مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال مکس در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال مکس در مشهد | خدمات سرویس و تعمیرات کولر گازی در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال مکس در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی جنرال مکس ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولر گازی جنرال مکس در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی کولر گازی جنرال مکس در مشهد:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی جنرال مکس در مشهد
تعمیرات کولر گازی جنرال مکس در مشهد

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات کولر گازی جنرال مکس در مشهد :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال مکس در مشهد

کولر گازی مدل جنرال مکس از دسته کولر گازی های جدید و پیشرفته می باشد که امروزه با توجه به کیفیت و قابلیت های خود توانسته توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده و همواره مورد پسند آن ها واقع شود. اما گاهی یک سری عوامل موجب ایجاد مشکل در کارکرد این کولر گازی شده و از کارکرد مطلوب و درست آن جلوگیری می کنند.

وضعیت اقتصادی و همچنین ارزش مادی نسبتا بالا کولر گازی موجب می شود تا افراد هنگام خرابی کولر گازی به جای تعویض دستگاه به تعمیر آن بی اندیشند، از همین رو نمایندگی کولر گازی جنرال مکس در مشهد علاوه بر نصب دستگاه خدمات تعمیرات کولر گازی جنرال مکس را نیز در اختیار مصرف کنندگان و مشتریان خود قرار داده و همواره آن ها را در این امر یاری می کند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال مکس در مشهد تمامی خدمات مربوط به تعمیر کولر گازی در مشهد را به خود اختصاص داده و با کمک تکنسین های مجموعه خود مشکل دستگاه را برطرف می سازد.

نمایندگی کولر گازی جنرال مکس در مشهد

ایرادات رایج و نحوه تعمیر توسط نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال مکس در مشهد

معمولا تکنسین نمایندگی کولر گازی جنرال مکس در مشهد بعد بررسی دقیق و کامل کولر گازی از مشکل اصلی دستگاه اطلاع پیدا کرده و سپس کار های لازم را جهت تعمیر کولر گازی انجام می دهد. در ادامه این مطلب به برخی از ایرادات رایج کولر گازی  جنرال مکس و همچنین نحوه آن خواهیم پرداخت.

تعمیر مشکل خاموش شدن ناگهانی کولر گازی

یکی از رایج ترین مشکلاتی که مصرف کنندگان کولر گازی با آن مواجه می شوند خاموش شدن ناگهانی دستگاه می باشد. عوامل مختلفی موجب ایجاد بروز این مشکل در کولر گازی می شوند.

بهتر است هنگام بروز این مشکل در دستگاه ابتدا اتصالات کولر گازی را برسی کنید.

اگر ایراد دستگاه ارتباطی با اتصالات نداشت، فیلتر هوا کولر گازی را مورد بررسی قرار دهید چرا که هرگونه انسداد و یا گرفتگی در لوله های کولر گازی  می تواند در کارکرد آن اختلال ایجاد کند.

از طرفی اگر ترموستات و یا همچنین کمپرسور کولر گازی دچار آسیب شده باشند امکان خاموش شدن ناگهانی کولر گازی وجود دارد. در اکثر مواقع خرابی ترموستات امکان تعمیر نداشته و افراد باید با کمک تکنسین نمایندگی کولر گازی جنرال مکس در مشهد ترموستات دستگاه را تعویض کنند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال مکس در مشهد

تعمیر مشکل گرم بودن باد کولر گازی

معمولا افراد بسیاری جهت برطرف کردن ایراد گرم بودن باد کولر گازی با نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال مکس در مشهد تماس حاصل کرده و این مشکل را گزارش می کنند.

در رابطه با موضوع گرم بودن باد کولر گازی  باید عارض شویم که در اکثر مواقع کم بودن مقدار گاز کولر گازی موجب گرم شدن باد دستگاه می شود. از همین رو بهتر است ابتدا مقدار گاز کولر گازی را بررسی کرده و در صورت نیاز آن را شارژ نمائید.

اگر مشکل از مقدار گاز دستگاه نبود بهتر است جهت برطرف کردن این مشکل از تکنسین های نمایندگی کولر گازی جنرال مکس در مشهد یاری بگیرید. تکنسین های نمایندگی کولر گازی جنرال مکس در مشهد در سریع ترین زمان ممکن جهت سرویس دهی به شما در محل حضور یافته و اقدام به شارژ و افزایش مقدار گاز دستگاه می کنند.

تعمیر یخ زدن کولر گازی توسط نمایندگی کولر گازی جنرال مکس در مشهد

یخ زدن کولر گازی  نیز از دسته مشکلاتی می باشد که در اکثر مواقع با مقدار گاز کولر گازی ارتباط دارد‌.

هنگامی که مقدار گاز کولر گازی نامناسب باشد، کولر گازی  یخ می زند. پس بهتر است ابتدا مقدار میزان گاز کولر گازی را بررسی نمائید. اگر حجم گاز کولر گازی مناسب بود بهتر است عوامل دیگری هم چون معیوب بودن کمپرسور، خراب بودن فن بلوور و همچنین گرفتگی فیلتر هوا دستگاه را مورد بررسی قرار دهید.

برای رفع این مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیر کولر گازی  جنرال مکس در مشهد تماس حاصل نموده و ایراد دستگاه را با تکنسین ها و تعمیر کار های نمایندگی کولر گازی جنرال مکس در مشهد در میان بگذارید.

سرویسکار های نمایندگی کولر گازی جنرال مکس دستگاه شما را بررسی کرده و سپس بعد مطلع شدن از مشکل اصلی آن را تعمیر می‌ کنند.

مرکز تعمیر کولر گازی جنرال مکس در مشهد

تعمیر بوی بد کولر گازی

گاهی کولر گازی هنگام وزیدن باد و خنک کردن مکان موجب پیچیدن بو بد و ناخوشایند در محیط می شود. اصلی ترین دلیل بروز این مشکل گرفتگی و انسداد هوا کش و لوله های کولر گازی می باشد، پس در گام اول تمامی قسمت های هوا کش و لوله های دستگاه را چک نموده و فیلتر های دستگاه را مورد شست و شو قرار دهید.

اگر با انجام این عمل مشکل بو نامطبوع کولر برطرف نشد بهتر است جهت بررسی بهتر و اصولی تر دستگاه با کارشناسان نمایندگی کولر گازی جنرال مکس در مشهد تماس حاصل نموده و از تکنسین های مجموعه جهت تعمیرات کولر گازی جنرال مکس یاری بگیرید.

تعمیر سر و صدای کولر گازی

تولید صدا توسط کولر گازی از دسته مشکلات ناخوشایندی می باشند که معمولا موجب کلافگی افراد می شود. در رابطه با موضوع صدا های غیر عادی کولر گازی باید عارض شویم که در اکثر مواقع گیر کردن اجسام خارجی در قسمت های بیرونی کولر گازی جنرال مکس و برخورد آن با دیگر قسمت های دستگاه موجب ایجاد سر و صدا می شود. پس بهتر است قسمت های بیرونی را بررسی کرده و در صورت حل نشدن مشکل با تکنسین های نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال مکس در مشهد تماس بگیرید.

تعمیر کولر گازی جنرال مکس در مشهد

نتیجه گیری

همانطور که گفتیم بهترین روش جهت تعمیر کولر گازی مراجعه به نمایندگی کولر گازی جنرال مکس در مشهد می باشد، چرا که این دستگاه از پیچیدگی ها و حساسیت های بسیاری برخوردار بوده و تعمیر آن به دانش و تجریبات کافی احتیاج دارد.

شما می توانید جهت بهرمند شدن از خدمات تعمیرات کولر گازی جنرال مکس با نمایندگی کولر گازی جنرال مکس در مشهد تماس حاصل نموده و با کمک تکنسین های این مجموعه ایراد دستگاه خود را برطرف نمائید‌.

مناطق تحت پوشش نمایندگی کولر گازی جنرال مکس در مشهد:

نمایندگی کولر گازی جنرال مکس در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *