مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال الکترواستیل در شیراز

نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در شیراز | خدمات سرویس و تعمیر یخچال الکترواستیل در شیراز

برند الکترواستیل یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال الکترواستیل در شیراز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال الکترواستیل، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شیراز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های الکترواستیل باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال الکترواستیل برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در شیراز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال الکترواستیل
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل در شیراز
تعمیرات یخچال الکترواستیل در شیراز

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال الکترواستیل در شیراز :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در شیراز

یکی از ضروری‌‌ترین لوازم خانگی که از گذشته تا کنون جهت خنک نگه داشتن غذا و جلوگیری از فاسد شدن غذا استفاده می‌کردن یخچال است. به گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی یخچال‌ها از ساختار ساده به ساختار وسیع و پیچیده تری تغییر کرده آمد. یخچال بدلیل اینکه بطور مداوم در حال کار کردن است ممکن است با رعایت نکردن بعضی نکات ساده یخچال شما دچار مشکل شود.

درصورت مشاهده هر گونه ایراد و نقص در یخچال باید به کمک نمایندگی یخچال الکترواستیل در شیراز آن را عیب یابی کنید و برای تعمیر یخچال در شیراز به تعمیرکاران حرفه‌ای نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در شیراز سپرده شود. در ادامه این مقاله به بیان علت خراب شدن یخچال تعمیر آن توسط تکنسین‌های حرفه‌ای نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در شیراز و راه هایی برای افزایش طول عمر یخچال الکترواستیل می‌پردازیم.

نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در شیراز

علت خراب شدن یخچال الکترواستیل و تعمیر توسط نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در شیراز

علت خراب شدن یخچال الکترواستیل ممکن است به عوامل مختلفی بازگردد و باید به کمک نمایندگی یخچال الکترواستیل در شیراز برای تعمیر دستگاه خود به افراد متخصص تعمیرکاران نمایندگی یخچال الکترواستیل در شیراز سپرده شود. در ادامه مقاله مشکلات رایج یخچال الکترواستیل بطور مختصر و مفید توضیح می‌دهیم.

خاموش شدن صفحه نمایش یخچال الکترواستیل:

مشکل در نوسانات جریان برق: توصیه می‌شود همیشه از محافظ استفاده کنید تا به یخچال آسیبی وارد نشود.

مشکل در اتصالات یخچال: برای بررسی اتصالات یخچال مثل اتصالات درب یخچال و برد یخچال نیاز به تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در شیراز است.

ایراد در سویئچ درب: درصورتیکه سوئیچ درب یخچال دچار مشکل شده‌باشد هنگام باز شدن درب یخچال نمایشگر روشن نمی‌شود.

یخ زدن موادغذایی در یخچال:

یکی از مشکلات رایج یخچال یخ زدن مواد غذایی است که به یکی از دلایل زیر باعث ایجاد این مشکل می‌شود: معیوب شدن ترموستات و یا بهم ریخته شدن تنظیمات دمای ترموستات ، تجمع گرد و غبار روی کویل‌های کندانسور و اختلال در عملکرد یخچال

تعمیر یخچال الکترواستیل در شیراز

خراب شدن برد:

در صورتی که برد یخچال خراب شود با توجه به راهنمایی های نمایندگی یخچال الکترواستیل در شیراز به کمک تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در شیراز باید تعمیر یا تعویض شود.

برفک زدن یخچال:

در صورتیکه یخچال شما بدون برفک است در صورت بروز این مشکل باید موارد زیر را بررسی کنید:

ممکن است لاستیک دور درب خراب یا شل یا پوسیده شده‌باشد.

خراب شدن ترموستات

باز و بسته کردن مداوم یخچال

اتصالی در بدنه کمپرسور

از کار افتادن فن یخچال:

در صورتیکه فن یخچال دچار مشکل شود باید سریعا توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در شیراز یخچال را تعمیر کنید چون ممکن است به کمپرسور فشار وارد کند.

تجمع گرد و غبار روی فن

نوسانات جریان برق

کهنه شدن قطعه

یک جسم خارجی وارد فن شده‌باشد.

سر و صدای زیاد یخچال:

یخچالی که سالم باشد صدای کمی از آن شنیده می‌شود در صورتیکه صدای یخچال خیلی زیاد است به دلایل زیر می‌باشد:

پایه‌های یخچال تراز نیستند.

شل شدن پره‌ها یا لوله‌های کندانسور که باید با پیچ آنها را محکم کنید.

ایراد در فن اواپراتور: برای حل این مشکل باید حتما توسط تکنسین‌های مجرب نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در شیراز بررسی کنید.

 مشکل در فن کندانسور، زمانی که یخچال با صدای زیاد خاموش روشن شود.

سخت باز شدن درب یخچال:

خراب شدن لولاهای درب یخچال ، تراز نبودن یخچال ، ممکن است گرد وغبار در لاستیک درب یخچال انباشته شده‌باشد

یکسره کار کردن یخچال الکترواستیل:

اختلال در درجه کنترل سرما که در چنین مواقعی باید توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در شیراز بررسی شود.

باز و بسته کردن درب یخچال

کثیف بودن کویل‌ها، انباشته شدن گردوغبار روی کندانسور ها

 قرار گرفتن یخچال در محل نامناسب

داغ شدن موتور یخچال:

علت داغ شدن موتور یخچال به دلایل زیر می‌باشد که باید توسط تعمیرکاران حرفه‌ای نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در شیراز بررسی شود.

کمبود گاز مبرد

 تنظیمات نادرست دما

معیوب شدن کندانسور

نمایندگی یخچال الکترواستیل در شیراز

راه‌های افزایش طول عمر یخچال الکترواستیل

یخچال از هر برندی که باشد نیاز به مراقبت دارند. با توصیه‌های نمایندگی یخچال الکترواستیل در شیراز و با استفاده از راهکارهایی می‌توان طول عمر یخچال را افزایش داد. در اینجا به چند مورد اشاره خواهیم کرد:

  • محل قرار گیری یخچال: یکی از مهم‌ترین نکات برای افزایش طول عمر یخچال الکترواستیل محل قرار گیری یخچال است. باید جایی باشد که هوای متعادلی داشته‌باشد چون گرما باعث می‌شود گرما به لوله‌های پشت یخچال و کمپرسور آسیب وارد می‌کند.
  • مراقبت از کمپرسور یخچال یا موتور یخچال الکترواستیل: یکی از مهم‌ترین قطعات یخچال کمپرسور یخچال است و وظیفه این قطعه رساندن گاز به درون لوله‌ها می‌باشد. وجود گردوغبار روی موتور یخچال باعث می‌شود موتور یخچال خراب شود بنابراین به صورت دائم کمپرسور یخچال را تمیز کنید.
  • قرار ندادن مواد غذایی داغ درون یخچال: در صورتی که شما غذای گرم درون یخچال بگذارید باعث می‌شود فشار زیادی به کمپرسور وارد شود چون هوای گرم وارد یخچال شده و نمی‌تواند هوای سرد را دریافت کند. نکته دیگر اینکه وسایل را بطور فشرده و چسبیده به هم درون یخچال قرار ندهید چون جلوی جریان هوا را گرفته و یخچال بدرستی خنک نمی‌شود.
  • فاصله مناسب یخچال از دیوار: فاصله استاندارد یخچال از دیوار حدوداً باید ۱۰الی ۱۵ سانتی متر باشد. در صورتیکه این فاصله رعایت نشود باعث می‌شود موتور یخچال داغ شود و طول عمر یخچال کاهش یابد.

سخن پایانی

همانطور که در این مقاله گفته شد یخچال یکی از پرمصرف‌‌ترین لوازم برقی خانگی می‌باشد. شما هنگام خرید یخچال باید به این موضوع دقت داشته‌باشید که از نمایندگی‌های معتبر خریداری کنید. نمایندگی یخچال الکترواستیل در شیراز از نمایندگی‌های رسمی و معتبر هستند که شما با خیال راحت می‌توانید خریداری کنید. از طرفی شما می‌توانید در صورتی که یخچال دچار نقص یا ایرادی شد از تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در شیراز کمک بگیرید.

 در این مقاله شما با رایج‌ترین خرابیهای یخچال الکترواستیل و علت آن‌ها آشنا شدید. در صورت مشاهده هر گونه مشکل باید به نمایندگی یخچال الکترواستیل در شیراز مراجعه کنید. تعمیرکاران با تجربه نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در شیراز بخوبی با بخش‌های مختلف یخچال شما آشنایی دارند و می‌توانند در کم‌ترین زمان و هزینه مناسب یخچال شمارا تعمیر کنند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی یخچال الکترواستیل در شیراز:

تعمیر یخچال الکترواستیل در شیراز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر شیراز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 07191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *