مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال الکترواستیل در اهواز

نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر یخچال الکترواستیل در اهواز

برند الکترواستیل یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال الکترواستیل در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال الکترواستیل، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های الکترواستیل باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال الکترواستیل برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اهواز:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال الکترواستیل

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

 تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات یخچال الکترواستیل در اهواز
نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل در اهواز

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال الکترواستیل در اهواز :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اهواز

در این مقاله که توسط نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اهواز تهیه شده قصد داریم به بررسی علت برفک زدن یخچال فریزر بپردازیم. طبق نظر تکنسین‌های نمایندگی یخچال الکترواستیل در اهواز برفک زدن یخچال و فریزر می‌تواند علل مختلفی داشته باشد. برفک زدن یخچال از جمله مشکلات رایجی است که غالباً برای یخچال‌های قدیمی و در موارد بسیار نادر برای یخچال‌های نوفراست رخ می‌دهد. با این وجود هنوز بسیاری از کاربران علت برفک زدن یخچال فریزر را نمی‌دانند.

به همین دلیل در این مطلب به بررسی دلایل اصلی برفک زدن یخچال فریزر پرداختیم و راهکارهایی جهت تعمیر یخچال در اهواز و پیشگیری از بروز مجدد آن به شما ارائه داده‌ایم. بنابراین چنانچه خودتان نتوانستید مشکل را رفع کنید نورا با کارشناسان ما تماس گرفته و مشکل را با آنها در میان بگذارید تا به شما راهنمایی‌های لازم را ارائه دهند.

نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اهواز

دلایل برفک زدن یخچال 

توجه داشته باشید که دلایل یخ زدن یخچال فریزر از هر برند با برند دیگر متفاوت نیست. بنابراین این راهنما می‌تواند برای بررسی علل برفک زدن یخچال فریزر تمامی مدل ها از جمله ال جی، سامسونگ، جنرال الکتریک، الکترواستیل، اسنوا، امرسان و سایر برندها استفاده شود.

برفک زدن یخچال بسیار ساده و پیش پا افتاده است. هوای داخل یخچال می‌بایست همواره در داخل یخچال به گردش درآمده و جریان داشته باشد در صورتی که این هوای خنکی با هوای گرم خارج از یخچال برخورد داشته باشد در نقطه برخورد این دو جریان برفک به وجود خواهد آمد. این برفک‌ها در صورتی که آب نشود به مرور سخت شده و یخ می‌زند که به یخ زدن کلی یخچال می‌انجامد. در ادامه به بررسی مهمترین دلایل برفک زدن یخچال خواهیم پرداخت.

نامناسب بودن محل قرارگیری یخچال

چنانچه محل نصب یخچال مناسب نباشد و یا محیط دارای رطوبت بسیار بالایی باشد با هر بار باز و بسته شدن درب یخچال مقداری از هوای گرم و رطوبت محیط وارد یخچال شده و به برفک زدن آن منتهی می‌شود. بنابراین بهتر است وسایل گرمازا مانند سماور و اجاق گاز و در کنار یخچال قرار ندهید. همچنین یخچال باید از دیوارهای مجاور به اندازه ۱۰ سانتی متر فاصله داشته باشد تا هوا به درستی تهویه شود. پرسنل مجرب نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اهواز به خوبی در هنگام نصب این موارد را رعایت خواهند کرد.

نمایندگی یخچال الکترواستیل در اهواز

خرابی لاستیک دور درب یخچال

دیگر برفک زدن یخچال می‌تواند خرابی لاستیک دور درب آن باشد. اگر در قسمتی از لاستیک شل شدگی سایش یا پارگی اتفاق افتاده باشد و امکان ورود هوا از خارج به داخل دستگاه وجود داشته باشد احتمال برفک زدن بسیار بالا خواهد بود. در چنین مواقعی باید با هماهنگی نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اهواز به تعمیر لاستیک بپردازیم و یا چنانچه لاستیک دیگر قابل استفاده و تعمیر نیست. باید از نمایندگی یخچال الکترواستیل در اهواز بخواهید آن را تعویض نمایند.

خرابی ترموستات یخچال

دلیل بعدی برفک زدن یخچال می‌تواند خرابی ترموستات یخچال فریزر باشد. در این حالت حتما باید از تکنسین مجرب به نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اهواز برای رفع اشکال یخچال خود استفاده کنید زیرا تعمیر و تعویض ترموستات کاری بسیار حساس است و در صورت نداشتن تجربه کافی ریسک آسیب رسیدن به دستگاه بسیار بالا می‌رود. بنابراین چنانچه نیاز به تعویض قطعات وجود داشت حتما از نمایندگی یخچال الکترواستیل در اهواز کمک بگیرید.

خراب شدن درب یخچال

صورتی که درب یخچال افتادگی پیدا کرده باشد می‌توانید شاهد برفک زدن یخچال خود باشید. در این صورت تکنیسین نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اهواز باید لولا و بادامک درب را مورد بررسی قرار دهند. همچنین ممکن است لازم باشد که نمایندگی یخچال الکترواستیل در اهواز در را به طور کامل تعویض کند.

چرا باید یخچال را برفک زدایی کنیم؟

برفک زدن یخچال باعث کاهش راندمان و افت عملکرد سرمایش یخچال فریزر خواهد شد و در پی آن مشکلات دیگری نیز برای دستگاه به وجود خواهد آمد. به همین دلیل در صورتی که برفک یخچال و فریزر را از بین نبرید در آینده متحمل ضرر و هزینه‌های هنگفت جهت تعمیر یخچال و فریزر خواهید شد و ممکن است لازم باشد مشکل را از طریق نمایندگی یخچال الکترواستیل در اهواز رفت نمایید. اما در صورتی که مشکل تخصصی و فنی است و صلاحیت لازم برای تعمیر آن را ندارید حتما از یک تکنسین مجرب کمک بگیرید. به خاطر داشته باشید پرسنل نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اهواز به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما عزیزان می‌باشد تا مشکلات یخچال فریزر شما را رفع نمایند.

تعمیر یخچال الکترواستیل در اهواز

شیوه صحیح برفک زدایی یخچال

در صورتی که با مشکل برفک زدن یخچال روبه‌رو شده‌اید راهکار برفک زدایی بسیار ساده است. ابتدا باید یخچال را از پریز برق جدا کرده و سپس درب دستگاه را کاملاً باز بگذارید تا به مرور تمامی برفک و یخ‌های درون یخچال آب شوند. همچنین می‌توانید از یک سشوار برای گرم کردن بیشتر و آب شدن سریع تر برفک و یخ‌های داخل یخچال خود کمک بگیرید. به خاطر داشته باشید هرگز از اشیا نوک تیز مانند تیغ و چاقو و برای حذف برفک و یخ‌ها استفاده نکنید.

زیرا احتمال بسیار زیادی وجود دارد که این کار به لوله‌های حاوی گاز یخچال صدمه زده و موجب نشت گاز درون یخچال شود که برای رفع این مشکل تنها باید از نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اهواز کمک بخواهید. نشت گاز یخچال و در واقع کم شدن حجم گاز درون یخچال یکی از دلایل سرد نشدن یخچال فریزر است. بنابراین توصیه می‌شود در زمان یخ زدایی و بررسی موانع آسیب دیدن لوله‌های حاوی گاز یخچال شوید. چنانچه لوله‌ها آسیب دید می‌توانید از نمایندگی یخچال الکترواستیل در اهواز کمک بخواهید.

نتیجه‌گیری و رفع مشکل

در این مقاله که بر اساس تجربه چندین ساله پرسنل نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اهواز تنظیم شده و در اختیار شما قرار گرفته است علت‌های برفک زدن یخچال و راهکارهای رفع آن را در اختیار شما قرار دادیم. چنانچه مشکل خود را در فهرست بالا پیدا نکردید می‌توانید برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر با نمایندگی یخچال الکترواستیل در اهواز تماس بگیرید و مشکل خود را با کارشناسان مجرب در میان بگذارید تا مشاوره‌های لازم به شما داده شود و در صورت نیاز تکنسین مجرب به محل شما اعزام شده و مشکل دستگاه را حل کند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اهواز:

تعمیر یخچال الکترواستیل در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06134470344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *