مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال جنرال الکتریک در رشت

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در رشت | خدمات سرویس و تعمیر یخچال جنرال الکتریک در رشت

برند جنرال الکتریک یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در رشت با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال جنرال الکتریک در رشت ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در رشت بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های جنرال الکتریک باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در رشت:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال جنرال الکتریک
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در رشت
تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در رشت

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال جنرال الکتریک در رشت:

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در رشت

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در رشت بر اساس دلیل به وجود آمدن مشکل، قطعات را بررسی می کند.

هر کدام از اجزای یخچال می تواند بر اثر رفتار نامناسب، قطع شدن اتصالات، فرسوده شدن سیم کویل ها دچار نقص و خرابی  و در نتیجه ارسال یه نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در رشت گردد.

به این صورت که اگر مشکل به درجه حرارت یخچال مرتبط باشد، ترموستات، اپراتور، کمپرسور و لوله های گاز رسانی هدف نمایندگی تعمیریخچال جنرال الکتریک در رشت قرار می گیرد.

اگر مشکل به کار کردن یخچال و صداهای مهیب هنگام روشن کردن مربوط باشد در نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در رشت، موتور به همراه قطعات مرتبط با آن برای تعمیر یخچال در رشت انتخاب می شود.

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در رشت

برطرف کردن صداهای زیاد یخچال در نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در رشت

ایجاد سر و صدا در یخچال علاوه بر خرابی قطعات درونی یخچال می تواند به محل قرار گرفتن یخچال نیز بستگی داشته باشد.

به این صورت که بدون هیچ گونه محافظی یخچال را به صورت مستقیم بر روی زمین ناهموار قرار داده اید، در این شرایط دیگر به نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در رشت نیازی نبوده و با تغییر جایگاه یخچال و گذاشتن یک وسیله صاف زیر آن مشکل برطرف می شود.

البته باید به ذکر این مورد پرداخت که یخچال در شرایط کاری سالم، نیز دارای یک صدای معمول بوده، اما این صدا بسیار کم و به شکل یکنواخت در طول روز شنیده می شود.

گاهی مشکل فراتر از مساله جایگاه بوده و آسیب های داخلی زمینه ایجاد سر و صدا را فراهم کرده اند که در چنین شرایطی حتما باید یخچال به نمایندگی یخچال جنران الکتریک در رشت فرستاده شده تا مشکل سر و صدا شناسایی شود.

سر و صدای یخچال به دلیل هیترهای تعبیه شده

در گذشته یخچال ها بعد از مدتی فعالیت دچار برفک زدگی می شدند که این برفک ها روز هم انباشته شده و به طور کلی عملکرد یخچال را دچار خدشه می کردند.

علاوه بر این با جدا کردن پریز یخچال از برق، برفک ها آب شده و یخچال تمیز می شد اما بعد از این که مجدد برق رسانی به یخچال آغاز میشد، در یک فاصله برفک ها سطوح و دیواره های یخچال را در بر گرفته  باید اقدام به برطرف کردن مشکل در نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در رشت صورت می گرفت.

به همین منظور یخچال های امروزی مجهز به قطعه ای به نام هیتر و یا نوفراست شدند که به طور دوره ای کار کرده و سبب آب شدن یخ ها و جلوگیری از انباشته شدن برفک می شوند.

این قطعه در زمان فعالیت خود سر و صدا ایجاد کرده و یکی از عوامل ایجاد سرو صدا همین صدای هیتر یا نوفراست است.

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در رشت

سر و صدای ناهنجار یخچال به دلیل تخریب لوله ها

هنگامی که لوله های یخچال صدمه می ببیند، به خلق سر و صدا منجر می شود که برای از بین بردن این صداها باید در نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در رشت لوله های موجود جهت درست کار کردن تعویض شوند.

مواردی نظیر سرد و گرم شدن لوله از علل های شایع آسیب آن ها به شمار می رود، گاهی نیز ممکن است پیچ اتصال لوله ها شل شده باشد و هنگام کار با قطعات جانبی برخورد نموده و همین مورد اسباب ایجاد سر و صدا درون یخچال شود که هنگام نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در رشت، با سفت کردن پیچ ها و فیکس کردن لوله ها سر و صداها برطرف می شود.

سر وصدا بخچال به دلیل فن های بی کیفیت

فن های متعددی درون یخچال وجود دارد که فن کندانسور و فن اپراتور از مهمترین فن های یخچال به شمار می رود.

این فن ها در صورتی که کیفیت مطلوب را نداشته باشند هنگام کار، سر و صدا ایجاد می کنند، علاوه بر کیفیت خراب شدن اجزای این فن نیز می تواند دلیل سر و صدا باشد که در هر شرایط، هنگام بردن دستگاه به نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در رشت قطعاتی نظیر پراونه، ترانس، استاتور، رتور جزء فعالیت های نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در رشت قرار می گیرد.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در رشت

روغن کاری قطعات در نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در رشت

در نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در رشت کلیه قطعات روغن کاری می شود، این فعالیت باعث از بین رفتن سر و صدا می شود زیرا در برخی موارد خشک بودن قطعات موجود از عوامل اصلی ایجاد سر و صدا محسوب می شوند.

راه حل این مورد در نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در رشت استفاده از یک روغن مناسب برای روغن کاری واشر ها و سیم پیچی ها هست، هنگامی که واشرها خشک باشند انعطاف پذیری آن ها کم شده و هنگام برخورد با قطعات دیگر به سرعت سائیده خواهند شد، البته علاوه بر سائیدگی عدم روغن کاری می تواند باعث پاره شدن واشرها و شکستن پیچ مهره ها  در نتیجه بردن دستگاه به نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در رشت گردد.

هنگامی که واشرها پاره شود اگر واشرها در محل کمپرسور باشد دمای یخچال دچار مشکل می شود و اگر واشرها در محل موتور باشد، روشن شدن یخچال به مخاطره افتاده و فقط در نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در رشت و با برطرف کردن مساله، یخچال روشن خواهد شد.

خراب شدن صفحه ‌نمایش یخچال

صفحه نمایش اطلاعات اجزای دیگر یخچال را به شکل اعداد در مانیتور خود نشان می دهد.

برخی از صحفه نمایش ها با روشن کردن یخچال اعداد را نشان می دهند اما برخی دیگر با باز کردن درب یخچال روشن می شوند.

دلائل گوناگونی مانند قطعی جریان برق در کابل ها، از تنظیم خارج شدن برد الکترونیکی یخچال، ایجاد آسیب و برهم خوردن تنظیمات مانیتور، قطع شدن سیم پیچی ها و یا پاره و جدا شدن واشر و کویل ها می تواند از علت های شایع آسیب به مانیتو و رفع آسیب ها در نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در رشت شود.

رفع برخی از خرابی ها مانند قطع شدن برق کلی ساختمان و یا برهم خوردن تنظیمات مانیتور در منزل امکان پذیر است اما خرابی های دیگر باید در نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در رشت مورد بازبینی قرار بگیرند، زیرا در فرآیند بررسی ممکن است به تعویض قطعه و یا کار بر روی برد الکترونیکی نیاز باشد که این کار فقط باید توسط مهندسین با تجربه انجام گیرد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در رشت:

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در رشت | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر رشت ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 01333262639

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *