مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی هیتاچی در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیرات کولر گازی هیتاچی ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولر گازی هیتاچی در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی کولر گازی هیتاچی در مشهد:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی هیتاچی در مشهد
تعمیرات کولر گازی هیتاچی در مشهد

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی هیتاچی در مشهد :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی در مشهد

هنگامی که اسپلیت های دیواری شما مشکل پیدا کرد، بهترین راهکار این است که اگر نسبت به تعمیر وسیله برقی بی اطلاع هستید، کولر گازی را در همان حالت خاموش کنید و با برقراری تماس تلفنی با نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی در مشهد، تعمیرات و رفع مشکل را از آن ها بخواهید.

در این مقاله به شناخت مختصری راجع به دلائل مشکلات رخ داده در کولر گازی هیتاچی و قطعات این وسیله و شرایط تعمیر کولر گازی در مشهد دست پیدا می کنید.

نمایندگی کولر گازی هیتاچی در مشهد

 

پیدا کردن دلیل صدای کولر گازی در نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی در مشهد

اگر کولر گازی شما هنگام روشن شدن‌ سر و صدا ایجاد می کند لوله های پر از خاک می تواند دلیل آن باشد؛ به طور مثال هنگامی که کولر برای مدتی خاموش بوده، بدون سرویس کردن آن‌در نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی در مشهد آن را روشن کرده اید در این حالت خاک ها با حالت مکش به قسمت هایی نظیر کمپرسور، ترمسوتات، کندانسور و غیره وارد شده اند و هنگام روشن‌کردن دستگاه سبب ایجاد سر و صدا می گردند.

در شرایطی که هنوز خاک و غبار به قطعات درونی نرسیده باشد می توانید بدون نیاز به نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی در مشهد و با باز کردن دریچه کولر گازی و در آوردن فیلتر های اسپلیت جلویی، آن ها را تمیز کنید و بعد از پایان این مرحله به سراغ تمیز کردن اسپلیت بیرونی بروید.

می توانید برای شستن این بخش  کولر از یک شیلنگ آب استفاده کرده و با آن شروع به تمیز کاری فیلتر های روی کندانسور کنید. این نحوه از شستشوی کولر گازی سطحی بوده و اگر مشکل رفع نشد می توانید در نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی در مشهد به صورت دقیق تر کولر گازی را بشویید.

اما‌ممکن هست بعد از شستشو همچنان با روشن کردن کولر گازی از درون آن صدا به گوش رسد که در چنین شرایطی نقایص جدی تر و صدمه به قطعات تشکیل دهنده داخلی رسیده است. این قطعات دخیل بلبرینگ، فن، اپراتور، بلور و یا حتی کم شدن گاز این دستگاه هست.

نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی در مشهد

 

رفع مشکل آمپر کشیدن کولر گازی در نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی در مشهد

برای روشن شدن قطعات کولر گازی از جمله کمپرسور به انرژی و توان الکتریکی نیاز است. انرژی الکتریکی همان برق در جریان می باشد؛ بنابراین هنگامی که امکان اتصال و به جریان افتادن برق بین دو قطعه در این دستگاه وجود نداشته باشد به نحوی کولر گازی با مشکل آپر کشیدن مواجه شده است. عوامل مختلفی می تواند باعث شود که کولر گازی آمپر بکشد. به طور مثال هنگامی که در سیم پیچی کولر گازی هیتاچی مشکل ایجاد شده باشد امکان آمپر کشیدن دستگاه افزایش می یابد.

قطعه دیگر موثر در آمپر کشیدن خازن هست، با توجه به نقش خازن در انتقال انرژی الکتریکی، اگر این قطعه خراب شده باشد، جریان انتقال قطع شده و به نحوی کولر گازی با مشکل آمپر کشیدن روبرو می شود که تا خازن درنمایندگی کولر گازی هیتاچی در مشهد تعمیر نشده، نقص آمپر کشیدن همچنان وجود دارد. ترموستات نیز در آمپر کشیدن کولر گازی موثر است به این صورت که اگر در تنظیم این قطعه اشکالی به وجود آمده باشد شرایط برای آمپر کشیدن کولر گازی میسر شده است.

تعمیر کولر گازی هیتاچی در مشهد

 

باز نشدن دریچه کولر گازی

ممکن است هنگامی که کولر گازی را روشن‌می کنید هر چه منتظر بمانید دریچه خروجی هوای کولر باز نمی شود؛ به این صورت‌ که همه قطعات در حال کار بوده و کمپرسور نیز روشن هست‌، اما دریچه باز نمی شود، با این شرایط احتمال یخ زدگی زیاد بوده، بنابراین در نمایندگی تعمیر کولر گازی  هیتاچی در مشهد اقدام به شکستن یخ ها و خالی کردن دستگاه از وجود هر چه یخ می شود. البته علت دیگری که در نمایندگی کولر گازی هیتاچی در مشهد مطرح می شود، عدم باز بودن دمپر این وسیله هست که با یک تعمیر ساده در نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی در مشهد دمپر باز شده و بلطبع دریچه نیز گشود می شود البته اگر مشکل دمپر باشد. گاهی کولر گازی همچنان برای فصل سرما و استفاده به جای بخاری تنظیم شده که در این شرایط امکان باز شدن درب تا تنظیم مجدد آن در نمایندگی کولر گازی هیتاچی صورت نگرفته، وجود ندارد.

 

سرما نداشتن کولر گازی

گاهی به ظاهر همه چیز درست هست؛ به این صورت که کمپرسور به صورت دقیق در حال فعالیت هست؛ به علاوه فن نیز هیچ نوع مشکل درونی و بیرونی ندارد؛ اما هنگامی که کولر گازی هیتاچی روشن می شود هیچ سرمایی از آن ایجاد نمی شود، بزرگ ترین دلیل چنین رخدادی می تواند ترموستات باشد، ممکن است اتصالات مربوط به ترموستات کولر گازی هیتاچی مانع از تولید سرما شده باشد‌، که در نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی در مشهد، کار بر روی تعمیر ترموستات به وسیله خبرگان این قسمت انجام می گیرد. بعد از اتمام کار و وصل شدن اتصالات موجود روند فعالیت ترموستات درست شده و امکان ایجاد سرما توسط کولر گازی وجود دارد.

مرکز تعمیرات کولر گازی هیتاچی در مشهد

 

چکیدن آب از کولر گازی

این یک عیب متداول در کولر گازی های دیواری به شمار می آید. گاهی دامنه عیب بزرگ تر شده تا جایی که به چای چکیدن قطرات کوچک، آب زیادی از کولر گازی چکیده می شود. با توجه به این که عموما اسپلیت داخلی درگیر این مشکل می شود کل فضای خانه پر از آب می شود، همین مورد باعث می شود که افراد از نمایندگی کولر گازی هیتاچی در مشهد بخواهند که مشکل چکه کردن آب را برطرف نمایند.

البته گاهی پرسنل نمایندگی تعمیر کولر گازی می توانند به راحتی و با آمدن به محل و با یک تمیز کاری ساده قطعات کولر گازی عیب را بر طرف نمایند.

اما در برخی موارد مشکل در محل حل نخواهد شد و باید کولر گازی برای بازرسی بیشتر و معاینه صحیح تر به نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی در مشهد ارسال شود تا آن جا بتوانند با متصل کردن دستگاه های مخصوص به کولر گازی، محل دقیق عیب ایجاد شده را پیدا کنند و کار تعمیرات آن را با استفاده از رویه ی اصلی و مرتبط با عیب انجام دهند؛ تا دست به یک تعمیرات اصولی در نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی در مشهد بزنند.

مناطق تحت پوشش و  نمایندگی کولر گازی هیتاچی در مشهد:

نمایندگی کولر گازی هیتاچی در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *