مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی وست پوینت در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی وست پوینت در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی وست پوینت در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی وست پوینت ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی وست پوینت در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر کولر گازی وست پوینت در اهواز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات کولر گازی وست پوینت در اهواز
نمایندگی تعمیرات کولر گازی وست پوینت در اهواز

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی وست پوینت در اهواز :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی وست پوینت در اهواز

کولر گازی ها از جمله وسایل کاربردی و بسیار موثر در خانه ها هستند که اهمیت و  نیاز به آن‌ ها در فصل های گرم سال همچون فصل تابستان بسیار واضح تر خواهد بود.  در صورت نبود یا خرابی این وسایل در خانه ها، افراد خانه بسیار اذیت خواهند شد بنابراین ضروری و واجب است که در هنگام مشاهده ایراد یا نقص در دستگاه خود به تعمیر و تعویض اجزای آن در صورت نیاز اقدام کنید، همچنین لازم است بدانید در سال های گذشته با استفاده از برد الکترونیکی در دستگاه الکتریکی و هوشمند، امکان تشخیص دقیق علت نقص و خرابی دستگاه مشخص شده است.

 افراد در صورتی که در کولر گازی وست پوینت خود نقص و ایرادی مشاهده کردند، برای تعمیر کولر گازی در اهواز می توانند از نمایندگی تعمیر کولر گازی وست پوینت در اهواز کمک بگیرند. نمایندگی کولر گازی وست پوینت در اهواز دارای متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه است که در تعمیر دستگاه شما را یاری می کنند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی وست پوینت در اهواز

ارور ها و کد خطا های کولر گازی وست پوینت

در نسل جدید کولر گازی ها و همچنین در کولر گازی وست پوینت صفحه نمایشگری وجود دارد که ارور ها و کد خطا های این دستگاه بر روی آن نمایان می‌ شود، بنابراین کارشناسان و متخصصانی که با معنای این ارور ها آشنایی دارند، می توانند با دیدن این علائم از مشکلات دستگاه آگاه شده و اقدام به تعمیر کولر گازی نمایند. یکی از شناخته‌ شده‌ ترین نمایندگی هایی که می توانید برای تعمیر کولر گازی وست پوینت به آن مراجعه نمایید، نمایندگی تعمیر کولر گازی وست پوینت در اهواز است.

تعمیر کولر گازی وست پوینت در صورت بروز ارور و کد خطا F1

 اگر سنسور و حسگر دمای محیط داخلی دچار آسیب و نقص شده باشد این ارور را بر روی صفحه نمایشگر دستگاه خود مشاهده خواهید کرد. برای بر طرف کردن این نقص لازم است این سنسور را با دقت مورد بررسی قرار دهید و در صورت وجود آسیب یا نقص، آن را تعمیر کنید.

نمایندگی کولر گازی وست پوینت در اهواز

 علت بروز ارور و کد خطا F2

 اگر سنسور حرارتی لوله داخلی کولر گازی وست پوینت به خوبی عمل نکند، این کد خطا بر روی صفحه نمایشگر دستگاه نمایان می شود، برای بر طرف کردن این کد خطا لازم است این سنسور را با دقت بررسی و چک کنید و در صورت وجود آسیب در آن را تعمیر نمایید. از آن جایی که بررسی و تعمیر این سنسور کمی تخصصی است، پیشنهاد می شود از نمایندگی تعمیرات کولر گازی وست پوینت در اهواز کمک بگیرد.

راهکار در صورت بروز ارور و کد خطا F3

 این ارور و کد خطا زمانی بر روی صفحه نمایشگر کولر گازی وست پوینت نمایان می‌ شود که ایراد و نقصی در سنسور محیطی یونیت خارجی  وجود داشته باشد. شما می توانید برای برطرف کردن این ارور این سنسور را چک کرده و تعمیر کنید.  به منظور تعمیر سریع و آسان می توانید از مراکز تعمیر کولر گازی وست پوینت در اهواز کمک بگیرید.

 تعمیر کولر گازی وست پوینت در صورت بروز ارور و کد خطا F4

 کاربران زمانی این که خطا را بر روی صفحه نمایشگر کولر گازی وست پوینت مشاهده می‌ کنند که سنسور و کندانسور کولر گازی دچار نقص و آسیب شده باشد. در صورت بروز این مشکل لازم است هر چه سریع تر اقدام به رفع این مشکل کنید. بنابراین یکی از بهترین روش ها کمک گرفتن از نمایندگی کولر گازی وست پوینت در اهواز است. مرکز تعمیر کولر گازی وست پوینت در اهواز دارای متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای است که کاربران می‌ توانند با اطمینان خاطر تعمیرات دستگاه خود را به آنان بسپارند.

تعمیر کولر گازی وست پوینت در اهواز

 تعمیر کولر گازی وست پوینت در صورت بروز ارور و کد خطا F6

این ارور و کد خطا نشان دهنده خرابی در حسگر یا سنسور لوله رفته کندانسور است بنابراین برای رفع این ارور لازم است کندانسور و لوله های آن را با دقت مورد بررسی قرار دهید که امری بسیار تخصصی است، بهترین روش برای تعمیر کولر خود در این قبیل موارد کمک گرفتن از متخصصان و کارشناسانی است که در نمایندگی تعمیر کولر گازی وست پوینت در اهواز مشغول به کار هستند، است.

 در صورت بروز ارور و کد خطا F۷ چه کنیم

اگر ایرادی در سنسور یا حسگر دمای داخلی کولر گازی وست پوینت ایجاد شده باشد کد خطای F7 بر روی صفحه نمایشگر آن نمایان می شود، برای رفع این ارور لازم است این سنسور را با دقت چک کرده و بررسی کنید تا ایراد های به وجود آمده در آن بر طرف شود. کاربران و دارندگان کولر گازی وست پوینت می توانند برای تعمیر دستگاه خود از نمایندگی تعمیر کولر گازی وست پوینت در اهواز کمک بگیرند.

سخن پایانی

کولر گازی وست پوینت یکی از با کیفیت ترین کولر گازی های موجود در بازار های فروش لوازم خانگی بوده که به سبب کیفیت بالای آن ترجیح بسیاری از افراد برای خرید خواهد بود. با این که این کولر گازی کیفیت بالایی دارد اما در برخی مواقع دچار ایراد و نقص هایی می شود. اغلب ایراد ها و نقص هایی که در این دستگاه به وجود می آیند بسیار تخصصی هستند و افراد عادی قادر نخواهد بود آن ها را برطرف کنند.

از جمله نمایندگی های بسیار شناخته شده و معتبر در شهر اهواز می توان به نمایندگی تعمیر کولر گازی وست پوینت در اهواز اشاره نمود.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر کولر گازی وست پوینت در اهواز:

تعمیر کولر گازی وست پوینت در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *