مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اهواز

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اهواز

برند جنرال الکتریک یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اهواز ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های جنرال الکتریک باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اهواز:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

 تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در اهواز
نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در اهواز

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اهواز :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اهواز

در این مطلب که توسط نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اهواز تنظیم شده است قصد داریم به بررسی دلایل خاموش شدن صفحه نمایشگر یخچال ساید بای ساید بپردازیم. به خاطر داشته باشید در صورت بروز هرگونه مشکل برای یخچال و فریزر شما نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در اهواز همواره در کنار شماست تا مشکلاتتان را رفع کند. خراب شدن لوازم برقی منزل یک اتفاق بسیار ناخوشایند است اما در این میان خرابی یخچال فریزر یا یخچال ساید بای ساید یکی از بدترین و کلافه کننده‌ترین اتفاق‌هایی است که می‌تواند برای شما اتفاق بیفتد. بدون یخچال زندگی بسیار دشوار است.

یخچال و فریزر ساید بای ساید شما ممکن است به هر دلیلی خراب شود. امروز یکی از ایرادات رایج یخچال‌های ساید بای ساید خاموش شدن صفحه نمایشگر دستگاه است. در صورت بروز این مشکل باید موارد مختلفی بررسی شوند تا ایراد مشخص شده و برطرف شود. برای دانستن دلایل خاموش شدن صفحه نمایشگر یخچال و راه‌های تعمیر یخچال در اهواز با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اهواز

صفحه نمایشگر یخچال چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

صفحه نمایشگر یخچال فریزر یکی از مهم ترین قسمتهای یخچال شما می‌باشد. این بخش اطلاعاتی از قبیل میزان دمای داخلی یخچال و فریزر، فعال بودن یا نبودن قفل کودک، تنظیمات مربوط به آبسردکن، وضعیت فیلتر و غیره را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین در این صفحه می‌توانید دمای یخچال یا فریزر را تغییر دهید. صفحه نمایش دستگاه ارتباط مستقیمی با برد و سیم کشی و موارد دیگر دارد. بنابراین در صورتی که هر کدام از این اجزا خراب شوند در عملکرد دستگاه اختلال ایجاد می‌شود و برای رفع آن باید از نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اهواز کمک بگیرید.

دلایل خاموش شدن صفحه نمایشگر یخچال

از جمله دلایلی که برای خاموش شدن صفحه نمایشگر یخچال فریزر ساید بای ساید می‌توان به آن اشاره کرد موارد زیر می‌باشند:

  • وصل نبودن دستگاه به پریز برق

  • خراب بودن سیم کشی یخچال

  • خرابی برد اصلی یخچال

  • خرابی صفحه نمایشگر یخچال ن

  • وسانات مکرر برق

  • خرابی سوئیچ درب یخچال

در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت. در صورتی که مشکل جزئیات شما می‌توانید آن را با کمک این راهنما رفع نمایید. اما چنانچه مشکل تخصصی بود بهتر است از مراکز تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اهواز کمک بگیرید تا از گسترش خسارت جلوگیری شود.

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در اهواز

وصل نبودن دستگاه به پریز برق

اولین موردی که در صورت خاموش شدن صفحه نمایش باید آن را بررسی کنید این است که آیا دستگاه به درستی به پریز برق وصل شده است یا خیر. اگر دستگاه به برق وصل نیست دوشاخه آن را به پریز متصل کنید. همچنین پیش از انجام این کار باید از سلامت پریز برق و دوشاخه مطمئن شوید و در صورت خرابی دوشاخه تعویض آن را به نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در اهواز بسپارید. همچنین می‌توانید یخچال را با یک پریز برق جدا بررسی کنید تا از سالم بودن پریز مطمئن شوید. پنان چه دو شاخه معیوب است برای تعویض آن از نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اهواز کمک بگیرید.

خرابی سیم کشی یخچال

مشکلات مربوط به صفحه نمایشگر یخچال ارتباط مهمی با ایراد در سیم کشی دستگاه دارد. در صورتی که صفحه نمایش یخچال ساید بای ساید شما خراب شده است یا روشن نمی‌شود و یا اطلاعات اشتباه را نشان می‌دهد به احتمال زیاد سیم کشی‌های دستگاه به درستی متصل نشده و یا اینکه دچار مشکل شده است و در نتیجه ممکن است صفحه نمایش دستگاه اصلا روشن نشود و یا نسبت به لمس توسط دست پاسخ ندهد.

در این صورت باید سیم کشی مربوط به درب دستگاه و همچنین سیم کشی بین برد یخچال و برد اصلی نمایشگر توسط تکنسین مجرب نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اهواز بررسی شود و در صورت قطع بودن باید آن را تعمیر کرد. همچنین در صورت آسیب دیدگی سیم‌ها باید تعویض سیم را به نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در اهواز بسپارید و بررسی کنید که سیم‌های اتصالی نداشته باشد.

خرابی برد دستگاه

در صورتی که سیم کشی دستگاه سالم بود و سوئیچ درد مشکلی نداشت ممکن است برد اصلی دستگاه خراب شده باشد. برد اصلی یخچال از مهم ترین قسمت های یخچال است و مانند مغز دستگاه عمل می‌کند. اگر این قطعه خراب شود هر مشکلی می‌تواند برای دستگاه شما ایجاد شود که یکی از این مشکلات خاموش شدن صفحه نمایش است. برد دستگاه معمولاً در قسمت بالا و یا پشت یخچال قرار گرفته است. در این صورت باید برد به دقت توسط پرسنل نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اهواز بررسی شود.

همچنین لازم است تمامی اتصالات و مولفه‌های مرتبط با برد و اتصالات بین برد و دیسپلی به دقت مورد بررسی قرار بگیرند تا ببینید که خرابی کدام قسمت باعث عدم روشن شدن صفحه نمایش می‌شود. برای اطمینان از اینکه برد خراب است باید دستگاه را از برق بکشید و ۳۰ ثانیه صبر کنید و سپس مجددا دستگاه را به برق متصل کنید. در صورتی که مشکلات برطرف نشد برد دستگاه خراب شده و نیاز به تعمیر یا تعویض توسط نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در اهواز دارد. برد دستگاه یکی از گران قیمت‌ترین قسمتهای یخچال است. به همین دلیل تعمیر آن باید حتما توسط تکنسین مجرب نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اهواز انجام شود.

خرابی صفحه نمایشگر یخچال

یکی دیگر از دلایل خاموش شدن صفحه نمایش خرابی خود دیسپلی می‌باشد. در واقع دیسپلی می‌تواند در اثر هر گونه ضربه بشکند و آسیب ببیند یا ممکن است در اثر آب خوردگی به هنگام نظافت آسیب دیده باشد و یا اینکه بر اثر مرور زمان خراب شده باشد. در چنین شرایطی تنها راه حل ممکن تعویض دیسپلی می‌باشد که پرسنل نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در اهواز این کار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما انجام خواهند داد.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اهواز

نوسانات برق

کلیپ یکی از دلایل خاموش شدن صفحه نمایش قطع و وصلی برق منزل می‌باشد. نوسانات برق می‌تواند به برد اصلی دستگاه ردیاب سیم کشی آن آسیب جدی برساند و موجب خرابی صفحه نمایش شود. بنابراین چنانچه پس از وصل شدن مجدد برق و پس از گذشت چند ساعت مشکل برطرف نشد یعنی یخچال به درستی کار می‌کند اما صفحه نمایشگر روشن نمی‌شود در این صورت باید دستگاه را مجدداً تنظیم کنید تا مشکل برطرف شود. در صورتی که پس از تنظیم مجدد دستگاه صفحه نمایش روشن نشد بهتر از تعویض آن را به نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در اهواز بسپارید.

نتیجه‌گیری برای رفع مشکل

در این مقاله به بررسی دلایل روشن نشدن صفحه نمایش یخچال فریزر‌های ساید بای ساید پرداختیم و روش عیب یابی و رفع مشکل را به شما آموزش دادیم. به خاطر داشته باشید جهت جلوگیری از هرگونه آسیب بیشتر و تحمیل خسارت‌های بالاتر لازم است قبل از انجام هر کاری از نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اهواز کمک بخواهید تا تعمیرات و در کوتاهترین زمان ممکن در منزل شما انجام دهند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اهواز:

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06134470344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *