مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد

نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد

برند الکترواستیل یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال الکترواستیل در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های الکترواستیل باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال الکترواستیل برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال الکترولوکس

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

 تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل در مشهد
تعمیرات یخچال الکترواستیل در مشهد

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد

نام الکترواستیل برای همه ما آشناست، یکی از برندهای مشهور و مرغوب در تولید لوازم برقی خانگی. شما با خرید محصولات این برند نه تنها خیالتان از بابت کیفیت قطعات و طراحی زیبا راحت است بلکه از جنبه خدمات پس از فروش نیز نگرانی نخواهید داشت. به هرحال خراب شدن یخچال مانند تمام وسایل برقی دیگر امری اجتناب ناپذیر است و شاید روزی شما را نیز گرفتار سازد. در چنین شرایطی تنها کافی است با نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد تماس گرفته و مشکلات خود را در میان بگذارید.

البته خرابی یخچال بسیار گسترده بوده و گاه به سادگی رفع می‌شود. مثلاً برخی ایرادها را تنها با تراز کردن یخچال یا تغییر دادن تنظیمات آن می‌توان برطرف نمود. اما برای موارد تخصصی‌تر مانند تعمیر یخچال در مشهد حتماً لازم است با کارشناسان مربوطه تماس داشته باشید. هر زمان نیاز به کمک بود مشکلات خود را با تعمیرکاران حرفه‌ای ما در نمایندگی یخچال الکترواستیل در مشهد در میان بگذارید.

نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد

بررسی علت صدای زیاد در یخچال الکترواستیل

صداهای زیاد و غیرعادی گاهی برای شما آزاردهنده خواهند شد. در چنین شرایطی لازم است قبل از هر کار از تراز بودن یخچال خود مطمئن شوید. این نکته یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در زمان نصب به آن دقت داشته باشید. خراب بودن پایه‌ها نیز روی صدای یخچال شما بی‌تأثیر نیستند. اگر برای بررسی قطعات داخلی نیاز به کمک دارید با نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد در تماس باشید.

لازم است تمام فن‌ها داخل یخچال چک شده و در صورتی خرابی تعویض گردند. همچنین موتور فن کندانسور را بررسی نموده و از تمیز بودن آن مطمئن شوید. کثیفی زیاد روی لوله‌ها می‌تواند باعث تولید صداهای مزاحم در یخچال شما شود. اگر برای بررسی‌های بیشتر نیاز به راهنمایی داشتید با همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد در تماس باشید.

بررسی علت برفک زدن به کمک نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد

در یخچال‌های قدیمی برفک‌ها زیاد دیده می‌شدند اما در مدل‌های امروزی و جدیدتر مشکل برفک‌ها را کمتر خواهیم شد. یعنی در واقع اصلاً نباید برفکی داخل یخچال دیده شود، در غیر این صورت احتمالاً یکی از قطعات آن ایراد دارند. باید مطمئن شوید درب یخچال شما خوب بسته شده و لاستیک‌های دور آن همگی سالم و بدون پارگی هستند. اگر نیاز به کمک بود با نمایندگی یخچال الکترواستیل در مشهد تماس بگیرید.

علت برفک زدن یخچال می‌تواند خراب شدن ترموستات آن باشد. یا اینکه محل مناسبی را انتخاب نکرده و دستگاه را در محیطی بسیار مرطوب قرار داده‌اید. همچنین نباید یخچال را کنار وسایلی مانند سماور گذاشت. برای راهنمایی‌های بیشتر و بررسی‌های دقیق‌تر با ما در نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد در تماس باشید.

تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد

چرا گاز یخچال تمام می‌شود

ما شاهد استفاده از یک لوله شبکه‌ای فلزی در پشت یخچال خود هستیم. این لوله‌ها برای عبور دادن گاز یخچال در نظر گرفت شده‌اند. گاز به وسیله کمپرسور در طول لوله‌ها منتقل می‌شود. این گاز به سمت جایخی رفته و بعد از آن دوباره با کمک گرفتن از کمپرسور به خنک‌کننده‌ها انتقال می‌یابد. در مدل‌های جدید از گازی به نام گاز فریون استفاده می‌شود که خطر زیادی ندارد. سوراخ شدن لوله‌ها می‌تواند منجر به نشتی گاز و ایجاد مشکلات زیادی در عملکرد دستگاه شود. برای بررسی‌های بیشتر با نمایندگی یخچال الکترواستیل در مشهد در تماس باشید.

بررسی خاموش نشدن موتور به کمک نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد

موتور یخچال شما باید به صورت خودکار خاموش و روشن شود، در غیر این صورت ایرادی در یکی از قطعات آن به وجود آمده که نیاز به بررسی دقیق خواهد داشت. در چنین شرایطی اولین احتمال را باید خرابی کمپرسور در نظر بگیرید. اگر برای بررسی این قطعه تخصصی ندارید با نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد تماس داشته باشید.

بعد از اطمینان از سالم بودن کمپرسور به بررسی ترموستات آن می‌پردازیم. خراب شدن ترموستات در تشخیص دمای درست در یخچال اختلال ایجاد کرده و عملکرد آن را با مشکل مواجه می‌سازد. در مرحله بعد باید گاز یخچال را چک کرده و از نبود نشتی در آن مطمئن شوید. همچنین دقت داشته باشید ایراد در سیستم دیفراست نیز می‌تواند در این مشکل مؤثر باشد. برای بررسی‌های دقیق‌تر با نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد در ارتباط باشید.

چرا یخچال محیط داخلی خود را خنک نگه نمی‌دارد

گرم شدن فضای داخلی یخچال یکی از مشکلاتی است که کاربران زیاد از آن شکایت دارند. در چنین شرایطی قبل از اینکه بخواهید برای درخواست کمک با کارشناسان ما در با نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد تماس بگیرید تنظیمات دما در دستگاه خود را بررسی کنید. اگر از این بابت خیالتان راحت شد به مرحله بعد خواهیم رفت.

در چنین شرایطی موتور فن کندانسور را بررسی کرده و بعد به سراغ موتور فن اپراتور خواهیم رفت. سپس نوبت به چک کردن رله یا خازن‌ها می‌رسد. اگر از تمام این موارد مطمئن شدید باید روی عملکرد کنترلر دما نظارت داشته باشید. در صورت ادامه یافتن مشکل با ما در با نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد در تماس باشید.

تعمیرات یخچال الکترواستیل در مشهد

بررسی دلیل داغ شدن موتور در با نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد

داغ شدن زیاد موتور می‌تواند به مرور روی آن اثر گذاشته و منجر به خرابی آن شود. یکی از دلایل داغ شدن زیاد موتور کار نکردن آن به شکل اتومات است. باید دلایل خراب شدن سیستم اتومات یخچال بررسی شوند. سپس نوبت به چک کردن فن کندانسور می‌رسد. بعلاوه باید از تمیز بودن کندانسور مطمئن شوید.

در ادامه فیلتر هوا را بررسی کرده و مواردی مانند حرارت زیاد محیط را در نظر داشته باشید. برای مثال نباید یخچال را در کنار وسیله دیگری مانند اجاق گاز قرار دهید. برای بررسی‌های بیشتر فوراً با نمایندگی یخچال الکترواستیل در مشهد تماس بگیرید. زیرا موتور یکی از اصلی‌ترین قطعات یخچال شماست.

دلیل نشتی آب از آبریز یخچال

 بسیاری از مدل‌های جدید یخچال دارای آبریز هستند. اگر در یخچال شما آبریزهای ساده استفاده شده است برای نشتی آب کافی است شیر مخزن را باز کرده و واشر آن را عوض کنید. اما در یخچال‌های ساید بای ساید باید اولین مورد خراب شدن شیر برقی را در نظر داشته باشید. برای بررسی‌های دقیق‌تر تعمیرات را به کارشناسان ما بسپارید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد:

تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *