مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی سامسونگ در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی سامسونگ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی سامسونگ در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی کولر گازی سامسونگ در اهواز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات کولر گازی سامسونگ در اهواز
نمایندگی تعمیرات کولر گازی سامسونگ در اهواز

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی سامسونگ در اهواز :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در اهواز

خراب بودن کولر گازی در تابستان باعث می شود کار و استراحت در هوای گرم بسیار دشوار باشد، کار در گرما و حتی استراحت در هوایی گرم بسیار کلافه کننده است، ما در این مقاله هدف داریم به رایج ترین ایرادات کولر گازی و تعمیر کولر گازی در اهواز توسط نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در اهواز توضیحاتی را بپردازیم.

نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در اهواز

رفع ایجاد سرمای کم و نشت گازخنک کننده توسط نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در اهواز

نشت گاز خنک کننده مشکل کولر گازی در برند سامسونگ است. اگر سرمای کولر گازی شما کم شده است و یا در بازه زمانی زیادی از کولر گازی خود بهره گیری نکرده اید و احساس می‌کنید که کولر گازی شما مثل قبل آن سرما را ندارد، بهتر می باشد پیش از هر اقدامی ابتدا لوله ها و همه ی اتصالات به کولر گازی را ارزیابی کنید.

 نشت گاز خنک کننده موجب به وجود آوردن گرما و ایجاد باد گرم می شود‌. یافتن نشتی گاز خنک کننده بسیار سخت است برای برطرف کردن ایراد بهتر است از یک از نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در اهواز کمک بگیرید.

رفع ایراد خرابی سیم پیچ و یخ زدن لوله های مبرد توسط نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در اهواز

یکی از شایع ترین ایراد خرابی کولر گازی یخ زدگی سیم پیچ و نشتی مبرد و لوله ها است. سیم پیچ ها وظیفه جذب گرما را دارند و  موظف هستند باد خنک را آزاد کنند. سیم پیچ ها باید باد گرم را دریافت کنند تا گازی که در کولر گازی وجود دارد موجب یخ زدگی کویل ها و لوله های انتشار گاز نشود.

اگر ایرادات کولر گازی ازسیم پیچ باشد باید فورا آن را برطرف کرد تا به بخش‌های دیگر آسیب نرساند. در در هر صورت اگر مشکل شما حل نشد باید نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در اهواز آن را ارزیابی کند.

نمایندگی کولر گازی سامسونگ در اهواز

رفع کثیفی سیم پیچ توسط نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در اهواز

سیم پیچ و فن کنداسور کولر گازی شما بیرون از خانه و در محیطی باز قرار دارد و در موضع گرما  می باشد.اگر سیم کشی کندانسور با خاک و کثیفی پوشانده شود عملکرد خوبی نخواهد داشت. این موضوع کولر گازی بسیار رایج است. اگر سیم پیچ ها را در هر چهار ماه پاکیزه نکنید، کولر گازی شما به سختی کار خواهد کرد و این موضوع موجب زیاد شدن اصطحکاک قطعه ها و حتی معیوب شدن کولر گازی خواهد شد.

 اگر فرصت رفع این مشکل را ندارید از تکنسین های نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در اهواز بخواهید این مشکل را حل کنند. متخصص های با تجربه از نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در اهواز رضایت افراد زیادی را در برطرف کردن ایراد های کولر گازی به دست آورده اند.

معیوب بودن دماپا

یکی دیگر از ایرادهای کولر گازی معیوب بودن دما پا است. دماپا وظیفه قطع و وصل شدن کولر گازی و نگه داشتن تعادل دمای کولر گازی را دارد. بعضی مواقع یک دفعه بالا رفتن دما و  تولید سرمای شدید و برعکس، ایراد از  دما پا می باشد.

 بعضی مواقع امکان دارد دستگاه شما فرسوده باشد بهتر است دما پا را عوض کنید و از دما پاهای قابل برنامه ریزی بهره گیری کنید. برای تنظیم دماپاهای قدیمی بهتر است به دفترچه راهنمای کولر گازی رجوع کنید و تنظیمات را به درستی انجام دهید تا از مبلغ زیاد برای خرابی کولر گازی پیشگیری کنید.

 در صورتی که مشکل شما حل نشد می توانید از نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در اهواز بخواهید مشکل را با قیمتی مقرون به صرفه حل کنند. نمایندگی کولر گازی سامسونگ در اهواز کولر گازی شما را درست مانند روز اولی که خرید کرده اید در اختیارتان قرار می دهند.

تعمیر کولر گازی سامسونگ در اهواز

مشکل آب ریزی کولر گازی

ایرادات کولر گازی ها در فصل سرد و زمستان هم هست. ایراد آب ریزی کولر گازی که یکی از رایج ترین مشکلات است، آبریزی کولر می تواند باعث اتصالی سیم ها و یا خراب شدن دیوار و کف محل کار و یا خانه شود. آبریزی کولر گازی علت بسیاری دارد، احتمال دارد از لوله خروجی آب باشد و یا سینی درون کمپرسور باشد.

 شاید بپرسید سینی درون کمپرسور چیست؟ در درون کمپرسور کولر گازی یک سینی وجود دارد که رطوبت ناشی از کولر گازی در آن جمع آوری شده از سینی به لوله خروجی آب منتشر می شود، امکان دارد سینی دچار فرسودگی شده باشد و یا کثیف باشد با این حال با ایجاد این مشکلات آب از سینی روان خواهد شد.

 اگر نمی توانید مشکل را به راحتی حل کنید باید آن را به متخصصان نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در اهواز بسپارید تا آن را ارزیابی کنند. نمایندگی کولر گازی سامسونگ در اهواز این مشکل را خیلی ساده رفع می کنند.

پوشش دادن درزها و شکاف ها

برخی از منزل ها و یا محل های کار امکان دارد حاوی درزها و شکاف هایی باشد که هوای سرد از آن عبور کند و جای آن را هوای گرم بگیرد. بهتر است همه ی درزهای پنجره و در ها را پوشش دهید چون این موضوع موجب هدر دادن پتانسیل و مبلغ های زیاد برق می شود. این موضوع را از معیوب بودن کولر گازی ندانید.

سخن آخر

همراهان عزیز و گرامی ما در این مقاله همه ی تلاش خود را نمودیم تا در ارتباط با مواردی چون نمایندگی تعمیر کولرگازی سامسونگ در اهواز، رفع ایجاد سرمای کم کولر گازی،  رفع ایراد خرابی سیم پیج و یخ زدن لوله های مبرد، معیوب یودن دماپا، رفع کثیفی سیم پیچ و غیره توضیحاتی کامل دهیم.

 پس بدانید نمایندگی کولر گازی سامسونگ در اهواز بهترین انتخاب است برای اینکه مشکل کولر گازی را سریعا  رفع کنید. در صورت داشتن هر گونه سوالی از طریق راه های ارتباطی با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم انجام شود.  امیدواریم از مقاله راضی بوده باشید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی کولر گازی سامسونگ در اهواز:

تعمیر کولر گازی سامسونگ در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *