مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی سپهر الکتریک در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی سپهر الکتریک در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی سپهر الکتریک در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی سپهر الکتریک ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی سپهر الکتریک در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی کولر گازی سپهر الکتریک در اهواز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات کولر گازی سپهر الکتریک در اهواز
نمایندگی تعمیرات کولر گازی سپهر الکتریک در اهواز

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی سپهر الکتریک در اهواز :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی سپهر الکتریک در اهواز

همان طور که می دانید یکی از وسایل الکتریکی پر کاربرد در اغلب خانه ها کولر گازی ها می باشند‌. به طور کلی با نزدیک شدن به فصول گرم سال استفاده از این وسایل نسبت به دیگر زمان ها افزایش خواهد یافت. همچنین لازم است بدانید در شهر های گرم کشور همچون شهر اهواز در تمام روز های سال از این وسایل استفاده می شود. بنابراین لازم است در هنگام به وجود آمدن ایراد و نقص در کولر های دو تکه سریعاً اقدام به تعمیر آنها کنید تا ضرر های بیشتری را متحمل نشوید. کولر گازی سپهر الکتریک یکی از با کیفیت ترین کولر های گازی است که در بازار های فروش لوازم خانگی یافت می شود‌.

با این وجود که این کولر گازی کیفیت بسیار بالایی دارد اما این امکان وجود دارد که در برخی مواقع دچار ایراد و نقص شود که در این صورت کاربران و دارندگان می‌ تواند از متخصصان و کارشناسان در جهت تعمیر کولر گازی در اهواز خود کمک بگیرند. نمایندگی های بسیار زیادی از جمله نمایندگی تعمیر کولر گازی سپهر الکتریک در اهواز وجود دارند که به کاربران در تعمیر لوازم خانگی خود از جمله کولر گازی سپهر الکتریک یاری می رسانند.

 

تعمیر کولر گازی سپهر الکتریک در اهواز

ارور و کد خطا های رایج در کولر گازی سپهر الکتریک

در اغلب کولر گازی ها و وسایل الکتریکی صفحه نمایشگری وجود دارند که ایراد ها و نقص های آن‌ ها به صورت کد خطا و ارور ها بر روی این صفحات نمایشگر نمایان می‌ شوند. بنابراین اگر کاربران و دارندگان با معانی این کد خطا و ارور ها آشنایی لازم را داشته باشند، می توانند در زمان بروز این گونه ارور ها دلایل آن ها را تشخیص داده و اقدام به تعمیر آن ها نمایند. تکنسین هایی که در نمایندگی تعمیر کولر گازی سپهر الکتریک مشغول به کار هستند، با معانی تمامی این کد ها آشنایی داشته و می‌ توانند در هنگام بروز ارور و کد خطا به کاربران یاری رسانند. بنابراین شما می توانید با اطمینان خاطر تعمیرات کولر گازی خود را به نمایندگی کولر گازی سپهر الکتریک در اهواز بسپارید.

بروز ارور و کد خطا CH23

به طور کلی زمانی کاربران و دارندگان این ارور و کد خطا را بر روی صفحه نمایشگر دستگاه خود مشاهده می‌ کنند که ولتاژ ورودی CD دستگاه پایین باشد.  از آن جایی که بررسی و بر طرف کردن این مشکل امری تخصصی است، پیشنهاد می شود برای تعمیر دستگاه خود از نمایندگی کولر گازی سپهر الکتریک در اهواز کمک بگیرید.

نمایندگی کولر گازی سپهر الکتریک در اهواز

بروز ارور و کد خطا CH26

اگر ایراد و نقصی در جریان فازی کولر گازی سپهر الکتریک وجود داشته باشد، کاربران و دارندگان این ارور و کد خطا را بر روی صفحه نمایشگر دستگاه خود مشاهده می کنند. بنابراین لازم است برد الکتریکی دستگاه را با دقت مورد بررسی قرار دهید و در صورت وجود ایراد و نقص در آن، آن را تعمیر کنید. متخصصان بسیار زیادی در نمایندگی تعمیر کولر گازی سپهر الکتریک در اهواز مشغول به کار هستند که کاربران می‌ توانند از آن ها کمک بگیرند.

بروز ارور و کد خطا CH۲۹

اگر جریان ورودی به کمپرسور دستگاه بیش از حد بالا باشد، این ارور را بر روی صفحه نمایشگر دستگاه خود مشاهده می کنید. بنابراین لازم است کمپرسور دستگاه را با دقت مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز آن را تعمیر کنید و از آن جایی که بررسی و تعمیر این مورد بسیار تخصصی می باشد، پیشنهاد می شود از نمایندگی تعمیر کولر گازی سپهر الکتریک در اهواز کمک بگیرید.

نمایندگی های تعمیر کولر گازی سپهر الکتریک در اهواز

تعمیر کولر گازی سپهر الکتریک در صورت بروز ارور و کد خطا CH40

یکی دیگر از ارور ها و کد خطا های رایجی که ممکن است در کولر گازی سپهر الکتریک به وجود آید، کد خطای CH40 می باشد. اگر ایراد و نقصی در یکی از سنسور های ورودی به برد الکترونیکی کولر گازی سپهر الکتریک وجود داشته باشد، این ارور را بر روی صفحه نمایشگر دستگاه خود مشاهده خواهید کرد. بنابراین لازم است برد الکترونیکی دستگاه را با دقت چک کنید و در صورت نیاز آن را تعمیر کنید. از آنجایی که بررسی و تعمیر برد الکترونیکی یکی از تخصصی ترین کار ها است، پیشنهاد می‌ شود به منظور تعمیرات کولر گازی خود از نمایندگی تعمیر کولر گازی سپهر الکتریک در اهواز کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی سپهر الکتریک در اهواز

 سخن پایانی

امروزه استفاده از لوازم الکترونیکی همچون کولر های دو تکه و گازی افزایش بسیار زیادی یافته و بسیاری از افراد از این وسایل استفاده می کنند. با نزدیک شدن به فصول گرم سال و همچنین در شهر های گرم کشور استفاده از این وسایل رواج بسیار زیادی دارد. یکی از با کیفیت ترین کولر گازی هایی که در بازار های فروش لوازم خانگی یافت می شود، کولر گازی سپهر الکتریک می باشد. با وجود این که این کولر گازی کیفیت بسیار زیادی دارد اما این امکان وجود دارد که در برخی مواقع به سبب استفاده طولانی مدت یا نادرست در آن ایراد ها و نقص هایی به وجود آید که در این صورت پیشنهاد می‌ شود کاز نمایندگی تعمیر کولر گازی سپهر الکتریک در اهواز کمک بگیرند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی کولر گازی سپهر الکتریک در اهواز:

تعمیر کولر گازی سپهر الکتریک در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *