مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی تی سی ال در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی تی سی ال در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی تی سی ال در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی تی سی ال، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی تی سی ال در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی کولر گازی تی سی ال در اهواز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی تی سی ال در اهواز
تعمیرات کولر گازی تی سی ال در اهواز

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی تی سی ال در اهواز :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی تی سی ال در اهواز

کولر گازی ها از جمله مهم ترین وسایل سرمایشی هستند که اهمیت آن ها در فصول گرم تر سال بسیار واضح تر خواهد شد. وجود این دستگاه‌ ها در همه خانه ها لازم و ضروری بوده و در صورت به وجود آمدن ایراد یا نقص در آن ها، اعضای خانه بسیار اذیت خواهند شد. کولر گازی تی سی ال یکی از معروف ترین کولر ها در بازار های فروش لوازم خانگی است که ممکن است در مواقعی به دلایل مختلف دچار ایراد هایی شود. در صورت بروز این مشکلات در کولر گازی تی سی ال، افراد قادر هستند از متخصصان و کارشناسان با تجربه ای که در نمایندگی تعمیر کولر گازی تی سی ال در اهواز مشغول به کار هستند کمک بگیرند. به قدری کارشناسانی که در نمایندگی کولر گازی تی سی ال در اهواز کار می کنند، خبره و با تجربه هستند که کاربران می توانند با اطمینان خاطر تعمیر کولر گازی در اهواز را به آن ها بسپارند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی تی سی ال در اهواز

ارور ها و کد خطا های کولر گازی تی سی ال

امروزه در نسل جدید کولر گازی ها، صفحات نمایشگری وجود دارند که ایرادات دستگاه به صورت کد هایی بر روی این صفحات نمایش داده می شود. هر کد معنای خاصی داشته و اگر با معنای کد ها آشنایی داشته و البته تخصص کافی داشته باشید، قادر هستید ایراد کولر گازی را بر طرف نمایید. نمایندگی های بسیاری در شهر اهواز وجود دارند که می توانند به کاربران در تعمیر کولر گازی خود یاری برسانند یکی از این نمایندگی‌ ها، نمایندگی تعمیر کولر گازی تی سی ال در اهواز بوده که افراد می توانند با اطمینان خاطر تعمیر دستگاه خود را به آن ها بسپارند.

تعمیر کولر گازی تی سی ال در صورت بروز ارور و کد خطا E0

این کد خطا زمانی بر روی صفحه نمایشگر کولر گازی تی سی ال نمایان خواهد شد که ایراد و نقصی در ارتباطات فضای داخلی یا خارجی کولر وجود داشته باشد. در صورت بروز این ارور، صفحه نمایشگر چشمک خواهد زد. بنابراین برای رفع این ارور باید ارتباطات و سیم های داخلی و خارجی به دقت بررسی شوند. پیشنهاد می شود به این منظور از نمایندگی تعمیر کولر گازی تی سی ال در اهواز کمک بگیرید. نمایندگی کولر گازی تی سی ال در اهواز دارای متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در زمینه تعمیرات لوازم الکترونیک است.

نمایندگی کولر گازی تی سی ال در اهواز

تعمیر کولر گازی تی سی ال در صورت بروز ارور و کد خطا EC

این ارور نشان دهنده وجود خطای ارتباطی در فضای خارجی کولر گازی است. بررسی این مورد بسیار تخصصی است بنابراین لازم است کاربران برای تعمیر کولر خود از متخصصان و کارشناسان کمک بگیرند. کارشناسان و متخصصان بسیاری در نمایندگی تعمیر کولر گازی تی سی ال در اهواز مشغول به کار هستند.

تعمیر کولر گازی تی سی ال در صورت بروز ارور و کد خطا E1

اگر هشدار دهنده دستگاه به مدت ۱.۸ ثانیه فلش بزند، نشان دهنده به وجود آمدن ارور E1 است. این ارور زمانی بر روی صفحه نمایشگر کولر گازی شما نمایان می شود که سنسور دمای داخلی اتاق دچار نقص و ایراد شده باشد. بنابراین لازم است این سنسور را با دقت مورد بررسی قرار دهید و در صورت وجود نقص در آن، آن را تعمیر کنید. نمایندگی تعمیر کولر گازی تی سی ال در اهواز دارای تکنسین‌ ها و متخصصانی بوده که به شما در این راستا یاری می رسانند.

تعمیر کولر گازی تی سی ال در صورت بروز کد خطا و ارور E2

اگر سنسور و حسگر لوله داخلی کولر گازی دچار مشکل شده باشد، این ارور را بر روی صفحه نمایشگر مشاهده خواهید کرد. بنابراین برای بر طرف شدن این ارور باید این حسگر تعمیر شود. کاربران می توانند برای تعمیر دستگاه خود از نمایندگی تعمیر کولر گازی تی سی ال در اهواز کمک بگیرند. نمایندگی کولر گازی تی سی ال در اهواز دارای متخصصان و کارشناسان بسیار خبره ای است.

تعمیر کولر گازی تی سی ال در صورت بروز ارور و کد خطا E3

این کد خطا نشانگر به وجود آمدن ایراد و نقص در سنسور لوله خارجی دستگاه بوده و لازم است برای رفع این ارور، این حسگر را با دقت مورد بررسی قرار داده و در صورت مشاهده ایراد و نقص در آن، آن دا تعمیر کنید‌. شما می توانید برای تعمیر دستگاه خود از نمایندگی تعمیر کولر گازی تی سی ال در اهواز کمک بگیرید.

تعمیر کولر گازی تی سی ال در اهواز

تعمیر کولر گازی تی سی ال در صورت بروز ارور و کد خطا E3

این کد خطا نشانگر کارکرد غیر طبیعی سیستم بوده و برای اثبات کارکرد غیر طبیعی سیستم، اجازه دهید کمپرسور به مدت ۵ دقیقه کار کند و اگر پس از این عمل دمای سیلندر داخلی نتواند بیش از ۲ درجه کاهش یابد نشان دهنده کارکرد غیر طبیعی سیستم است. از آن جایی که بر طرف کردن این مشکل بسیار تخصصی است، لازم است کاربران از متخصصان و کارشناسان با تجربه ای که در نمایندگی تعمیر کولر گازی تی سی ال در اهواز مشغول به کار هستند، کمک بگیرند.

تعمیر کولر گازی تی سی ال در صورت بروز ارور و کد خطا  E6

ارور و کد خطا E6  زمانی بر روی صفحه نمایشگر کولر گازی تی سی ال نمایان می شود که ایراد و نقصی در موتور فن دستگاه به وجود آمده باشد. کارشناسان و متخصصانی که در نمایندگی تعمیر کولر گازی تی سی ال در اهواز مشغول به کار هستند به کاربران در تعمیر کولر گازی تی سی ال در اهواز در صورت بروز این ارور یاری می رسانند.

جمع بندی

در فصول گرم سال زندگی بدون وسایل سرمایشی از جمله کولر گازی ها غیر ممکن خواهد بود به همین سبب داشتن یک کولر گازی با کیفیت و سالم بسیار ضروری خواهد بود. کولر گازی تی سی ال یکی از با کیفیت ترین کولر های گازی در بازار های فروش لوازم خانگی بوده و بسیاری از افراد از این کولر گازی استفاده می نمایند. در صورت بروز ایراد و نقصی در این کولر گازی، لازم است کاربران از نمایندگی‌ های معتبر کمک بگیرند. نمایندگی تعمیر کولر گازی تی سی ال در اهواز یکی از بهترین نمایندگی‌ های تعمیرات در این شهر است. نمایندگی کولر گازی تی سی ال در اهواز دارای متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در این زمینه بوده که کاربران می توانند از آن کمک بگیرند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی کولر گازی تی سی ال در اهواز:

تعمیر کولر گازی تی سی ال در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *