مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی هایسنس در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی هایسنس در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی هایسنس در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی هایسنس، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی هایسنس در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر کولر گازی هایسنس در اهواز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات کولر گازی هایسنس در اهواز
نمایندگی تعمیرات کولر گازی هایسنس در اهواز

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی هایسنس در اهواز :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی هایسنس در اهواز

از جمله پر کاربرد ترین و مهم ترین وسایل در خانه ها می توان به کولر گازی ها اشاره نمود که اهمیت و  نیاز به آن‌ها در فصل های گرم سال همچون فصل تابستان بسیار بیشتر خواهد بود.  در صورت نبود یا خرابی این وسایل در خانه ها، افراد خانه بسیار اذیت خواهند شد بنابراین ضروری و واجب است که در هنگام مشاهده ایراد یا نقص در دستگاه خود به تعمیر و تعویض اجزای آن در صورت نیاز اقدام کنید. امروزه به سبب پیشرفت بسیار تکنولوژی، برد های الکترونیکی در این کولرهای گازی وجود دارند که امکان بررسی و تشخیص مشکلات را آسان می کنند.

افراد در صورتی که در کولر گازی هایسنس خود نقص و ایرادی مشاهده کردند، می توانند از نمایندگی تعمیر کولر گازی هایسنس در اهواز کمک بگیرند. نمایندگی کولر گازی هایسنس در اهواز دارای متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه است که در تعمیر کولر گازی در اهواز شما را یاری می کنند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی هایسنس در اهواز

ایراد ها و کد خطا در کولر گازی هایسنس

در برخی مواقع این امکان وجود دارد که کولر گازی هایسنس ایراد ها و نقص هایی شود که در این صورت لازم است کاربران و دارندگان این کولر گازی ها سریعا اقدام به تعمیر دستگاه خود در نمایندگی کولر گازی هایسنس در اهواز نمایند تا دچار مشکل نشوند.

به طور معمول در نسل جدید کولر گازی ها صفحات نمایشگری وجود دارند که ارور ها و نقص های دستگاه به صورت کد هایی بر روی این صفحات نمایان می شوند و متخصصان نمایندگی تعمیر کولر گازی هایسنس در اهواز می توانند با مشاهده این کد ها ایراد را تشخیص داده و اقدام به تعمیر آن نمایند. در ادامه به شرح برخی از متداول ترین و رایج ترین ایراد هایی که ممکن است در کولر گازی هایسنس به وجود آمده شرح داده خواهند شد.

راهکار در صورت بروز ارور E2

این ارور و کد خطا زمانی بر روی صفحه نمایشگر کولر گازی هایسنس مشاهده می شود که ایراد و نقصی در کویل داخلی دستگاه وجود داشته باشد، حال ممکن است دمای این کویل بسیار بالا رفته باشد یا این که دچار شلی و خرابی شده باشد.  بنابراین لازم است این قطعه را با دقت مورد بررسی قرار داده و چک نمایید.

نمایندگی کولر گازی هایسنس در اهواز

بررسی کولر گازی هایسنس در صورت بروز ارور E4

ارور و کد خطای E4 بیانگر وجود انسداد در موتور فن داخلی دستگاه است، بنابراین لازم است این فن را با دقت چک و بررسی نمایید. شل شدن سیم های داخل فن و یا خرابی در برد الکترونیکی نیز سبب به وجود آمدن این مشکل خواهند شد. متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه‌ای در نمایندگی تعمیر کولر گازی هایسنس در اهواز مشغول به کار هستند که می‌ توانند به کاربران در تعمیر دستگاه خود یاری رسانند.

تعمیر کولر گازی هایسنس در صورت بروز ارور EA

اگر ایراد و نقصی در برد الکترونیکی کولر گازی هایسنس وجود داشته باشد این ارور و کد خطا بر روی صفحه نمایشگر آن نمایان می شود. بنابراین لازم است دارندگان و کاربران این کولر گازی در صورت بروز این ارور برد الکترونیکی را بررسی نمایید و از آن جایی که بررسی برد الکترونیکی بسیار تخصصی بوده لازم است از متخصصان و کارشناسان کمک بگیرند. نمایندگی تعمیر کولر گازی هایسنس در اهواز دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای در این زمینه بوده که می توانید از آن ها کمک بگیرید.

علت بروز ارور LOW 

این ارور و کد خطا نشان دهنده این است دمای محیط زیر ده درجه بوده و یا برد کنترل واحد داخلی سیگنال های ریموت کنترل را دریافت نمی کند. لازم است برد کنترل واحد داخلی را با دقت مورد بررسی قرار دهید. شما می توانید برای تعمیر کولر گازی خود از نمایندگی تعمیر کولر گازی هایسنس در اهواز کمک می گیرد. نمایندگی تعمیر کولر گازی هایسنس در اهواز دارای متخصصان بسیار با تجربه ای است.

تعمیر کولر گازی هایسنس در اهواز

تعمیر کولر گازی هایسنس در صورت بروز ارور 1

این ارور نشان می دهد که ایراد و نقصی در اتصالات سنسور یونیت داخلی و خارجی وجود دارد.  بنابراین برای رفع این ارور و بر طرف شدن نقص دستگاه لازم است این اتصالات را با دقت بررسی نموده و چک کنید. نمایندگی تعمیر کولر گازی هایسنس در اهواز دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای بوده که می توانند به کاربران در تعمیر دستگاه خود یاری رسانند. از آن جایی که کارشناسان و متخصصان نمایندگی کولر گازی هایسنس در اهواز بسیار با تجربه هستند افراد می توانند با اطمینان خاطر تعمیرات دستگاه خود را به نمایندگی تعمیر کولر گازی هایسنس در اهواز بسپرند.

 در صورت بروز ارور 2 در کولر گازی هایسنس

این ارور نشان می دهد که اتصال کوتاه یا باز در مدار سنسور دمای کویل های پنل بیرونی کولر گازی هایسنس اتفاق افتاده است. برای برطرف کردن این ارور لازم است سنسور دمای کویل‌ها را بررسی نمایید و در صورت نیاز آن را تعمیر نمایید. نمایندگی تعمیر کولر گازی هایسنس در اهواز دارای متخصصان و کارشناسانی است که به کاربران در تعمیر دستگاه خود یاری می رسانند.

سخن پایانی

کولر گازی هایسنس یکی از با کیفیت ترین کولر گازی های موجود در بازار های فروش لوازم خانگی بوده و بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای فصول گرم سال همچون تابستان این کولر را خریداری نمایند. خریداران و کاربران این کولر گازی باید بدانند که ممکن است ایراد ها و نقص هایی در این کولر ها به وجود آید که در این صورت لازم است افراد سریعا اقدام به تعمیر دستگاه خود نمایند تا ایراد های بیشتری به وجود نیاید. ساکنان شهر اهواز لازم است بدانند که در این شهر نمایندگی های بسیاری وجود دارند که می توانند برای تعمیر دستگاه خود از آن ها کمک بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر کولر گازی هایسنس در اهواز:

تعمیر کولر گازی هایسنس در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *