مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی گاسونیک در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی گاسونیک در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی گاسونیک در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی گاسونیک، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی گاسونیک در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر کولر گازی گاسونیک در اهواز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات کولر گازی گاسونیک در اهواز
نمایندگی تعمیرات کولر گازی گاسونیک در اهواز

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی گاسونیک در اهواز :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی گاسونیک در اهواز

کولر گازی ها از جمله مهم ترین وسایل در خانه ها هستند که در فصول گرم سال استفاده از این وسایل بسیار افزایش یافته و به همین سبب ممکن است ایراد ها و نقص هایی نیز در آن ها به وجود آید. از آن جایی که استفاده از این وسایل در فصل های گرم بسیار ضروری است، پیشنهاد می‌ شود در صورت به وجود آمدن نقص در آن ها، هر چه سریع تر اقدام به تعمیر آن ها نمایید.  نمایندگی های بسیاری در سراسر کشور وجود دارد که به کاربران در تعمیر کولر گازی در اهواز یاری می رسانند. یکی از این نمایندگی ها، نمایندگی تعمیر کولر گازی گاسونیک در اهواز بوده که افراد می توانند در صورت بروز مشکل در کولر گازی خود از آن کمک بگیرد. نمایندگی کولر گازی گاسونیک در اهواز دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای است.

نمایندگی تعمیر کولر گازی گاسونیک در اهواز

ایراد ها و نقص ها در کولر گازی گاسونیک

 به طور کلی امکان به وجود آمدن ایراد و نقص در کولر گازی گاسونیک به سبب استفاده طولانی مدت از آن و یا استفاده نادرست از آن بسیار محتمل است. از آن جایی که در این دستگاه ها برد الکترونیکی به کار رفته و دارای صفحه نمایشگر هستند، افراد می‌ توانند با مشاهده کد خطای نمایان شده بر روی دستگاه ایراد و نقش آن را شناسایی کند و از آن جایی که اغلب ایراد و نقص هایی که در کولر گازی به وجود می آیند، تخصصی هستند لازم است برای تعمیر کولر گازی از مراکز تعمیر کولر گازی گاسونیک در اهواز کمک بگیرید. نمایندگی تعمیر کولر گازی گاسونیک در اهواز بسیار معتبر است و شما می توانید با اطمینان خاطر تعمیر دستگاه خود را به آن بسپارید. برخی از رایج ترین نقص ها و ایراد هایی که ممکن است در این کولر گازی به وجود آیند به شرح زیر هستند.

تعمیر کولر گازی گاسونیک در صورت خنک نکردن دستگاه

یکی از نقص ها و ایراد های رایجی که ممکن است در کولر گازی گاسونیک به وجود آید، خنک نشدن فضا با استفاده از کولر است. به طور معمول این مشکل به سبب ایراد در ترموستات دستگاه به وجود می آید اما این امکان نیز وجود دارد که خنک نکردن دستگاه به علت ایراد در فیلتر های دستگاه باشد. برای رفع این ارور لازم است این قطعات را با دقت بررسی کرده و در صورت نیاز آن ها را تعمیر نمایید.

تعمیر کولر گازی گاسونیک در اهواز

تعمیر کولر گازی گاسونیک در صورت خاموش نشدن

اگر کاربران و دارندگان متوجه شوند که دستگاه خاموش نمی شود باید به بررسی ترموستات یا حسگر حرارتی دستگاه بپردازید و از  آن جایی که بررسی این موارد بسیار تخصصی است، پیشنهاد می شود در صورتی که در اهواز ساکن هستید از نمایندگی تعمیر کولر گازی گاسونیک در اهواز کمک بگیرید.

تعمیر کولر گازی گاسونیک در صورت نشتی آب از کولر گازی

ممکن است دارندگان متوجه شوند که کولر گازی نشتی آب دارد. این مشکل به طور معمول به سبب انسداد مسیر تخلیه آب ایجاد خواهد شد بنابراین این مسیر ها را با دقت مورد بررسی قرار دهید. کاربران می توانند برای تعمیر دستگاه خود از نمایندگی تعمیر کولر گازی گاسونیک در اهواز کمک بگیرند. متخصصان نمایندگی تعمیر کولر گازی گاسونیک در اهواز در کمترین زمان و با هزینه ای مقرون به صرفه کولر شما را تعمیر خواهند کرد.

تعمیر کولر گازی گاسونیک در صورت یخ زدن کولر

یخ زدن کولر گازی گاسونیک یکی از مشکلات آزار دهنده ای است که ممکن است به وجود آید. این مشکل به دلایل مختلفی به وجود خواهد آمد بنابراین تشخیص علت دقیق این مشکل کمی سخت و تخصصی است. به همین سبب لازم است کاربران برای تعمیر دستگاه خود از نمایندگی کولر گازی گاسونیک در اهواز کمک بگیرند. نمایندگی کولر گازی گاسونیک در اهواز متخصصان و تکنسین های با تجربه ای دارد.

نمایندگی کولر گازی گاسونیک در اهواز

تعمیر کولر گازی گاسونیک در صورت کار نکردن فن دستگاه

یکی از مشکلات رایج دیگر در کولر گازی گاسونیک، کار نکردن فن دستگاه است. این مشکل ممکن است به سبب گیر کردن چیزی داخل فن دستگاه به وجود آمده باشد همچنین ممکن است فیلتر هوا دچار نقص شده باشد. بررسی و تعمیر این قبیل موارد کمی سخت بوده بنابراین می توانید از نمایندگی کولر گازی گاسونیک در اهواز در این راستا کمک بگیرید.

تعمیر کولر گازی گاسونیک در اهواز در صورت روشن نشدن دستگاه

یکی دیگر از ایراد هایی که ممکن است در کولر گازی گاسونیک به وجود آید، روشن نشدن دستگاه است. این مشکل عمدتا به دلیل ایراد در برق ورودی دستگاه و ایراد در برد الکترونیکی به وجود می آید. به همین سبب برد الکترونیکی دستگاه را با دقت بررسی کنید. بررسی برد الکترونیکی از جمله موارد تخصصی است که باید افراد به این منظور از کارشناسان و متخصصان کمک بگیرند. در نمایندگی تعمیر کولر گازی گاسونیک در اهواز متخصصان بسیاری مشغول به کار هستند که می توانند به کاربران یاری برسانند.

سخن پایانی

از آن جایی که در فصول گرم سال وجود کولر گازی سالم بسیار حائز اهمیت است، لازم است کاربران و دارندگان انواع کولر های گازی در زمان بروز ارور و کد خطا در کولر های خود اقدام به تعمیر آن ها نمایند. یکی از با کیفیت ترین کولر هایی که در بازار وجود دارند، کولر گازی گاسونیک بوده که این کولر گازی نیز از به وجود آمدن نقص و ایراد مستثنی نخواهد بود و در زمان‌ هایی دچار نقص خواهد شد. در این مواقع کاربران می‌ توانند برای تعمیر کولر گازی خود از نمایندگی کولر گازی گاسونیک در اهواز کمک بگیرند.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی گاسونیک در اهواز دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای است که با اغلب ایراد ها و نقص های بیان شده در این متن آشنا هستند، بنابراین می توانند به آسانی مشکل دستگاه شما را برطرف کنند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر کولر گازی گاسونیک در اهواز:

تعمیر کولر گازی گاسونیک در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *