مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان| خدمات سرویس و تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان

برند آدمیرال یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال آدمیرال در اصفهان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های آدمیرال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال آدمیرال برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال آدمیرال

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 

تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات یخچال آدمیرال در اصفهان
نمایندگی تعمیرات یخچال آدمیرال در اصفهان

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان:

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال آدمیرال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال آدمیرال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان

با خراب شدن یخچال و ایراد در کارکرد آن بهترین انتخاب برای شما تماس با نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان است. با سپردن کار تعمیرات یخچال به کارشناسان حاضر در نمایندگی یخچال آدمیرال در اصفهان دیگر نگرانی‌ای برای انجام درست کارها و کیفیت قطعات جایگزین شده نخواهید داشت.

ایرادهای یخچال‌ها بسیار متفاوت هستند و یکی از مهم‌ترین موارد در چنین شرایطی تشخیص درست مشکل و شناخت علت‌های مرتبط با آن است. در یخچال‌های آدمیرال مانند بسیاری از برندهای دیگر کدهای خطا به کمک شما می‌آیند. این کدها محل بروز مشکل را مشخص خواهند کرد. این یعنی روند عیب یابی سریع‌تر و بدون خطا صورت می‌گیرد. اما اگر نتوانستید علت این مشکل را خودتان به تنهایی درست تشخیص دهید از کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان کمک بخواهید.

نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان

بررسی علت نمایش کد خطای EA در یخچال آدمیرال

موتور یخ‌ساز دستگاه شما ممکن است بنا به دلایل مختلفی ایراد پیدا کند. خراب شدن موتور خود را به شکل‌های گوناگونی نشان می‌دهد. هر زمان کد خطای EA را در صفحه نمایش یخچال خود مشاهده کردید باید بدانید ایراد مربوط به همین موتور یخ‌ساز است. برای دریافت راهنمایی با نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان در تماس باشید.

لازم است ابتدا تمامی اتصالات مربوط به موتور یخ‌ساز بررسی شده و در صورت نیاز سیم‌کشی‌ها عوض شوند. همچنین خراب شدن خود موتور یا سوختن آن را نیز باید در نظر داشته باشید. اگر نتوانستید علت مشکل را پیدا کنید بهتر است از نمایندگی یخچال آدمیرال در اصفهان کمک بگیرید.

رفع کد خطای ET یخچال آدمیرال به کم نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان

در یخچال بخشی را داریم که  با عنوان یخ‌ساز شناخته می‌شود. اگر در این بخش مشکلی به وجود بیاید کد خطای ET در صفحه نمایش روشن خواهد شد. برای بررسی این مشکل می‌توانید از نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان کمک بخواهید.

یخ‌ساز یخچال یکی از قطعات داخلی آن است که تقریباً حساسیت بالایی دارد. به همین دلیل توصیه می‌شود بدون داشتن اطلاعات کافی برای تعمیر یا تعویض آن اقدام نکنید. با ما در نمایندگی یخچال آدمیرال در اصفهان در تماس باشید.

نمایندگی یخچال آدمیرال در اصفهان

بررسی علت نمایش کد خطای EF در یخچال آدمیرال

کد خطای EF مربوط به خراب شدن بخشی به نام سنسور ورودی آب است. برای حل این مشکل یا با نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان تماس گرفته و یا خودتان دست به کار شوید. سنسور ورودی آب را خارج کرده و خوب بررسی کنید. اگر قابل تعمیر است کارهای لازم را انجام داده و در غیر این صورت از نمایندگی یخچال آدمیرال در اصفهان سنسور جدیدی تهیه و جایگزین نمایید.

بررسی علت نمایش کد خطای E01 یا E1 در یخچال آدمیرال

اگر به هر دلیل سنسور دمای یخچال شما درست عمل نکرده باشد کد خطای E01 یا E1 را در صفحه نمایش آن خواهید دید. در این زمان برای جلوگیری از وارد کردن آسیب‌های بیشتر با کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان تماس داشته باشید.

اگر می‌خواهید خودتان مشکل را حل کنید ابتدا سوکت مربوط به سنسور را فشار دهید. اگر کد خطا هنوز هم نمایش داده می‌شد ایراد کمی پیچیده‌تر و تخصصی‌تر خواهد بود. بهتر است برای بررسی‌های بیشتر با همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال در اصفهان تماس بگیرید.

بررسی علت نمایش کد خطای E02 در یخچال آدمیرال

این کد خطا برای خرابی سنسور بخش فریزر است که نیاز به بررسی‌های دقیق‌تری دارد. خراب شدن سنسور می‌تواند روی عملکرد بخش‌های مختلف اثر بگذارد. برای حل این مشکل از همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان راهنمایی بخواهید.

بررسی علت نمایش کد خطای E03 یا E3 در یخچال‌های آدمیرال

سنسور کشویی یخچال آدمیرال اگر با مشکلی برخورد داشته باشد شما کد خطای E03 یا E3 را در صفحه نمایش دستگاه خود مشاهده خواهید کرد. در این وضعیت توصیه می‌شود حتماً قبل از هر کاری دو شاخه دستگاه را از پریز جدا کرده و از قطع بودن جریان برق در آن مطمئن شوید.

حالا نوبت به بررسی خود سنسور کشویی می‌رسد. شاید بتوان با تعمیر این قطعه کد خطای روشن شده را از بین برد. اما گاهی راهی به جز تعویض سنسور نخواهید داشت. می‌توان برای خرید سنسور کشویی با نمایندگی یخچال آدمیرال در اصفهان در ارتباط باشید.

بررسی علت کد خطای E05 یا E5 به کمک نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان

کد خطا E05 یا E5 مانند کد خطا ET مرتبط با وجود مشکل در یخ‌ساز یخچال شما خواهد بود. اگر هریک از قطعات مربوط به یخ‌ساز خراب شده یا این قطعه کار خود را به درستی انجام ندهد شما چنین کد خطایی را خواهید دید. در این وضعیت بهترین گزینه تماس با همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان و درخواست راهنمایی برای حل مشکل است.

بررسی علت نمایش کد خطای E10 در یخچال آدمیرال

برد اصلی یخچال قطعه بسیار مهم و حساسی است که مسئول کنترل کردن عملکرد تمامی قطعات دیگر در دستگاه می‌باشد. بدون برد الکتریکی یخچال شما قادر به انجام هیچ کاری نخواهد بود. ایراد در این قطعه با کد خطای E10 به شما هشدار داده می‌شود.

به محض دیدن این کد خطا و با توجه به موارد گفته شده فوراً با نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان تماس بگیرید. تعمیرات برد باید در مراکز مجاز و زیر نظر افرادی کاملاً حرفه‌ای و مجرب صورت گیرد.

تعمیرات یخچال آدمیرال اصفهان

بررسی علت نمایش کد خطای E11 در یخچال آدمیرال

این کد خطا نیز به نوعی اشاره به برد اصلی دارد، با این تفاوت که اینجا ایراد مرتبط با برد اصلی نمایشگر یخچال شما خواهد بود. برای بررسی علت اصلی مشکل و رفع این کد خطا بهتر است همان اول با نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان تماس داشته و درخواست کمک کنید. زیرا این برد نیز مانند برد اصلی یخچال شما حساسیت بالایی دارد. ممکن است با تعمیرات غیرتخصصی آسیب‌های زیادی ایجاد کرده و در نهایت مجبور به خرید یک برد جدید برای نمایشگر یخچال خود شوید.

بررسی علت نمایش کد خطای E15 در یخچال آدمیرال

کد خطای E15 ایراد در سنسور محیطی را به شما اعلام می‌کند. در چنین حالتی باید بدانید عدد نمایش داده شده برای دمای یخچال اشتباه است. برای حل این مشکل و خرید یک سنسور محیطی جدید با همکاران ما در نمایندگی یخچال آدمیرال در اصفهان در تماس باشید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان:

تعمیر یخچال آدمیرال در اصفهان| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اصفهان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 03136606646

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *