مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز | خدمات سرویس و تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز

برند جنرال الکتریک یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در شیراز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال جنرال الکتریک، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شیراز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های جنرال الکتریک باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال جنرال الکتریک
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شیراز
نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شیراز

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز

یخچال یکی از ضروری‌‌ترین لوازم خانگی در آشپزخانه محسوب می‌شود. از یخچال برای نگهداری مواد غذایی و جلوگیری از فاسد شدن غذاها و هر چیزی که امکان خراب شدن دارد استفاده می‌شود. در زمان‌های گذشته بدلیل نبود تکنولوژی خاصی برای نگهداری مواد غذایی از چشمه‌ها و غارهای زیر زمینی استفاده می‌کردند. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی یخچال‌ها با ساختار پیچیده تری تولید شدند. یخچال‌ها برندهای مختلفی دارد که از معروف ‌ترین برندها می‌توان جنرال الکتریک را نام برد. طبیعتاً می‌توان سال‌های زیادی از یخچال بدون هیچگونه نقص و مشکلی استفاده کرد.

گاهی اوقات یخچال دچار مشکلات متعددی می‌شود که باید برای تعمیر یخچال در شیراز با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در شیراز تماس حاصل نمایید. تا بهترین تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شیراز را به شما معرفی کنند. در ادامه مقاله به بررسی متداول‌ترین مشکلات یخچال جنرال الکتریک و تعمیر آن توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز و راه هایی برای جلوگیری از خراب شدن یخچال و. . . . می‌پردازیم.

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز

گرم شدن یخچال جنرال الکتریک و تعمیر توسط نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز

ممکن است بطور اتفاقی متوجه شود که دورن یخچال و دیواره‌های یخچال گرم است. علت‌های مختلفی در بوجود آمدن این مشکل نقش دارند که در صورت بروز هر مشکلی باید از نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در شیراز کمک بگیرید.

کثیف بودن کندانسور:

وجود گرد و غبار روی کویل‌های کندانسور مانع از جریان هوا می‌شود و از خنک شدن یخچال جلوگیری می‌کند.

معیوب شدن فن کندانسور:

اگر فضای درونی یخچال گرم باشد ممکن است فن کندانسور از کار افتادن باشد. برای تعمیر و تعویض فن کندانسور باید حتما از متخصصین نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز کمک بگیرید.

خراب شدن لاستیک دور درب یخچال جنرال الکتریک:

لاستیکی که بطور کامل دور تا دور درب یخچال قرارگرفته‌است باعث سرد ماندن دوران یخچال می‌شود. اگر این لاستیک پوسیده شده‌باشد به راحتی هوای گرم به داخل یخچال نفوذ می‌کند و برای سرد شدن یخچال به موتور یخچال فشار وارد می‌شود. برای جلوگیری از اینکه موتور یخچال دچار مشکل نشود بهتر است به کمک نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز لاستیک دور درب یخچال در اسرع وقت تعویض شود.

ایراد در برد الکترونیکی یخچال:

زمانی که برد الکترونیکی یخچال دچار مشکل شود فرایند سرما سازی یخچال هم مختل می‌شود. نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در شیراز برای تعمیر برد الکترونیکی یخچال تعمیرکاران حرفه‌ای معرفی می‌کنند.

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در شیراز

صدای زیاد یخچال جنرال الکتریک

صدای یخچال بطور طبیعی صدایی آرام و ملایمی‌دارد. در صورتی که یخچال به دلایل مختلفی خراب شود باعث می‌شود سرو صدای زیادی داشته‌باشد. این دلایل عبارتند از:

خراب شدن فن یخچال:

در صورتیکه صدای فن یخچال بیش از حد و غیر طبیعی بود باید با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در شیراز تماس بگیرید.

خراب شدن لوله‌های کندانسور:

لرزش لوله‌های پشت یخچال باعث ایجاد صداهای آزار دهنده‌ای می‌شود که برای رفع این مشکل باید از تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز کمک بگیرید.

پروانه‌های فن یخچال شکسته شده‌اند:

پروانه‌های فن که دچار شکستگی و یا انحنا شده‌اند موقع چرخیدن به بدنه فن برخورد می‌کنند و باعث ایجاد صدای زیاد می‌شود. شما باید قبل از تعمیر ابتدا بررسی کنید آیا پروانه‌ها سالم هستند یا نه و در صورت سالم نبودن به کمک تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز فن را تعویض کنید.

مشکل در گاز یخچال:

در صورتی که لوله های کندانسور پشت یخچال کثیف شده باشند یا جسمی در لوله گیر کرده باشد باعث می شود زمان انتقال گاز به داخل موتور یا کمپرسور یخچال صدایی شنیده شود. برای حل این مشکل باید توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز مسیرهای انتقال گاز به یخچال تمیز شوند و یخچال مجدداً گاز شود.

بسته نشدن درب یخچال جنرال الکتریک

سه عامل اصلی باعث بسته نشدن درب یخچال می‌شود. یکی اینکه وسیله‌ای جلوی درب یخچال است و مانع بسته شدن درب می‌شود. عامل دوم فرسوده شدن یا پیچ خوردگی لاستیک دور درب یخچال که باعث می‌شود فضای درونی یخچال گرم شود. سومین عامل ممکن است گیره‌های درب تنظیم نباشند و لوله‌های درب دچار مشکل شده‌باشند. برای حل هر کدام از این مشکلات لازم است از نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شیراز کمک بگیرید.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز

راه‌های جلوگیری از خراب شدن یخچال

با توجه به قیمت‌های بالای یخچال نیاز است مراقبت‌های لازم به عمل آید و طول عمر یخچال را افزایش داد و از بوجود آمدن خرابی‌های پی در پی جلوگیری کرد. در ادامه این مقاله به چند مورد از توصیه‌های نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در شیراز برای جلوگیری از خراب شدن یخچال را ذکر می‌کنیم:

  • محل قرار گرفتن یخچال در جای مناسب
  • دقت لازم زمان جابجایی یخچال
  • مراقبت از کمپرسور یا موتور یخچال
  • باز نکردن مکرر درب یخچال
  • تراز کردن یخچال
  • قرار ندادن غذای داغ یا آبجوش در یخچال
  • سنگین نکردی درب یخچال
  • تمیز کردن و نظافت به موقع یخچال
  • سالی دوبار کندانسور یخچال را با جاروبرقی یا سشوار گردگیری کنید.
  • رعایت کردن فاصله استاندارد یخچال از دیوار که حدودا ده الی پانزده سانتیمتر می‌باشد.

در صورت رعایت کردن همین نکات ساده یخچال شما همیشه سالم و بدون هیچ گونه مشکلی کار می‌کند و دیگری نیازی به تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز ندارید.

سخن آخر

امروزه در بازار یخچال‌ها با برندهای متفاوتی وجود دارد و یخچالی که شما خریداری می‌کنید قطعا برای استفاده طولانی مدت ساخته شده‌است تا شما از آن بهره می‌برید. طبیعتاً با گذشت چند سال و یا در صورتیکه برخی نکات را در نگهداری از یخچال رعایت نکنید باعث می‌شود یخچال دچار عیب و نقصی هایی شود. یکی از مهم‌ترین توصیه‌های نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در شیراز این است زمانی که یخچال دچار مشکل شده برای تعمیر آن حتما بدست تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصصین در این کار سپرده شود. نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در شیراز بهترین تعمیرکاران را به شما معرفی می‌کنند که می‌توانند در کم‌ترین زمان ممکن با مناسب‌ترین هزینه مشکل یخچال را بطور دقیق بررسی و تعمیر کنند.

در این مقاله برخی از مشکلات یخچال جنرال الکتریک و علت بوجود آمدن این مشکلات را برای شما توضیح دادیم. طبیعتاً با رعایت کردن نکات ساده‌ای می‌توانید سال‌های زیادی از یخچال خود استفاده کنید و نیازی به تعمیر آن توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شیراز نداشته‌باشید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در شیراز:

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر شیراز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 07191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *