکز تعمیر یخچال در اصفهان تماس بگیرید. لازم است واشر قسمت‌های متفاوت در یخچال خوب بررسی شده و در صورت نیاز عوض شوند.

همچنین دقت کنید نشتی آب می‌تواند به دنبال گرفتگی در لوله یخ‌زدا و بسته شدن مسیر آن ایجاد شود. در ادامه باید سینی تخلیه را نگاهی بیندازید. شاید جمع شدن آب بیش از ظرفیت از سینی باعث سرازیر شدن آن شده است. بعلاوه دقت کنید در سینی شکستگی یا ترک خوردگی وجود نداشته باشد. اگر خودتان نتوانستید مشکل را حل کنید از همکاران ما در نمایندگی‌های تعمیر یخچال در اصفهان کمک بخواهید.

حل مشکل صدای زیاد و غیرعادی یخچال به کمک مراکز تعمیر یخچال در اصفهان

همه یخچال‌ها در حالت عادی هم کمی صدا دارند و این اصلاً چیزی عجیب یا غیرعادی نیست. چنین صدا‌هایی نباید شما را نگران کند. اما اگر این صدا‌ها غیرعادی بلند شده یا چیزی شبیه به وزوز به گوش شما رسید بهتر است از مراکز تعمیر یخچال در اصفهان کمک بخواهید. لرزش و صدا‌های غیرعادی در یخچال می‌تواند به علت تراز نبودن این دستگاه اتفاق افتاده باشد.

گاهی متوجه می‌شوید صدای بلندی ایجاد می‌شود که ممتد نیست. مثلاً هر پانزده دقیقه یک بار این صدا تکرار می‌شود. در چنین شرایطی یخ‌ساز دستگاه را نگاهی بیندازید. شاید مشکلاتی مانند بسته بودن شیر آب باعث اختلال در کارکرد یخ‌ساز شده باشد. در نهایت نیز باید نگاهی به فن اپراتور انداخت. صدای ایجاد شده در فن گاهی با روغن زدن به آن درست می‌شود و گاه نیاز به تعویض این قطعه خواهد بود. اگر نیاز به کمک داشتید با کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیر یخچال در اصفهان تماس بگیرید.

 تعمیر یخچال در اصفهان

علت خنک نشدن فضای داخلی یخچال و فریزر

یکی دیگر از مشکلاتی که شما در خانه خود در مورد یخچالتان ممکن است تجربه کنید خنک نبودن فضای داخلی آن خواهد بود. در چنین شرایطی بهتر است همان اول از مراکز تعمیر یخچال در اصفهان راهنمایی بخواهید تا مانع از خراب شدن مواد خوراکی‌تان شوید. البته می‌توانید قبل از این کار از درست بودن تنظیمات دما اطمینان یابید.

بعد از این کار نوبت به بررسی واشر‌های درب یخچال و فریزر خواهد رسید. به دنبال کثیف شدن زیاد واشر‌ها یا خرابی و پوسیدگی در آن‌ها جابه‌جایی هوا با محیط بیرون شکل می‌گیرد. در نتیجه دستگاه قادر به خنک کردن کافی فضای داخل خود نخواهد بود. از دیگر عوامل مؤثر در افزایش دمای یخچال کثیف شدن کویل کندانسور آن است. با ادامه داشتن مشکل با مراکز تعمیر یخچال در اصفهان تماس بگیرید.

علت کاهش دمای زیاد درون یخچال

دمای یخچال نباید از حد خاصی کمتر شود در غیر این صورت خوراکی‌ها یخ می‌زنند که این اصلاً برای شما خوشایند نخواهد بود. برای پیدا کردن علت نگاهی به تنظیمات دمای یخچال خود بیندازید. اگر نیاز بود از کارشناسان تعمیر یخچال در اصفهان کمک بخواهید. کاهش دمای درون یخچال می‌تواند به دنبال خراب شدن ترموستات آن اتفاق افتاده باشد.

گاهی ترموستات قابل تعمیر نبوده و باید به فکر تعویض این قطعه باشید. تعویض ترموستات مراحل خاصی دارد که شاید خودتان نتوانید آن را کامل کنید. اگر ایراد مرتبط با ترموستات دستگاه نمی‌شود می‌تواند مربوط به دمپر باشد. دمپر اغلب در قسمت بالای یخچال قرار داشته و مسئول جابه‌جا کردن هوای سرد در آن می‌باشد. اگر برای تعمیر یا تعویض دمپر کمک خواستید با نمایندگی‌های تعمیر یخچال در اصفهان تماس بگیرید.

بررسی دلیل یخ نزدن خوراکی‌های فریزر در مراکز تعمیر یخچال در اصفهان

برای عملکرد درست فریزر باید دمای آن تا حد مشخص شده در تنظیمات کاهش یابد. در غیر این صورت مواد خوراکی داخل فریزر منجمد نخواهند شد. برای بررسی این مشکل ابتدا لازم است ترموستات دستگاه را بررسی کنید. اگر با تعویض این قطعه هنوز هم مشکل ادامه داشت با نمایندگی‌های مجاز تعمیر یخچال تماس داشته باشید.

عدم انجماد مواد خوراکی در فریز دستگاه شما می‌تواند مرتبط با بروز یک مشکل در فن دستگاه باشد. یا اینکه در برخی موارد سیستم دیفراست درست عمل نکرده و انجماد اتفاق نمی‌افتد. به یاد داشته باشید باز ماندن درب فریزر یا خراب شدن لاستیک‌های دور درب آن نیز در این مشکل اثرگذار خواهند بود. در نهایت نیز نگاهی به کمپرسور دستگاه انداخته و برای تعمیرات آن از متخصصین تعمیر یخچال در اصفهان کمک بخواهید.

نمایندگی یخچال در اصفهان

چرا یخچال ما روشن نمی‌شود

اغلب به دنبال ایراد در سیستم برق‌رسانی دستگاه، شما شاهد چنین اتفاقی خواهید بود. برق ساختمان و فیوز مرتبط با یخچال باید وصل باشند. همچنین از سالم بودن دوشاخه، پریز و حتی کابل برق متصل به دستگاه خود مطمئن شوید. برای انجام کار‌های برق و چک کردن اتصالات داخلی حتماً از یک برق‌کار کمک بگیرید.

اگر متوجه شدید ایراد به وجود آمده در یخچال شما به سیستم برق‌رسانی آن ارتباطی ندارد نوبت به بررسی‌های بیشتر و چک کردن قطعات دیگر می‌رسد. در این زمان اول‌ازهمه به سراغ ترموستات می‌رویم. اگر ایرادی در این قطعه نبود باید اورلود را چک کرد. در شرایطی که با تعویض یا تعمیر این دو قطعه مشکل حال نشد به‌احتمال‌زیاد ایراد مربوط به موتور یخچال شما خواهد بود. برای تعمیر موتور از نمایندگی‌های تعمیر یخچال در اصفهان کمک بخواهید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال در اصفهان:

تعمیر یخچال در اصفهان| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اصفهان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 03136606646

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *