مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی بوتان در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی بوتان در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی بوتان در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی بوتان در اهواز ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی بوتان در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر کولر گازی بوتان در اهواز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات کولر گازی بوتان در اهواز
نمایندگی تعمیرات کولر گازی بوتان در اهواز

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی بوتان در اهواز :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی بوتان در اهواز

کولر گازی ها از جمله وسایل کاربردی و بسیار موثر در خانه ها هستند که اهمیت و  نیاز به آن‌ ها در فصل های گرم سال همچون فصل تابستان بسیار واضح تر خواهد بود.  در صورت نبود یا خرابی این وسایل در خانه ها، افراد خانه بسیار اذیت خواهند شد بنابراین ضروری و واجب است که در هنگام مشاهده ایراد یا نقص در دستگاه خود به تعمیر و تعویض اجزای آن در صورت نیاز اقدام کنید. همچنین لازم است بدانید در سال های گذشته با استفاده از برد الکترونیکی در دستگاه الکتریکی و هوشمند، امکان تشخیص دقیق علت نقص و خرابی دستگاه مشخص شده است.  افراد در صورتی که در کولر گازی بوتان خود نقص و ایرادی مشاهده کردند، می توانند از نمایندگی تعمیر کولر گازی بوتان در اهواز کمک بگیرند. نمایندگی کولر گازی بوتان در اهواز دارای متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه است که در تعمیر کولر گازی در اهواز شما را یاری می کنند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی بوتان در اهواز

ایراد ها و نقص هایی که در کولر گازی بوتان به وجود می آید

با این که کولر گازی بوتان دارای کیفیت بسیار خوب و بالایی بوده اما این امکان نیز وجود دارد که ایراد و نقصی در آن به وجود آید و در صورت بر طرف نکردن این نقص ها ممکن است ایراد ها و ضرر های بیشتری به وجود آیند. بنابراین پیشنهاد می شود در صورت مشاهده هر گونه ایراد و نقص در کولر گازی بوتان خود هر چه سریع تر با تماس گرفتن با نمایندگی تعمیر کولر گازی بوتان در اهواز ، این نقص ها را بر طرف نمایید. در ادامه به شرح برخی از نقص های متداولی که ممکن است در کولر گازی بوتان به وجود آیند، پرداخته ایم. کاربران می توانند با اطمینان خاطر تعمیرات کولر گازی خود را به نمایندگی کولر گازی بوتان در اهواز بسپارند.

تعمیر کولر گازی بوتان در صورت آب دادن دستگاه

یکی از مشکلات متداول در‌ کولر گازی بوتان آب دادن آن است که این ایراد ممکن است به سبب ایراد و نشتی در لوله های دستگاه باشد بنابراین لازم است برای رفع این ارور، لوله ها را با دقت مورد بررسی قرار دهید و در صورت وجود نشتی، آن ها را تعمیر کنید. نمایندگی تعمیر کولر گازی بوتان در اهواز با دارا بودن متخصصان و کارشناسان با تجربه کمک بسیار زیادی به کاربران در این زمینه خواهد کرد.

نمایندگی کولر گازی بوتان در اهواز

تعمیر کولر گازی بوتان در صورت بد بو بودن باد آن

علت های بسیار زیادی سبب بد بود شدن باد کولر گازی خواهد شد که از جمله متداول ترین دلایل این مشکل، کثیف بودن فیلتر های کولر گازی است. البته لازم است بدانید که در برخی مواقع به سبب مردن جانوران موذی داخل کولر گازی نیز این مشکل به وجود می آید که در این صورت لازم است یونیت خارجی دستگاه را شستشو دهید. شما می توانید برای تعمیر دستگاه خود از نمایندگی تعمیر کولر گازی بوتان در اهواز کمک بگیرید. متخصصان و کارشناسانی که در نمایندگی کولر گازی بوتان در اهواز  کار می کنند، بسیار با تجربه هستند.

تعمیر کولر گازی بوتان در صورت خراب شدن برد الکترونیکی دستگاه

  یکی از مشکلات رایجی که ممکن است در کولر گازی بوتان به وجود آید، خراب شدن برد الکترونیکی دستگاه است. در صورت خراب شدن این برد الکترونیکی به وجود آمدن هر مشکلی محتمل است. برای مثال ممکن است کولر گازی به طور ناگهانی خاموش شود. بنابراین تعمیر و رسیدگی به این مشکل بسیار حائز اهمیت است کاربران و دارندگان کولر گازی بوتان می توانند برای تعمیر دستگاه خود از نمایندگی تعمیر کولر گازی بوتان در اهواز کمک بگیرند.

تعمیر کولر گازی بوتان در صورت خنک نکردن دستگاه

یکی دیگر از مشکلات رایجی که ممکن است در کولر گازی بوتان به وجود آید، خنک نکردن دستگاه است که این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی از جمله گرفتگی کویل های کندانسور و یا کثیف بودن فیلتر های دستگاه به وجود آید. به علاوه  نشتی گاز و خرابی خازن نیز سبب این مشکل خواهند شد. شما می توانید برای تعمیر کولر گازی خود در صورت بروز این قبیل موارد از نمایندگی تعمیر کولر گازی بوتان در اهواز کمک بگیرید. این نمایندگی دارای متخصصان با تجربه ای است.

تعمیر کولر گازی بوتان در اهواز

تعمیر کولر گازی بوتان در صورت صدا دادن دستگاه

صدا دادن کولر گازی حین کار کردن از جمله مشکلات بسیار آزار دهنده ای است که ممکن است در این دستگاه به وجود آید. برای رفع این مشکل لازم است فن کولر، پروانه ها، بلور و بلبرینگ فن با دقت مورد بررسی قرار گیرند. در صورت صدا دادن کولر گازی ممکن است گاز کولر کم شده باشد. کاربران می توانند برای تشخیص مشکل و حل آن از نمایندگی تعمیر کولر گازی بوتان در اهواز کمک بگیرند. نمایندگی کولر گازی بوتان در اهواز متخصصان و کارشناسان با تجربه ای دارد.

تعمیر کولر گازی بوتان در صورت کار نکردن کولر گازی

یکی از ایراد های رایج در کولر گازی بوتان، کار نکردن کولر گازی بوده که این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی از جمله خرابی برد الکترونیکی یا ایراد در اتصالات به وجود آمده باشد. بررسی این مورد بسیار تخصصی است بنابراین لازم است برای رفع آن از متخصصان و کارشناسانی که در نمایندگی کولر گازی بوتان در اهواز مشغول به کار هستند، کمک بگیرید.

تعمیر کولر گازی بوتان در صورت روشن نشدن کمپرسور دستگاه

روشن نشدن کمپرسور دستگاه به دلایل مختلفی از جمله ایراد در تنظیم دمای ترموستات یا قطعی برق ورودی به وجود می آید. به طور کلی بررسی و رفع کردن این مشکل امری تخصصی است و به همین سبب لازم است برای بر طرف کردن این مشکل از نمایندگی های معتبر همچون نمایندگی تعمیر کولر گازی بوتان در اهواز کمک بگیرید.

سخن پایانی

به سبب اهمیت بسیار بالای وجود و استفاده از کولر گازی ها در فصل تابستان، در صورت به وجود آمدن ایراد و نقص در این وسایل لازم است هر چه سریع تر اقدام به تعمیر آن ها نمایید. کولر گازی بوتان، یک کولر گازی با کیفیت بوده که ممکن است در برخی مواقع دچار ایراد ها و نقص هایی شود. برای بر طرف کردن این نقص ها بهتر است از نمایندگی‌ ها کمک بگیرید. یکی از بهترین نمایندگی ها در شهر اهواز، نمایندگی تعمیر کولر گازی بوتان در اهواز است. نمایندگی تعمیر کولر گازی بوتان در اهواز دارای متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای است که می توانند به کاربران در تعمیر کولر های گازی خود یاری برسانند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر کولر گازی بوتان در اهواز:

تعمیر کولر گازی بوتان در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *