مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال ال جی در اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان| خدمات سرویس و تعمیر یخچال ال جی در اصفهان

برند ال جی یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال ال جی در اصفهان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال ال جی در اصفهان ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های ال جی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال ال جی برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال ال جی

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماهاستفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 

تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات یخچال ال جی اصفهان
نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی اصفهان

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال ال جی در اصفهان:

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال ال جی پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال ال جی دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان یکی از مراکز مجاز و مورد تأیید برای کلیه خدمات تعمیرات یخچال و فریزر شماست. ما در نمایندگی یخچال ال جی در اصفهان با کارشناسان مجرب و آموزش‌دیده خود آماده ارائه خدمات به شما مشتریان محترم هستیم. کافی است در صورت نیاز با ما تماس بگیرید. در اولین فرصت با شما هماهنگ شده و نیروهای متخصص در محل حاضر خواهند شد.

با دریافت خدمات از نمایندگی‌های معتبر دیگر بابت اصالت قطعات جایگزین، روند عیب‌یابی و تعمیرات و جابه‌جایی دستگاه برای تعمیر نگرانی نخواهید داشت. در ادامه راهنمایی‌هایی را برای تعمیر قطعات یخچال و عیب‌یابی صحیح آن برای شما آورده‌ایم. البته به یاد داشته باشید دست‌کاری‌های شما اگر بدون تخصص و اطلاعات کافی باشد می‌تواند مشکل را بزرگ‌تر کند. در چنین شرایطی بهترین گزینه تماس با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان در ابتدای کار است.

تعمیر یخچال ال جی در اصفهان

بررسی دلیل داغ شدن زیاد موتور یخچال

گرمای ایجاد شده در موتور یخچال شما نباید به قدری باشد که با برخورد دست، پوست شما را بسوزاند. اگر افزایش دمای موتور تا این حد زیاد است باید برای بررسی علت اقدام کنید. با توجه به حساس بودن موتور می‌توانید از نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان کمک بخواهید. داغ شدن موتور می‌تواند به دنبال کثیف شدن فیلتر درایر اتفاق بیفتد.

همچنین باید مواردی مانند خرابی فن یا کثیف شدن کندانسور را نیز در نظر بگیرید. بعد از این مراحل نوبت به چک کردن رله استارت و اطمینان از سطح مناسب گاز درون دستگاه می‌رسد. البته گاهی عدم رسیدگی درست به موتور یخچال یا پر کردن بیش‌ازحد داخل دستگاه با مواد غذایی می‌تواند به موتور فشار وارد نماید. اگر نتوانستید علت این مشکل را پیدا کنید از متخصصین حاضر در نمایندگی یخچال ال جی در اصفهان کمک بخواهید.

بررسی مشکل کارکرد موتور یخچال در نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان

 موتور یخچال به دنبال ایراد در قطعات مختلف ممکن است کار نکند. توصیه می‌شود بررسی ایرادهای موتور را به افراد ماهر و متخصص ما در نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان بسپارید. اما اگر خودتان دوست دارید قبل از تماس تلاشتان را بکنید باید بدانید خراب شدن کمپرسور می‌تواند روی عملکرد موتور اثر گذاشته باشد.

اگر ایرادی در کمپرسور دستگاه وجود نداشت نوبت به بررسی سیم‌کشی‌ها می‌رسد. چک کردن اتصالات برقی را حتماً به یک برق‌کار بسپارید. باید بدانید خراب شدن رله استارت نیز می‌تواند مانع از کارکرد موتور یخچال شما شود. بعلاوه سوختن خود موتور نیز یکی دیگر از احتمالاتی است که باید در ذهن داشته باشید. در نهایت نیاز به بررسی کردن برد الکترونیکی دستگاه وجود دارد. با توجه به حساسیت زیاد برد نیاز به فردی حرفه‌ای دارید. از کارشناسان حاضر در نمایندگی یخچال ال جی در اصفهان کمک بخواهید.

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان

چرا فن یخچال کار نمی‌کند

با توجه به مدل یخچال نوع فن و محل قرارگیری آن متفاوت است. اگر اطلاعات دقیقی در این زمینه ندارید از کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان راهنمایی بخواهید. یکی از اصلی‌ترین دلایلی که مانع از عملکرد درست فن یخچال می‌شود خراب شدن برد الکتریکی این دستگاه است.

همچنین خراب شدن برخی قطعات دیگر نیز می‌تواند روی عملکرد فن اثر داشته باشد. باید در نظر داشته باشید روی پره‌های فن گردوخاک جمع نشده و همچنین دستگاه را به شکل نامناسبی جابه‌جا نکرده باشید. برای تعویض فن و اطمینان از سالم بودن پروانه‌های آن با نمایندگی یخچال ال جی در اصفهان تماس بگیرید.

بررسی دلیل برفک زدن یخچال فریزر ال جی

در مدل‌های قدیمی مشکل برفک زدن زیاد بود. اما در مدل‌های جدیدتر این مشکل رفع شده و اغلب شاهد شکل‌گیری برفک‌ها نیستید. تکرار زیاد این اتفاق نشان‌دهنده مشکلی در عملکرد دستگاه شماست که باید به کمک نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان به آن رسیدگی کرد.

از مهم‌ترین علت‌های شکل‌گیری برفک در یخچال‌های جدید ال جی قرار دادن دستگاه در محیطی است که مناسب آن نیست. برای مثال محیطی که رطوبت و گرمای زیادی دارد. گاهی نیز برفک‌ها به دنبال خراب شدن سیستم دیفراست یا بر اثر ایراد در ترموستات شکل می‌گیرند. در نهایت بررسی‌های دقیق‌تر را به کارشناسان نمایندگی یخچال ال جی در اصفهان بسپارید.

بررسی علت نشتی آب به کمک نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان

نشتی آب از یخچال می‌تواند به دنبال گرفتگی در فیلتر آب رخ داده باشد.  لازم است هر شش ماه یک بار فیلترهای یخچال را چک و در صورت نیاز عوض کنید. برای این کار از نمایندگی تعمیر یخچال در اصفهان کمک بخواهید.

 در ادامه در نظر داشته باشید شاید شلنگ تخلیه نترکیده یا مسیر آن بنا به علتی بسته نشده است. همچنین از تنظیم درست پایه‌های یخچال اطمینان یابید تا دستگاه به سمتی شیب نداشته باشد. با ادامه داشتن مشکل از نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان کمک بخواهید.

بررسی علت روشن نشدن یخچال

با روشن نشدن یخچال اول از همه فکرتان به سمت وصل بودن برق آن می‌رود و این کاملاً درست است. بهتر است برای بررسی اتصالات برقی و اطمینان از سالم بودن کابل و پریز از نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان کمک بخواهید.

دلیل دیگر روشن نشدن یخچال خراب شدن موتور یا کمپرسور آن است. بعلاوه رله استارت یا اورلود نیز می‌توانند در این ایراد نقش داشته باشند. برای بررسی‌های دقیق‌تر از کارشناسان ما در نمایندگی یخچال ال جی در اصفهان راهنمایی بخواهید.

نمایندگی یخچال ال جی در اصفهان

دلیل صداهای زیاد و غیرعادی از یخچال ال جی

اگر صداهای یخچال از حالت طبیعی متفاوت شده و آزاردهنده هستند باید هرچه سریع‌تر فکری برای حل این مشکل داشته باشید. اگر لازم است همان اول با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان تماس بگیرید. در غیر این صورت ابتدا تراز بودن پایه‌های دستگاه را چک کنید.

بعد از آن اتصالات موتور را نگاهی انداخته و از سفت بودن آن‌ها مطمئن شوید. دقت داشته باشید موتور یخچال صدایی نداشته و موتور فن نیز سالم باشد. در نهایت کمپرسور را چک کرده و با ادامه داشتن مشکل از نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان کمک بخواهید.

علت اتومات نبودن یخچال

کار نکردن یخچال به شکل خودکار اغلب به دنبال خرابی قطعاتی مانند ترموستات یا کثیف شدن کویل‌ها خواهد بود. با توجه به احتمال آسیب دیدن برد الکتریکی بهتر است عیب‌یابی و تعمیر را به نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان بسپارید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان:

تعمیر یخچال ال جی در اصفهان| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اصفهان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 03136606646

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *