مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپر جنرال در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپر جنرال در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی سوپر جنرال در مشهد

نمایندگی کولر گازی سوپر جنرال در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیرات کولر گازی سوپر جنرال در مشهد ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی سوپر جنرال در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی کولر گازی سوپر جنرال در مشهد:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی سوپر جنرال در مشهد
تعمیرات کولر گازی سوپر جنرال در مشهد

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات کولر گازی سوپر جنرال در مشهد :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپر جنرال در مشهد

اگر مشغول خواندن این مقاله هستید به احتمال زیاد با خرابی کولر گازی سوپر جنرال مواجه شده و به خدمات تعمیرات کولر گازی سوپر جنرال احتیاج دارید.

کولر گازی سوپر جنرال از نمونه کولر گازی های بسیار پر قدرت و محبوب می باشد که به دلیل ویژگی های مثبت خود مورد استفاده افراد بسیاری قرار می گیرد.

اما این کولر گازی با کیفیت و پر قدرت نیز گاهی بنا به دلایل متفاوتی دچار یک سری مشکلات می شود که این مشکلات در کارکرد درست دستگاه اختلال ایجاد می کنند.

وجود نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپر جنرال در مشهد موجب شده تا افراد حین خرابی این دستگاه برای تعمیر اصولی کولر گازی از نمایندگی کولر گازی سوپر جنرال در مشهد کمک گرفته و با کمک سرویسکار های این مجموعه ایراد کولر گازی سوپر جنرال را برطرف کنند.

از همین رو این مقاله را به ایرادات و مشکلات رایج کولر گازی سوپر جنرال و همچنین خدمات و نحوه تعمیر کولر گازی در مشهد اختصاص داده و شما را در این امر یاری خواهیم کرد. پس به شما عزیزان توصیه می شود جهت شناخت بهتر نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپر جنرال در مشهد و همچنین اطلاع از مشکل دستگاه خود، تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

نمایندگی کولر گازی سوپر جنرال در مشهد

یک سره کار کردن کولر گازی

زمانی که دستگاه یک سره و بدون مکث کار می کند احتمال خرابی برد کولر گازی وجود دارد و با تعمیر برد توسط  سرویسکار های ماهر نمایندگی کولر گازی سوپر جنرال در مشهد این مشکل دستگاه برطرف می شود.

همچنین بهتر است حجم گاز را نیز مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز دستگاه را با کمک تکنسین نمایندگی کولر گازی سوپر جنرال در مشهد شارژ نمائید.

مسیر لوله و فیلتر های هوا را تمیز نموده و از مسدود نبودن مسیر لوله مطمئن شوید.

خرابی خازن و معیوب بودن کمپرسور نیز از دیگر دلایل یک سره کار کردن کولر گازی می باشند که برای تعویض و یا تعمیر آن ها باید با نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپر جنرال در مشهد تماس بگیرید.

بررسی چکیدن آب از کولر گازی توسط نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپر جنرال در مشهد

چکیدن قطره های آب از کولر گازی نمونه ای از مشکلات رایج این دستگاه می باشد که مصرف کنندگان آن را به نمایندگی  کولر گازی سوپر جنرال در مشهد گزارش می کنند.

برای رفع این مشکل بهتر است ابتدا از استاندارد و اصولی بودن لوله کشی کولر گازی اطمینان حاصل کنید. جدا شدن لوله ها از یکدیگر و یا آسیب دیدن هر قسمت از مسیر لوله موجب ایجاد درز شده و باعث نشتی آب و چکه کردن آن می شود.

تمیز کردن سینی و مسیر لوله درین دستگاه نیز از دیگر مواردی می باشد که می تواند این ایراد کولر گازی را برطرف کند.

اگر همچنان ایراد دستگاه برطرف نشد بهتر است جهت بهرمند شدن از خدمات تعمیرات کولر گازی سوپر جنرال با نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپر جنرال در مشهد تماس حاصل فرمائید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپر جنرال در مشهد

بررسی مشاهده ارور بر روی صفحه نمایشگر کولر گازی

معمولا اکثر کولر گازی های پیشرفته از قابلیت ارور و هشدار برخوردار هستن. این ارور ها موجب می شوند تا افراد خیلی سریع متوجه عیب درون دستگاه شده و برای جلوگيری از ایجاد خرابی و اختلالات بیشتر در کولر گازی مشکل به وجود آمده را برطرف کنند.

هنگامی که دستگاه دچار عیب شود دستگاه شروع به ارور دادن می کند. شما می توانید با کمک دفترچه راهنما دستگاه از دلیل اصلی ارور دادن کولر گازی مطلع شده و ایراد را برطرف نمائید.

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این موضوع با نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپر جنرال در مشهد ارتباط برقرار کنید.

بررسی پریدن فیوز کولر گازی توسط نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپر جنرال در مشهد

ممکن است سیم های برق دستگاه دارای اتصالی باشند پس بهتر است در گام اول اتصالات کولر گازی را مورد بررسی قرار دهید.

همچنین احتمال دارد خازن کولر گازی دچار آسیب شده باشد که هنگام بروز این مشکل باید جهت تعمیر و یا تعویض خازن از سرویسکار های نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپر جنرال در مشهد کمک بگیرید.

خرابی و یا آسیب دیدن موتور و فن نیز از دیگر عوامل پریدن فیوز هنگام روشن کردن کولر گازی می باشد که تعمیر این مشکل نیز به اطلاعات و دانش کافی در زمینه تعمیرات کولر گازی سوپر جنرال احتیاج دارد پس بهتر است رفع این ایراد دستگاه را نیز به تکنسین های نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپر جنرال بسپارید.

مرکز تعمیر کولر گازی سوپر جنرال در مشهد

بررسی باد گرم دادن کولر گازی

عوامل مختلفی می توانند موجب گرم شدن باد کولر گازی شده و از خنک شدن آن جلوگیری کنند‌. برای مثال از دسته عواملی که نقش بسزایی را در بروز این مشکل در کولر گازی سوپر جنرال ایفا می کند کم بودن گاز کولر گازی می باشد.

مصرف کنندگان کولر گازی باید هر چند وقت یک بار از تکنسین های نمایندگی کولر گازی سوپر جنرال در مشهد جهت سرویس دستگاه خود یاری گرفته و اقدام به شارژ گاز کولر گازی کنند.

خرابی یا انسداد مسیر لوله ها نیز از دیگر دلایل گرم بودن باد کولر می باشد پس بهتر است مسیر لوله دستگاه را نیز بررسی کنید.

بررسی روشن نشدن کولر گازی با ریموت

هنگامی که کولر گازی با کنترل روشن نمی شود احتمالا باتری ریموت به اتمام رسیده است. همچنین خرابی ریموت نیز می تواند موجب بروز این مشکل شود. در صورت مشکل نداشتن ریموت احتمال خرابی برد کولر گازی نیز وجود دارد که بهتر است جهت تعمیر برد با نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپر جنرال در مشهد تماس حاصل کنید.

تعمیر کولر گازی سوپر جنرال در مشهد

 

جمع بندی

همانطور که گفتیم خرابی و به مشکل خوردن کارکرد کولر گازی از دسته مسائلی می باشد که افراد بسیاری با آن مواجه می شوند.

برخی از ایرادات دستگاه بسیار جزئی بوده و افراد می توانند آن را برطرف کنند، اما برطرف کردن ایرادات پیچیده دستگاه هم چون تعمیر قطعات مهم و یا تعویض آن ها به دانش و اطلاعات کافی در احتیاج دارد.

از همین رو بهتر است برای رفع مشکلات پیچیده کولر گازی و تعمیر اصولی و استاندارد آن به نمایندگی کولر گازی سوپر جنرال در مشهد مراجعه کنید.

مناطق تحت پوشش و  نمایندگی کولر گازی سوپر جنرال در مشهد:

نمایندگی کولر گازی سوپر جنرال در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *