مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در تبریز

نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در تبریز | تعمیر، نصب و سرویس یخچال

برند الکترواستیل یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال الکترواستیل در تبریز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال الکترواستیل در تبریز ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تبریز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های الکترواستیل باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال الکترواستیل در تبریز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در تبریز :

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات یخچال الکترواستیل در تبریز
نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل در تبریز

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال الکترواستیل در تبریز :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در تبریز

نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در تبریز یکی از سریع ترین خدمات دهنده ی مرکز تعمیرات یخچال است. یخچال الکترواستیل بدون شک یکی از مهم ترین لوازم الکتریکی است که هر خانه ای دارد. به همین دلیل است که همیشه باید مراقب عملکرد روان آن باشیم.در صورت خرابی، متخصص های نمایندگی یخچال الکترواستیل در تبریز زمانی ایده آل است که به شما کمک می کند و به شما توصیه می کند که از هر گونه مشکل در آینده با دستگاه خود جلوگیری کنید و در زمانی مناسب به تعمیر یخچال در تبریز بپردازید.

برای جلوگیری از انواع خرابی های یخچال الکترواستیل باید دانش کافی داشته باشید. متن زیر برابر افزایش دانش شما نوشته شده است.

نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در تبریز

درخواست کمک از نیروهای نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در تبریز وقتی که فریزر کار می کند

همه ما می دانیم که وقتی متوجه میشوید که یخچال شما خراب است یا کار نمی کند چقدر بد است. اگر بخش نگهداری یخچال در حین کار کردن فریزر کار نمی کند، مطمئن نیستید که با چه مشکلی روبرو هستید. برای تعیین اینکه آیا مشکل به راحتی حل می شود یا نیاز به یک یخچال جدید دارید، باید احتمالات خاصی را بررسی کنید.

در برخی موارد، حتی ممکن است برای تعمیر یخچال خود نیازی به تکنسین نمایندگی یخچال الکترواستیل در تبریز نداشته باشید. شاید یک چیز بی اهمیت مقصر این واقعیت باشد که تعمیر و نگهداری به اندازه کافی خوب کار نمی کند. از طرف دیگر، ممکن است واقعاً به تکنسین های با تجربه ی نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در تبریز نیاز داشته باشید تا میزان آسیب را ارزیابی کرده و بهترین راه حل را پیشنهاد کند. در هر صورت، ما ابتدایی ترین دلایلی را برای شما جمع آوری کرده ایم که چرا یخچال الکترواستیل شما ممکن است کار نکند:

ترموستات یخچال کار نمی کند

طبق تحقیقات متخصص های نمایندگی یخچال الکترواستیل در تبریز، هنگامی که یخچال شروع به مشکل می کند، ترموستات مظنون اصلی است. اگر تعمیر و نگهداری یخچال در حین کارکرد فریزر کار نمی کند، بررسی ترموستات باید به یک اولویت برای شما تبدیل شود. اولین احتمال این است که به اشتباه روی دمای اشتباه تنظیم شده باشد. برای مثال، اگر دمای نگهداری را با واشر کلاسیک داخل یخچال تنظیم کنید، ممکن است بدون اینکه متوجه شوید به دمای گرم تری رفته باشد.

بنابراین، لازم است نگاهی به داخل یخچال بیندازید و دمای آن را کمتر کنید. اگر این کار نکرد، ممکن است ترموستات واقعاً مشکل داشته باشد. اگر تعمیر و نگهداری رادیاتور نتواند به دمای پایین برسد، ممکن است این قطعه گیر کرده یا شکسته باشد. برای تعیین اینکه آیا ترموستات واقعا خراب است یا خیر، باید با تکنسین خبره نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در تبریز تماس بگیرید.

لاستیک درب شل است

اگر به نظر می رسد بخش نگهداری یخچال شما کار می کند، اما غذا را سرد نگه نمی دارد، ممکن است زمان تعویض درزگیر درب فرا رسیده باشد. لاستیک درب یخچال می تواند در طول سال ها شل شود، به خصوص اگر تمایل دارید وسایل سنگین را در قفسه های آن قرار دهید. با این حال، نحوه تعویض لاستیک یخچال و فریزر کار چندان سختی نیست و می توانید آن را بسیار ارزان، حتی بدون کمک یک متخصص های نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در تبریز، انجام دهید.

نمایندگی یخچال الکترواستیل در تبریز

مایع خنک کننده نیاز به شارژ دارد

مایع خنک کننده یا فریون، از طریق لوله های یخچال شما به گردش در می آید و از تولید هوای سرد در داخل دستگاه اطمینان می دهد. برای هر یخچالی پر کردن مایع خنک کننده الزامی نیست. با این حال، اگر در لوله رادیاتور نشتی دارید و بخش نگهداری یخچال خنک نمی کند باید با تکنسین های نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در تبریز تماس بگیرید تا مشکل را حل کنند.

پر کردن فرئون فرآیند خیلی سختی نیست. با این حال، نیروهای نمایندگی یخچال الکترواستیل در تبریز قادر خواهد بود در وهله اول علت خرابی را بیابد. بنابراین، متخصص های نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در تبریز می تواند راه حل دائمی تری برای شما پیدا کند که عملکرد سالم نگهداری در یخچال را تضمین می کند.

یخچال یخ گرفته است و نیاز به یخ زدایی دارد

این پدیده اغلب در مواردی مشاهده می شود که فریزر به طور خفگی پر از مواد غذایی است. غذا روی دیوارهای اطراف قرار می گیرد و باعث تشکیل یخ در داخل یخچال می شود. در نتیجه مسیر انجماد به نگهداری مسدود شده و هوای سرد منتقل نمی شود. بنابراین به نظر می رسد فریزر به طور معمول کار می کند، در حالی که کنسرو دمای بالایی دارد و غذا را منجمد نمی کند.

کاری که در این مورد باید انجام دهید این است که حتماً با نیروهای نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در تبریز تماس بگیرید تا مشکل را تعمیر کنند. شایان ذکر است که اگر یخچال بدون برفک یخ داشته باشد، نشان دهنده وجود مشکل است و نیاز به تعمیر به موقع دارد، زیرا یخ زدایی تنها روشی نیست که باید دنبال کنید.

فن موتور خراب است

موتور یخچال الکترواستیل جزء اصلی است که به آن اجازه عملکرد می دهد. در داخل تعمیر و نگهداری یخچال خود میتوانید فن موتور را مشاهده کنید. فن میچرخد ​​و هوای سرد تولید می کند. مشکل این است که در برخی از یخچال ها فن کاملاً پوشانده نشده است. بنابراین ممکن است برخی از مواد غذایی یا بسته بندی آن را لمس کرده و مشکل ایجاد کند.

در صورت چسبیدن یا شکستن فن، بسته به تشخیصی که توسط تکنسین نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در تبریز مشخص می شود که موتور نیاز به تعمیر یا تعویض فوری دارد. مراکز نمایندگی یخچال الکترواستیل در تبریز برای تعمیر موتور یخچال الکترواستیل، تجهیزات پیشرفته در کارگاه خود دارند.

تعمیر یخچال الکترواستیل در تبریز

مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در تبریز برای زمانی که یخچال روشن می شود و متوقف می شود

اگر بخواهیم واقع بین باشیم، یک خانه نمیتواند روزهای زیادی بدون یخچال بماند. از آنجایی که این نقص خاص مشاهده شده است، ممکن است ترموستات یا برد مشکل داشته باشد. اگر ترموستات خراب شود، پیغام نادرستی به کمپرسور می دهد و باعث از کار افتادن یخچال می شود. یکی دیگر از دلایل روشن و خاموش شدن یخچال شما فرسودگی یا بریده شدن سیم است.

چرا زنگ در یخچال الکترواستیل به صدا در می آید؟

در این مورد خاص، احتمالاً زنگ هشدار به دلیل بسته نشدن درب به درستی، یا شل بودن لاستیک های یخچال باعث عبور هوای گرم از داخل می شود. به عنوان اقدام دوم، دمای بالا را در انبار یا فریزر یا حتی هر دو بررسی کنید، در این صورت باید یک مهندس تبرید به شما مراجعه کند تا یخچال شما را ببیند.

اگر هر یک از ایرادات فوق را شناسایی کردید، باید فوراً با نیروهای فنی نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در تبریز تماس بگیرید و از تمدید عیب موجود جلوگیری کنید. نیروهای نمایندگی یخچال الکترواستیل در تبریز در زمان کوتاه به منزل شما منتقل می شوند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در تبریز :

نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در تبریز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تبریز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *