مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان | خدمات سرویس و تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان

برند جنرال الکتریک یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در اصفهان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های جنرال الکتریک باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختصص تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها ت

عمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در اصفهان
نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در اصفهان

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان:

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال جنرال الکتریک پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال جنرال الکتریک دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان

به‌محض دیدن کوچک‌ترین ایراد در روند کار یخچال خود باید فوراً با نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان در تماس باشید. کارشناسان ما در نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در اصفهان می‌توانند تمامی مشکلات یخچال شما را در کوتاه‌ترین زمان عیب‌یابی و برطرف نمایند. با استفاده از خدمات نمایندگی‌ها دیگر بابت خدمات پس از فروش مطمئن و هزینه‌های احتمالی تعمیرات نگرانی نخواهید داشت.

در ادامه برخی از ایرادهای رایج در یخچال‌های جنرال الکتریک را باهم نگاهی می‌اندازیم. هریک از ایرادهای پیدا شده در یخچال شما با کمک کد خطایی اطلاع‌رسانی می‌شود. این کدها کمک می‌کنند راحت‌تر و سریع‌تر سیستمی که دچار اختلال شده است را تشخیص دهید.

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان

بررسی علت نمایش کد خطا HRS در یخچال جنرال الکتریک

به‌محض دیدن کد خطا HRS در یخچال‌های جنرال الکتریک باید متوجه شرایط خاص شده و هرچه سریع‌تر با نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان تماس بگیرید. اغلب این کد خطا در پی ایراد در برد الکتریکی یخچال شما نمودار می‌شود که باید برای بررسی دقیق و کامل آن هرچه زودتر به فکر باشید.

احتمال دارد برد اصلی یخچال شما سوخته باشد یا اینکه به دنبال نقص در یکی از قطعات، از کار افتاده است. در اغلب موارد این اتفاق به دنبال نوسان‌های جریان برق اتفاق خواهد افتاد. البته بد نیست بدانید مشکلات دیگری مانند سوختن کندانسور یا خراب شدن الکتروفن‌ها نیز  می‌تواند این کد خطا را روشن کند. برای رفع این مشکل با همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال در اصفهان در ارتباط باشید.

بررسی کد خطا CC به کمک نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان

کد خطای CC در یخچال‌های جنرال الکتریک را باید جدی بگیرید. این کد بیان می‌کند که برای بیشتر از دو ساعت است که دمای بخش فریزر دستگاه شما افزایش داشته و میزان سرما در آن کم شده می‌باشد. برای بررسی علت‌های احتمالی بهترین گزینه کمک گرفتن از کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان خواهد بود.

البته گاهی پیش می‌آید که این اتفاق تنها به دنبال بی‌دقتی خود شما رخ داده است و نیاز به تعمیرات خاصی ندارد. مثلا درب فریزر را نیمه‌باز گذاشته‌اید و بعد از مدتی، با افزایش دمای داخل، این کد خطا نمودار شده است. اما اگر نیاز به عوض کردن واشرهای یخچال یا رفع ایرادهای دیگری بود بهتر است کار را به متخصصین ما در نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در اصفهان بسپارید.

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در اصفهان

بررسی علت نمایش کد خطا CI در یخچال جنرال الکتریک

خراب بودن سیستم یخ‌ساز و اختلال در روند کار این بخش با کد خطای CI به شما نشان داده خواهد شد. در چنین شرایطی قبل از اینکه بخواهید برای دریافت کمک با نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان تماس بگیرید لازم است تمام محفظه و ورودی مربوط به بخش یخ‌ساز را خوب تمیز کنید.

اگر با این کار مشکل شما حل نشد باید موارد دیگری را چک کنید. در صورتی که دستگاه در تولید یخ نیز مشکل دارد احتمال خراب بودن شیر برقی وجود خواهد داشت. برای بررسی‌های دقیق‌تر و رفع مشکلات یخچال خود می‌توانید از کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان کمک بخواهید.

علت نمایش کد خطا DF در یخچال جنرال الکتریک

اگر برای مدت دو روز هیچگونه عملیاتی برای یخ‌زدایی صورت نگرفته باشد کد خطای DF را خواهید دید. در این زمان به‌احتمال‌زیاد دمای یخچال فریزر بالا رفته و محیط داخل آن‌ها گرم شده است. برای رفع هرچه سریع‌تر این مشکل می‌توانید از نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در اصفهان کمک بخواهید.

ممکن است این اختلال به دنبال خراب شدن سیستم تایمر در یخچال شما اتفاق افتاده باشد. یا اینکه الکتروفن دچار مشکل شده است. در نظر داشته باشید خرابی دیفراست نیز می تواند باعث افزایش دمای دستگاه شود. برای بررسی‌های دقیق‌تر هرچه زودتر با همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان تماس داشته باشید.

بررسی علت نمایش کد خطا DE در یخچال جنرال الکتریک

به دنبال کار نکردن سیستم یخ‌زدایی در یخچال جنرال الکتریک در طی یک یا دو روز گذشته کد خطای DE نمایش داده خواهد شد. اگر نیاز است همان اول با نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان تماس بگیرید.

در چنین وضعیتی لازم است سیستم دیفراست یخچال را بررسی کرده و در صورت نیاز آن را عیب‌یابی و تعویض کنید. سیستم دیفراست تحت تاثیر قطعات مختلفی قرار دارد که نیاز به بررسی جداگانه هریک خواهد بود. اگر نیاز به کمک داشتید با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در اصفهان در تماس باشید.

بررسی علت نمایش کد خطا E2 در یخچال جنرال الکتریک

کد خطای E2 اشکال در برد الکتریکی یخچال شما را نشان می دهد. ازآنجایی‌که برد یکی از قطعات بسیار مهم و البته بسیار حساس در یخچال شماست بهتر است تعمیرات و عیب‌یابی آن را به کارشناسان و نیروهای مجرب در نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان بسپارید.

برای رفع این کد خطا ابتدا دستگاه را از برق جدا کرده و بگذارید برای حدود نیم ساعت در همین وضعیت بماند. اگر بعد از اتصال مجدد به جریان برق باز هم کد خطای E2 را در صفحه‌نمایش دیدید باید بدانید وقت تماس با کارشناسان در نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در اصفهان رسیده است. باید تمام سیم‌کشی‌ها و صفحه کنترل به دقت بررسی شوند.

بررسی کد خطای PF به کمک نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان

کد خطای PF مربوط به ایراد در سیستم برق‌رسانی به دستگاه است. در واقع با این کد به شما هشدار داده می‌شود که در جریان ورودی برق نوسان‌هایی وجود دارد. در چنین حالتی بهتر است از محافظ برق برای دستگاه خود استفاده کرده و در صورت ادامه یافتن مشکل برای بررسی برق دستگاه با نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان تماس بگیرید.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان

بررسی علت نمایش کد خطا FF در یخچال جنرال الکتریک

اگر دمای بخش فریزر در دستگاه شما نتواند با دمای مشخص‌شده در تنظیمات منطبق گردد کد خطای FF به شما نشان داده خواهد شد. در این حالت باید بدانید برای بیشتر از دو ساعت است که دمای فریزر از حد مشخص‌شده بالاتر قرار دارد. برای بررسی علت این موضوع می‌توانید از نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان کمک بخواهید.

البته بسیاری از اوقات نوع چیدمان نامناسب خوراکی‌ها یا پر کردن بیش از حد فضای داخل مانع از انتقال سرما می شود. اما ایراد در قطعات مختلف نیز ‌می‌تواند چنین مشکلی را به دنبال داشته باشد. برای بررسی‌های دقیق‌تر با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در اصفهان تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان:

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در اصفهان| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اصفهان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 03136606646

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *