مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر کولر گازی فوجیتسو در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی فوجیتسو در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی فوجیتسو در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی فوجیتسو در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیرات کولر گازی فوجیتسو ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولر گازی فوجیتسو در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی کولر گازی فوجیتسو در مشهد:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی فوجیتسو در مشهد
تعمیرات کولر گازی فوجیتسو در مشهد

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی فوجیتسو در مشهد :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی فوجیتسو در مشهد

امروزه افراد بسیاری جهت رهایی و از گرما طاقت فرسا فصول گرم از کولر گازی فوجیتسو استفاده می کنند. این کولر گازی نمونه ای از کولر گازی های بسیار محبوب با کیفیت بالا می باشد که بنا به ویژگی های مثبت خود مورد پسند افراد بسیاری واقع گردیده و توانسته خود را به یکی از کولر گازی های پر مصرف و معروف تبدیل کند.

کولر گازی فوجیتسو از کیفیت بالایی برخوردار است اما گاهی بنا به دلایل مختلفی هم چون نصب نامناسب، نگهداری و طرز استفاده اشتباه و… دچار یک سری اختلالات شده و با برخی خرابی ها که از کارکرد مطلوب دستگاه جلوگیری می کند مواجه می شود.

معمولا اکثر مشتریان و مصرف کنندگان کولر گازی فوجیتسو هنگام مواجهه با خرابی این دستگاه برای تعمیر کولر گازی در مشهد به نمایندگی تعمیر کولر گازی فوجیتسو در مشهد مراجعه می کنند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی فوجیتسو در مشهد با توجه به خدمات خود در رابطه با تعمیرات کولر گازی فوجیتسو در سریع ترین زمان ممکن جهت تعمیر دستگاه شما اقدام نموده و ایراد آن را برطرف می کند.

در ادامه این مطلب بیشتر به ایرادات رایج کولر گازی فوجیتسو و همچنین بررسی آن توسط نمایندگی کولر گازی فوجیتسو در مشهد خواهیم پرداخت.

نمایندگی کولر گازی فوجیتسو در مشهد

تعمیر ایراد صدا دادن کولر گازی فوجیتسو

برای برطرف کردن ایراد ایجاد صدا های غیر عادی توسط کولر گازی باید قسمت ها و قطعات مختلفی از دستگاه هم چون موتور فنی، کمپرسور، پره فن و موتور دمنده مورد بررسی قرار بگیرد‌. با توجه به تجربه و گزارشات سرویسکار های نمایندگی تعمیر کولر گازی فوجیتسو در مشهد در اکثر مواقع خرابی و یا به مشکل خوردن یکی از این قطعات گفته شده موجب تولید صدا توسط کولر گازی می شود.

از همین رو برای رفع ایراد صدا دستگاه باید تمامی این قسمت ها را مورد بررسی قرار داده و سپس اشکالات به وجود آمده را برطرف نمود. ایراداتی که ممکن است برای این قطعات رخ دهد از دسته اشکالات و مشکلات تخصصی و پیچیده بوده و تعمیر آن ها به دانش و اطلاعات کافی احتیاج دارد. از همین رو بهتر است برای تعمیر مشکل صدا کولر گازی با کارشناسان نمایندگی تعمیر کولر گازی در مشهد تماس بگیرید.

 

تعمیر ایراد یخ زدن کویل کولر گازی فوجیتسو

یخ زدن کویل های کولر گازی از دسته ایرادات و مشکلاتی می باشد که افراد بسیاری با آن مواجه شده و این مسئله را به نمایندگی کولر گازی فوجیتسو در مشهد گزارش می کنند. هنگامی که کویل های کولر گازی با مشکل یخ زدگی مواجه می شوند مقدار حجم و جریان هوا در پره های این قسمت از دستگاه کاهش یافته و از همین رو در کارکرد کولر گازی فوجیتسو اختلال  ایجاد می شود‌. در اکثر مواقع دو عامل موجب بروز و ایجاد این مشکل در کولر گازی می شوند.

مورد اول کثیفی و تجمع آلودگی در کولر گازی می باشد که افراد می توانند با تمیز کردن کولر گازی مشکل یخ زدگی را برطرف کنند.

عامل دیگر این مشکل وجود نشتی در لوله و مبرد است که افراد باید جهت رفع این مشکل دستگاه با نمایندگی تعمیر کولر گازی فوجیتسو در مشهد ارتباط برقرار کرده و با کمک تکنسین های نمایندگی تعمیر کولر گازی فوجیتسو در مشهد اقدام به رفع مشکل دستگاه کنند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی فوجیتسو در مشهد

تعمیر ایراد خنک نکردن کولر گازی فوجیتسو در نمایندگی تعمیر کولر گازی فوجیتسو در مشهد

همانطور که می دانید وظیفه اصلی کولر گازی ایجاد و پخش باد نسبتا سرد و خنک کردن محیط برای رهایی از گرما می باشد. هنگامی که باد تولید شده توسط کولر گازی خنک نباشد یعنی ایرادی در دستگاه وجود دارد. خنک نکردن کولر گازی از نمونه ایرادات و اختلالات رایجی می باشد که مصرف کنندگان بسیاری با آن مواجه شده و از این موضوع شکایت دارند‌. معمولا کاهش مقدار حجم گاز کولر گازی اصلی ترین عامل بروز این مشکل می باشد.

از طرفی انسداد پنجره ها و همچنین تنظیمات نادرست ترموستات دستگاه از دیگر دلایل خنک نبودن باد کولر گازی می باشد.

بهتر است هنگام بروز این مشکل ابتدا موارد گفته شده را مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز جهت رفع ایراد دستگاه با نمایندگی کولر گازی فوجیتسو در مشهد ارتباط برقرار کنید.

سرویسکار نمایندگی تعمیر کولر گازی فوجیتسو در مشهد در سریع ترین زمان ممکن در محل شما حاضر شده و سپس بعد بررسی دقیق دستگاه با ارائه سرویس و یا خدمات تعمیرات کولر گازی فوجیتسو (شارژ گاز دستگاه، تعمیر یا تعویض قطعات و…) مشکل کولر گازی را برطرف می‌ کند.

تعمیر کولر گازی فوجیتسو در مشهد

تعمیر ایراد روشن نشدن کولر گازی فوجیتسو در نمایندگی تعمیر کولر گازی فوجیتسو در مشهد

روشن نشدن کولر گازی فوجیتسو یکی از ناخوشایند ترین مسائلی می باشد که مصرف کنندگان کولر گازی با آن مواجه می شوند. در اکثر مواقع افراد تصور می کنند که تنها دلیل روشن نشدن دستگاه سوختن قسمت های مهم کولر گازی هم چون موتور می باشد. اما به گفته تکنسین ها و کارشناسان نمایندگی تعمیر کولر گازی فوجیتسو در مشهد بهتر است هنگام مواجهه با این مشکل در گام اول فیوز برق، پریز و همچنین اتصالات دستگاه را بررسی کرده و از درست بودن سیم کشی و تمامی اتصالات برقی کولر گازی اطمینان حاصل کنید.

اگر مشکلی در اتصالات دستگاه وجود نداشت، به بررسی ریموت کولر گازی بپردازید.

گاهی خرابی ریموت و یا به اتمام رسیدن باتری آن می تواند از روشن شدن کولر گازی فوجیتسو جلوگیری کند.

اگر اشکال دستگاه در موارد گفته شده نبود امکان معیوب بودن قطعات مختلف کولر گازی هم چون موتور فن، کمپرسور و… وجود دارد که جهت تعمیر و یا تعویض اصولی این قطعات باید با نمایندگی کولر گازی فوجیتسو در مشهد تماس حاصل کرده و از سرویسکار های این نمایندگی جهت رفع ایراد کولر گازی یاری بگیرید.

مرکز تعمیرات کولر گازی فوجیتسو در مشهد

کلام آخر

کولر گازی فوجیتسو نسل جدیدی از کولر گازی های محبوب و با کیفیت می باشد که طرفداران بسیاری دارد. این دستگاه نیز همانند دیگر دستگاه های پیشرفته و امروزی دچار یک سری مشکلات می شود که بهترین راه جهت رفع این مشکلات مراجعه به نمایندگی تعمیر کولر گازی فوجیتسو در مشهد و کمک گرفتن از تکنسین های ماهر و مجرب این نمایندگی می باشد.

شما می توانید برای تعمیر اصولی و استاندارد دستگاه خود به راحتی با نمایندگی کولر گازی فوجیتسو در مشهد تماس حاصل کرده و مشکل دستگاه خود را برطرف نمائید.

مناطق تحت پوشش و  نمایندگی کولر گازی فوجیتسو در مشهد:

نمایندگی کولر گازی فوجیتسو در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05132288866

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *