مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی توشیبا در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیرات کولر گازی توشیبا در مشهد ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی توشیبا در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی کولر گازی توشیبا در مشهد:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی توشیبا در مشهد
تعمیرات کولر گازی توشیبا در مشهد

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات کولر گازی توشیبا در مشهد :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا در مشهد

کولر گازی یک وسیله ای پرکاربرد محسوب می شود که شناخت قطعات و علت های احتمالی خرابی می تواند به کاربران این محصول کمک کند تا شیوه درست استفاده از آن را بدانند و هنگام بروز هر مشکلی در آن بدون دانش اقدام به تعمیر کولر گازی در مشهد نکرده و حتما نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا در مشهد را آگاه سازند.

با توجه به این که نوعی محصول پیچیده بوده و برای ساخت و هدایت ارتباط قطعه های آن به یکدیگر قوانین از قبل مشخص شده ای وجود دارد، هنگام به وجود آمدن هر چیزی که سبب شود کولر گازی از برنامه های خود به سمت بیرون هدایت شود باید در نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا در مشهد بررسی شود تا علت به وجود آمده زمینه ساز نقایص بزرگ تر در کولر گازی نشده و کار نمایندگی کولر گازی توشیبا در مشهد را مشکل ساز نکند.

نمایندگی کولر گازی توشیبا در مشهد

تعویض و تعمیر شیرهای کولر در نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا در مشهد

شیرها قطعاتی هستند که در چهار قسمت کولر با هدف معین قرار داده شده اند. عمده فعالیتی که این قطعات درون کولر های گازی ایفا می کنند برای بخش گرمایی این وسیله هست.

با توجه به این که افراد مختلف از این ‌محصول فقط برای سرد کردن محیط در تابستان استفاده نمی کنند بلکه از آن برای گرم نگه داشتن فضا در زمستان نیز استفاده می کنند عمده فعالیت این شیر برقی ها برای افزایش کارایی این دستگاه برای فصل سرد است.

به همین منظور هنگامی که فصل زمستان کولر گازی با مشکل یخ زدگی مواجه شود باید پی به این برد که شیرهای برقی این دستگاه به درستی کار نکرده و علاوه بر این سبب انتقال هوای سرد به محیط خارج از منزل و در نتیجه یخ زدن لوله ها می شود.

به همین منظور کلیه شیرهای برقی باید در نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا در مشهد عیب یابی شده تا بتوان با دقت بیشتری شیرهای کولر گازی را تعمیر نمود. بنابراین در جربان تعمیر و بررسی هر کدام از قسمت های شیربرقی نظیر بدنه آن،  سیم پیچی آن بخش های مربوط به ورود و خروج ، اتصالات و فنرها به طور دقیق  مورد تحلیل قرلر می گیرند تا  با بررسی هر کدام از اجزای تشکیل دهنده این عنصر بتوان  نقص موجود را گرفت.

نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا در مشهد

خراب شدن سنسورهای موثر کولر گازی

هر کولر گازی از سنسورهای مختلفی تشکیل شده است که این سنسورها به نوعی با ساختار کولر گازی و نوع فعالیت آن ارتباط دارند. اگر این سنسورها خراب شوند و توانایی حسگر بودن خود را از دست بدهند باید در نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا در مشهد هر نوع سنسور بر اساس نوع کار خود تعمیر شود. در کل سنسورها مسوولیت بررسی گاز کولر گازی را بر عده دارند و به نوعی تعیین می کنند که آیا گاز موجود درون کمپرسور می تواند  برای انجام فعالیت کولر یعنی خنک کردن و یا گرم کردن کافی باشد یا خیر. در کل اگر ظرفیت و مقدار گاز درون کمپرسور کافی نباشد به وسیله سنسورها آغاز فعالیت از قطعه کمپرسور گرفته خواهد شد؛ در صورتی که  سنسورها خراب شوند عملا این اتفاق رخ نخواهد داد و بدون اطلاع دقیق از وجود گاز کمپرسور روشن  می شود که در چنین حالتی احتمالی خسارت و نیاز به نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا در مشهد افزایش می یابد.

بنابراین هنگامی که در فصل گرما با هدف خنک شدن محیط کولر را روشن نمودید و متوجه باد گرم آن شدید باید بدانید علاوه بر نقص در قطعات دیگر سنسورها نیز دچار آسیب شده اند؛ زیرا با وجود کمبود گاز و یا دیگر دلائل فرمان آغاز به کار به کمپرسور داده شده است؛ بنابراین باید در نمایندگی کولر گازی توشیبا در مشهد کلیه قطعات از جمله سنسورهای هدف تعمیر گردند تا این مشکل دستگاه برطرف شود.

مرکز تعمیر کولر گازی توشیبا در مشهد

رفع نقص برد الکترونبکی در نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا در مشهد

برد الکترونیکی  با هدف وصل کردن برنامه های قطعات مختلف کولر درون  این وسیله گذاشته می شود.  بر اساس مدل کولر گازی تعداد برد الکترونیکی آن مشخص می گردد، به طور مثال یک کولر گازی داری یک برد و کولر گازی دیگر دارای دوبرد می باشد که در هر شرایط امکان تخریب هر دو برد در این دستگاه وجود خواهد داشت و در چنین موقعی باید در نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا در مشهد برد الکترونیکی تعمیر گردد.

برد برخی از کولرها درون پنل داخلی قرار دارد؛ بنابراین در نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا در مشهد و درحین تعمیر فقط باید پنل درونی  باز شده  تا به برد دسترسی پیدا شود. در شرایطی که برد الکترونیکی خراب شده باشد امکان ارائه فرمان به قطعات کاربری وجود نخواهد داشت . فرمان های برد الکترونیکی در کولر گازی از طریق فاز به بخش هایی مانند کندانسور، کمپرسور و دیگر اجزا منتقل می شود، بنابراین هنگام خراب شدن و یا قطع شدن باید در نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا در مشهد  تعمیر شده تا عملیات فاز با موفقیت و بر اساس هدف اصلی عملکردی بین قطعات و اجزا منتقل گردد.

تعمیر کولر گازی توشیبا در مشهد

ایجاد مشکل در اپرواتور کولر گازی

کولر گازی نیز مثل هر نوع دستگاه برقی برای به اجرا درآمدن به یک بخشی به نام اپرواتور نیاز دارد. روکش هایی با عنوان فیلتر بر روی محفظه های اپرواتور کشیده می شود تامانع انتقال آلودگی به این قطعه شوند. غبارهایی که می تواند در اثر جارو کردن، گردگیری و یا از طریق محیط بیرون، اپرواتور را کثیف و روزنه های آن را گرفته و آن را به نمایندگی کولر گازی توشیبا در مشهد نیازمند کند؛ به همین منظور دو فیلتر بر  روی آن تعبیه می شود. در آوردن این فیلترها راحت است؛ بنابراین قبل از روشن کردن دستگاه می توان فیلترها رو با آب شست سپس بر روی اپراتور قرار داد. اگر اپراتور با نقص روبرو شود گاز نمی تواند از این‌محفظه به سمت موتور اصلی حرکت کرده و به پنل خارجی راه پیدا کند به همین‌منظور باید در نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا در مشهد آن را تعمیر کرد تا مشکل به وجود آمده رفع شود و امکان کار بر طبق روال برای کولر گازی فراهم‌گردد.

مرسوم ترین چیزی که باعث از کار افتادن یک اپراتور کولر گازی می شود آلودگی های عمقی بوده که باید در نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا در مشهد آن را به صورت دقیق تمیز و غبارزدایی کرد.

مناطق تحت پوشش نمایندگی کولر گازی توشیبا در مشهد:

نمایندگی کولر گازی توشیبا در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *