مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی زانتی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی زانتی، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی زانتی در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی کولر گازی زانتی در اهواز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی زانتی اهواز
تعمیرات کولر گازی زانتی اهواز

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی زانتی در اهواز :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در اهواز

کولر های گازی از جمله وسایل و ابزاری هستند که  کاربرد بسیار زیادی در خانه ها دارند. به خصوص در شهر های گرم کشور ایران همچون شهر اهواز استفاده از کولر های دو تکه بسیار بیشتر از سایر شهر ها است. کولر گازی زانتی یکی از با کیفیت ترین کولر گازی هایی است که در بازار های فروش لوازم خانگی وجود دارد. به سبب کیفیت بالای این وسیله، بسیاری از افراد ترجیح می دهند آن را برای خانه خود انتخاب و خریداری نمایند.  با وجود کیفیت بالای کولر گازی زانتی در برخی مواقع این امکان وجود دارد که ایراد و نقصی در آن به وجود آید، در این چنین مواقع لازم است کاربران و دارندگان هر چه سریع تر اقدام به تعمیر دستگاه خود نمایند تا  ضرر های بیشتری را متحمل نشوند. متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در نمایندگی کولر گازی زانتی در اهواز مشغول به کار هستند‌ بنابراین کاربران و دارندگان می‌ توانند با اطمینان خاطر تعمیر کولر گازی در اهواز را به نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در اهواز بسپارند‌.

تعمیر کولر گازی زانتی در اهواز

ارور ها و کد خطا های رایج کولر گازی زانتی

نسل جدید وسایل الکترونیکی از جمله کولر گازی ها دارای صفحات نمایشگری هستند که ایراد ها و خطا های دستگاه به صورت کد خطا و ارور بر روی این صفحات نمایش داده می‌ شوند. آشنایی با ارور ها و خطا ها به کاربران و دارندگان کمک می کند تا در صورت بروز هر گونه نقص و ایراد در دستگاه خود، آن را تشخیص داده و اقدام به تعمیر آن نمایند.  متخصصان و کارشناسانی که در نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در اهواز مشغول به کار هستند، با تمامی این کد خطا ها آشنا بوده و می توانند در صورت بروز ارور و نقص در دستگاه شما اقدام به تعمیر آن نمایند. بنابراین شما می توانید برای تعمیر کولر دو تکه زانتی خود از نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در اهواز کمک بگیرید.

 تعمیر کولر گازی زانتی در صورت بروز ارور E0

این ارور و کد خطا زمانی در کولر گازی زانتی نمایان می شود که ایراد و نقصی در عملکرد حافظه برد یونیت داخلی  دستگاه وجود داشته باشد. بنابراین پیشنهاد می شود برای رفع این ارور حافظه برد یونیت داخلی را با دقت مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز آن را تعمیر کنید. شما می توانید برای تعمیر دستگاه خود از نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در اهواز کمک بگیرید. متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه در نمایندگی کولر گازی زانتی در اهواز مشغول به کار هستند. این نمایندگی به تعمیرات کولر گازی در اهواز می پردازد.

نمایندگی کولر گازی زانتی در اهواز

 تعمیر کولر گازی زانتی در صورت بروز ارور E1

زمانی که ایراد و نقصی در اتصالات بین یونیت داخلی و خارجی دستگاه وجود داشته باشد، این ارور را بر روی صفحه نمایشگر دستگاه خود مشاهده خواهید کرد. بنابراین لازم است سیم ها و اتصالات این دو یونیت را با دقت چک کنید و در صورت نیاز آن ها را تعمیر کنید. شما می توانید برای تعمیر دستگاه خود از نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در اهواز کمک بگیرید. متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در این نمایندگی مشغول به کار هستند، بنابراین شما می توانید با اطمینان خاطر تعمیر دستگاه خود را به نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در اهواز بسپارید.

 تعمیر کولر گازی زانتی در صورت بروز ارور E3

یکی دیگر از رایج‌ ترین ارور هایی که ممکن است در کولر گازی زانتی به وجود آید، ارور E3 است. این ارور زمانی بر روی صفحه نمایشگر دستگاه شما نمایان می‌ شود که ایرادی در عملکرد فن یونیت داخلی دستگاه وجود داشته باشد. بنابراین پیشنهاد می شود فن یونیت داخلی را با دقت بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تعمیر کنید. کاربران و دارندگان کولر گازی زانتی می توانند از نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی جهت تعمیر دستگاه خود کمک بگیرند. متخصصان و کارشناسان خبره ای در نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در اهواز مشغول به کار هستند.

نمایندگی های تعمیر کولر گازی زانتی در اهواز

 تعمیر کولر گازی زانتی در صورت بروز ارور E4

نمایش ارور E4 بر روی صفحه نمایشگر کولر گازی نشانگر وجود ایراد و نقص در سنسور دمای داخلی اتاق می باشد. بنابراین لازم است این سنسور را با دقت چک کرده و در صورت نیاز آن را تعمیر کنید. شما می توانید بدین منظور از متخصصان و کارشناسانی که در نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در اهواز مشغول به کار هستند، کمک بگیرید. از آن جایی که کارشناسان و متخصصان این نمایندگی بسیار خبره و با تجربه هستند، کاربران می توانند با اطمینان خاطر تعمیر دستگاه خود را به نمایندگی کولر گازی زانتی در اهواز بسپارند.

 تعمیر کولر گازی زانتی در صورت بروز ارور و کد خطا EC

اگر کولر گازی زانتی دارای نشتی گاز باشد، ارور EC را بر روی صفحه نمایشگر دستگاه خود مشاهده خواهید کرد. بنابراین لازم است شلنگ های تخلیه گاز را با دقت مورد بررسی قرار دهید و در صورت نیاز آنها را تعمیر یا تعویض کنید. شما می توانید بدین منظور از نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در اهواز کمک بگیرید. متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در اهواز مشغول به کار هستند.

 تعمیر کولر گازی زانتی در صورت بروز ارور و کد خطا E5

این ارور و کد خطا نشان دهنده آن است که ایراد و نقصی در عملکرد و کارکرد سنسور دمای کویل اواپراتور  وجود دارد. بنابراین لازم است این حسگر دما را با دقت مورد بررسی قرار دهید و در صورت نیاز آن را تعمیر و تعویض کنید. نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در اهواز به کاربران در تعمیر لوازم الکتریکی خانه خود از جمله کولر گازی زانتی کمک می‌کند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در اهواز

 سخن پایانی

امروزه استفاده از وسایل الکترونیکی هوشمند در اغلب خانه ها افزایش یافته است. کولر گازی زانتی یکی از بهترین و با کیفیت ترین کولر گازی هایی است که در بازار های فروش لوازم خانگی یافت می شود. در شهر های گرم ایران از جمله شهر اهواز استفاده از کولر های دو تکه رواج بسیار بالایی دارد و به همین سبب در بسیاری از خانه‌ ها کولرهای گازی یافت می شوند. بدون استفاده از این کولر ها یا در زمان وجود ایراد و نقص در آن ها، افراد بسیار اذیت خواهند شد. نمایندگی کولر گازی زانتی در اهواز دارای متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در زمینه تعمیرات کولر گازی ها می باشد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی کولر گازی زانتی در اهواز:

تعمیر کولر گازی زانتی در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *