مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز | تعمیر، نصب و سرویس یخچال

برند جنرال الکتریک یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در تبریز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تبریز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های جنرال الکتریک باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز :

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در تبریز
نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در تبریز

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز برای افزایش عملکرد و تعمیر سریع یخچال جنرال الکتریک شما بهترین است. یخچال جنرال الکتریک وسیله الکتریکی است که هر یک از ما هر روز از آن استفاده می کنیم. یخچالی به درد ما میخورد که به درستی تنظیم شده باشد و به خوبی کار کند.

هنگامی که یخچال جنرال الکتریک شما از کار می افتد، نگران نباشید و سریعا به فکر تعویض یخچال خود نباشید. در این زمان بهترین کار تماس با مرکز نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در تبریز است و یا خودتان تعمیر را بر عهده بگیرید. برای تعمیر یخچال در تبریز باید میزان دانش و مهارت شما زیاد باشد. بدین جهت در ادامه مقاله به تجزیه و توضیح شایع ترین خرابی های یخچال جنرال الکتریک می پردازیم.

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز

مراجعه به نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز برای زمانی که موتور یخچال کار نمی کند

آیا متوجه شده اید که موتور یخچال به درستی کار نمی کند؟ دلایل این نقص می تواند بسیار باشد. با توجه به تجربه ی کارکنان نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز علت این مشکل به نقص های زیر بر می گردد:

تفاوت دمای داخلی – بیرونی

در فصل تابستان که اکنون در حال گذراندن آن هستیم به احتمال زیاد متوجه آسیب هایی به موتور یخچال خواهیم شد. این به دلیل تفاوت بین دمای داخلی یخچال و دمای بیرونی محیط است. به دلیل گرمای بیشتر، موتور برای تولید هوای سرد باید سخت تر کار کند. در واقع در مواردی که درب یخچال به مدت طولانی باز بماند، موتور بدون وقفه کار می کند و آسیب وارد می شود. در این حال قبل از مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز می توانید میزان تفاوت دمای داخل و بیرون یخچال را چک کنید.

نشت مایع خنک کننده

وقتی یخچال مایع از دست میدهد، توانایی خنک کردن داخل یخچال و مواد غذایی موجود در آن را ندارد. بنابراین موتور مجبور می شود به طور مداوم کار کند تا به دمای مورد نیاز برسد، بدون اینکه موفق شود، زیرا مایعات باقی مانده در داخل رادیاتور کافی نیست. فریون یکی از مهم ترین مواد برای عملکرد صحیح و خوب یخچال است. وقتی یخچالی نه در نگهداری و نه در انجماد عملکرد روزانه درستی نداشته باشد، ممکن است فریون نداشته باشد.

یخچالی که فاقد فریون است به دمای لازم نمی رسد و به طور مداوم کار می کند. در شرایط عادی، در یخچالی که به درستی کار می کند، موتور باید پس از فرمان خودکار از ترموستات متوقف شود.

در کارگاه نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در تبریز، تعمیرکاران برای رفع این مشکل به یخچال فریون بیشتری تزریق می کنند. اگر این مورد تغییری در عملکرد یخچال ایجاد نکند، نیروهای نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز به تعویض قطعات معیوب می پردازند.

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در تبریز

لاستیک های شل روی درب یخچال

اگر چندین سال است که یخچال خود را در اختیار دارید، بهتر است بررسی کنید که هنوز لاستیک ها روی درب به خوبی و درستی اجرا شده است. با گذشت سالها لاستیک ها شل می شوند و احتمالاً مسئول ورود هوای گرم به داخل رادیاتور هستند. به این ترتیب دما دائماً در حال تغییر است و موتور هرگز از کار نمی افتد و خراب می شود. اگر به تنهایی از پس جا به جایی و تعمیر یخچال بر نمی آیید می توانید از نیروهای نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز درخواست همکاری کنید.

ترموستات معیوب

وظیفه ترموستات تشخیص دمای واقعی محیط و بررسی پایین تر یا بالاتر بودن آن از دمای یخچال است. در این حالت ترموستات سیگنال مربوطه را به موتور می دهد تا کار کند و دمای مورد نظر را تولید کند. با این حال، اگر ترموستات معیوب باشد، موتور به خودی خود کار می کند و در نتیجه خراب می شود.برای تعمیر یا تعویض ترموستات نباید خودسرانه عمل کنید بلکه از نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز کمک بگیرید.

مهم ترین نکته در هر صورت این است که علائم خرابی را بشناسید و سریعاً با تکنسین نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز تماس بگیرید تا قبل از بروز مشکلات بیشتر و فاسد شدن غذا از آسیب جلوگیری کنید. نیروهای نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در تبریز در زمان کوتاه به مشکل یخچال شما رسیدگی می کنند.

چرا یخچال جنرال الکتریک غذا را در حالت نگهداری منجمد می کند؟

اگر متوجه شدید که نگهداری از یخچال باعث یخ زدن بیش از حد مواد غذایی، به خصوص آنهایی که دارای محتوای آب بالایی هستند، مانند میوه ها و سبزیجات می شود، باید یک سری اقدامات را برای اصلاح هر گونه آسیب بر اساس توصیه ی نیروهای متخصص نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز انجام دهید:

  1. دمای تعمیر و نگهداری را بررسی کنید تا مطمئن شوید که ترموستات ها در تنظیم صحیح هستند. دمای نگهداری باید بین 4 تا 5 درجه سانتیگراد باشد. اگر درجه حرارت کمتر باشد، دما را به درجات صحیح برگردانید.
  2. مواد غذایی را که در انبار دارید، از مجاری تهویه، جایی که هوای سرد خارج می شود، خارج کنید.

در صورتی که آنها را در آنجا جمع کرده باشید، یخچال هوای سرد بیشتری تولید می کند و دلیل یخ زدن غذای شما خواهد بود.

  1. طبق گفته های نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در تبریز همان چیزی که در مورد کانال های هوا اتفاق می افتد، در مورد دیواره های یخچال نیز اتفاق می افتد. حتماً بین غذاهایی که در یخچال گذاشته اید فاصله های کوچکی بگذارید تا هوا به درستی در فضای ذخیره سازی گردش کند و مسدود نشود. وقتی غذای شما به دیواره ها چسبیده است، ممکن است یخ تشکیل شود و غذا یخ بزند.
  2. مطمئن شوید که این پدیده گذرا نیست بلکه پیوسته رخ می دهد. به عنوان مثال، اگر درب یخچال را برای مدت طولانی باز گذاشته باشید، کمپرسور یخچال با سرعت بیشتری نسبت به حالت عادی و برای مدت طولانی تری شروع به کار می کند و در نتیجه تعمیر و نگهداری بیش از حد سرد می شود. در این صورت منطقی است که غذای شما در آن زمان در دمای سردتر باشد.

اما اگر موارد بالا را بررسی کنید و مطمئن شوید که آنها به طور عادی کار می کنند و اقدامات مربوطه را انجام دهید، اما مشکل همچنان پابرجاست، به احتمال زیاد ترموستات خراب است و نیاز به تعویض توسط تعمیرکاران ماهر از نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در تبریز دارد.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز

مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز برای صدای عجیبی یخچال

آیا یخچال شما صداهای عجیب و بلندی دارد؟ حتما از وجود این صداهای عجیب در نصفه شب ترسیده اید. در اینجا نکاتی در مورد اقداماتی که می توانید برای مقابله با آن قبل از فاسد شدن و مواد غذایی خود انجام دهید، آورده شده است.

ابتدا مطمئن شوید که یخچال خود را در جای مناسبی در خانه قرار داده اید، به دیوار تکیه ندهد و به طور کلی فضایی برای «تنفس» و کاربردی داشته باشد.

محل سر و صدای یخچال را پیدا کنید

باید بفهمید دقیقاً این صدا از کجا می آید. قسمت های خاصی از یخچال وجود دارد که می تواند منبع صدا باشد. قسمت اول داخل یخچال و با صدای فن است. قسمت دوم پشت یخچال است، جایی که صدا احتمالاً از کمپرسور، تایمر یخ زدایی یا واحد کندانسور می آید. قسمت آخر در پایین است، جایی که ظرف جمع آوری مایعات قرار دارد، که احتمالاً در موقعیت صحیح قرار ندارد. بسته به اینکه نویز از کجا می آید، نیروهای ماهر نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز می توانند دست به تعمیر بزنند.

کمپرسور یخچال نیاز به تعویض دارد

پدیده معمول در این نوع آسیب این است که صدا در اثر کار موتور/کمپرسور تولید می شود، کمپرسور هوای سرد تولید می کند تا دمای یخچال را ثابت نگه دارد، بنابراین به احتمال زیاد در این موارد نیاز به تعویض دارد. تعویض این قطعه راحت ولی زمان بر است. می توانید با مشاوره گرفتن از نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در تبریز، خودتان دست به تعمیر یخچال بزنید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز :

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تبریز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تبریز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *