مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی هیوندای در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی هیوندای در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی هیوندای در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی هیوندای، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی هیوندای در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر کولر گازی هیوندای در اهواز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی هیوندای در اهواز
تعمیرات کولر گازی هیوندای در اهواز

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی هیوندای در اهواز :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی هیوندای در اهواز

فصل تابستان که برسد شما احتیاج دارید برای ایجاد سرما بدون وجود هیچ عیبی از کولر گازی بهره گیری کنید. اگر کولر گازی شما به طور صحیحی کار نکند باید پیش از بهره گیری از آن ایراد را مشخص و آن را تعمیر کنید. کولر گازی شما از هر گونه و ظرفیتی که باشد ایراد های به وجود آمده در آن امکان دارد به خاطر عوامل گوناگونی باشد در این محتوا همه ی موارد مربوط به ایراد کولر های گازی و تعمیر کولر گازی در اهواز توسط نمایندگی کولر گازی هیوندای در اهواز را توضیح می دهیم.

نمایندگی تعمیر کولر گازی هیوندای در اهواز

رفع خنک نبودن کولر گازی هیوندای

برای رفع خنک نبودن کولر باید هر گونه وسیله گرما زا را حذف نمایید. باید کولر را در جای مناسبی نصب کنید. فیلتر کولر گازی را بررسی کنید اگر کثیف یا مسدود بود باید آن را عوض کنید. احتمال دارد مسیر ماده سرما زا بسته شده باشد یا اینکه وجود نشتی در چرخه کولر باشد در این صورت شما باید مسیر را باز کنید و نشتی را ارزیابی نمایید.

 اگر همه ی تلاش خود را کردید اما مشکل بر طرف نشد باید به نمایندگی تعمیر کولر گازی هیوندای در اهواز مشکل را گزارش دهید. متخصصین نمایندگی تعمیر کولر گازی هیوندای در اهواز مشکل را فورا بر طرف می کنند.

رفع پایین بودن صدای موتور کولر گازی 

اگر صدای موتور کولر گازی پایین بود باید موارد مختلفی را بررسی کنید اول از هر چیز احتمال دارد به خاطر کمبود ماده سر ما زا در سیستم باشد پس باید نشتی سیم و شارژر گاز را ارزیابی کنید. ممکن است صافی هوا مسدود شده باشد قسمت مسدود شده را بررسی نمایید و صافی هوا را تمیز نمایید یا اگر لازم بود عوض کنید.

 باید نشتی سیم و شارژر گاز را ارزیابی کنید. یونیت داخلی را تمیز کنید. حتی ممکن است موتور کولر مشکل پیدا کرده باشد که در این صورت باید عوض شود‌. اگر موفق نشدید مشکل را برطرف کنید کولر را به نمایندگی تعمیر کولر گازی هیوندای در اهواز بسپارید. نمایندگی کولر گازی هیوندای در اهواز قادر است سریعا مشکل را رفع کند.

تعمیر کولر گازی هیوندای در اهواز

کولر گازی صدا دارد، این مشکل را به کمک نمایندگی تعمیر کولر گازی هیوندای در اهواز برطرف کنید

برای رفع صدا از کولر گازی باید این مسائل مهم را در نظر داشته باشید، قبل از هر چیز احتمال دارد لوله ها ارتعاش داشته باشند پس علت را ارزیابی و رفع نمایید.

کولر گازی به درستی روی نگهدارنده نصب نشده است پس آن را بررسی و ایراد را رفع نمایید.

 اگر موتور صدا دارد وضعیت نصب موتور را عوض نمایید.

در صورتی که بدنه دستگاه ضعیف است و ارتعاشات به بدنه منتقل می‌شوند علتش را بررسی و رفع نمایید. اگر باز هم کولر گازی صدا داشت باید توسط مراکز تعمیر کولر گازی هیوندای در اهواز برطرف گردد. مطمئن باشید کولر گازی شما در اولین فرصت درست خواهد شد‌.

سوختن خازن کولر گازی

اگر خازن شما در کولر گازی سوخته است مطمئن باشید رله انتخابی در کولر گازی مناسب نمی باشد.  رله در وضعیت مناسبی قرار ندارد پس باید آن را در جای مناسب نصب کنید. دستگاه به طور مدام قطع وصل می شود علتش را بررسی و آن را رفع کنید. اگر خازن رانینگ در کولر گازی مناسب نمی باشد باید آن را با خازنی مناسب عوض کنید. همه ی این مسائل را با کمک تکنسین متخصص از نمایندگی تعمیر کولر گازی هیوندای در اهواز انجام بدهید بهتر است.

دستگاه به طور مداوم کار می کند ولی دماپا کارآیی ندارد

اگر در این موضوع گاز مبرد کافی نبود در این شرایط باید نشتی سیستم بررسی و دستگاه شارژ شود‌. باید سیستم را تخلیه و وکیوم را شارژ کنید. قطعاً لوله موئین به درستی انتخاب نشده است باید از اندازه درست آن بهره گیری شود.

 پنجره ها و درهای رو به بیرون اتاق باید بسته شوند‌. اگر سطح یونیت یخ زده یا کثیف است آن را عیب یابی و برطرف کنید. فیلتر درایر مسیر را بسته است حتما آن را عوض کنید. چرخش پروانه وجود ندارد آن را بررسی و رفع کنید. حجم دستگاه مناسب با محل مورد استفاده انتخاب نشده است باید دستگاه دیگری را با مشاوره نمایندگی تعمیر کولر گازی هیوندای در اهواز نصب کنید.

نمایندگی کولر گازی هیوندای در اهواز

دستگاه راه اندازی که می شود مدام قطع و وصل می شود

این موضوع مطمئن باشید به دماپا ارتباط زیادی دارد و باید آن را تنظیم نمایید. بالا بودن فشار هم در این موضوع نقش زیادی دارد، شارژ اضافی در   آن باید تخلیه شود ،سیستم تخلیه و وکیوم باید شارژ شود‌، اگر فشار پایین باشد سیستم را به این دلایل قطع خواهد کرد: موتور را عوض کنید، شارژ گاز کم است آن را نشت یابی و بعد دستگاه را شارژ کنید. اگر لوله موئین بسته بود آن را عوض کنید. اگر خودتان نتوانستید این موارد را برطرف کنید از تکنسین های متخصص از نمایندگی تعمیر کولر گازی هیوندای در اهواز بخواهید مشکل را حل کنند.

موتور کولر گازی راه اندازی می شود ولی قطع و وصل کولر فورا انجام می شود

ولتاژ بسیار پایین است آن را چک و برطرف کنید. اورلود دچار مشکل شده است آن را عوض کنید. نیروی رانش زیاد است علت آن را ارزیابی و برطرف کنید. نیروی ساکشن زیاد است علت آن را ارزیابی و بعد آن را برطرف کنید. کویل های موتور اتصال کوتاه شده است باید موتور را عوض کنید. اگر کولر باز هم مشکل داشت باید توسط نمایندگی تعمیر کولر گازی هیوندای در اهواز تعمیر شود.

سخن آخر

دوستان عزیز و همراه ما در این مقاله تمام تلاش خود را نمودیم تا در ارتباط با مسائلی چون نمایندگی تعمیر کولرگازی هیوندای در اهواز، رفع خنک نبودن کولر، رفع پایین بودن صدای موتور کولر، کولر گازی صدا دارد، سوختن خازن کولر گازی و غیره توضیحاتی را عرضه کنیم. به شما تضمین می کنیم اگر کولر گازی خود را به نمایندگی کولر گازی هیوندای در اهواز بسپارید مانند روز اول کولر خود را تحویل خواهید گرفت. می توانید برای پرسیدن سوال های بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید. آرزوی ما موفقیت و کامیابی شما است‌.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر کولر گازی هیوندای در اهواز:

تعمیر کولر گازی هیوندای در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *