مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی ایوولی در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیرات کولر گازی ایوولی ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولر گازی ایوولی در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی کولر گازی ایوولی در مشهد:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی ایوولی در مشهد
تعمیرات کولر گازی ایوولی در مشهد

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی ایوولی در مشهد :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در مشهد

کولر گازی ایوولی از کولر گازی های بسیار محبوب و با کیفیت می باشد که امروزه افراد جهت رهایی از گرما و خنک کردن محیط های مختلف از آن استفاده می کنند.

اگرچه این کولر گازی از کیفیت و محبوبیت بالایی برخوردار است اما عوامل مختلفی می توانند موجب ایجاد اختلال در کارکرد آن شده و یک سری مشکلات را به همراه داشته باشند. در نتیجه کولر گازی ایوولی نیز بنا به دلایل متفاوتی دچار خرابی شده و افراد باید جهت رفع ایراد آن از نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در مشهد یاری بگیرند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در مشهد به دانش و اطلاعات کافی احتیاج دارد، از همین رو مرکز تعمیرات کولر گازی ایوولی در مشهد علاوه بر نصب دستگاه خدمات تعمیر را نیز به خود اختصاص داده و می تواند با توجه به نوع مشکل کولر گازی دست به تعمیر آن بزند.

در ادامه این مطلب بیشتر به موضوع خرابی و همچنین تعمیر کولر گازی در مشهد در نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در مشهد خواهیم پرداخت.

مرکز تعمیر کولر گازی ایوولی در مشهد

دلیل بوی نامطلوب کولر گازی ایوولی و تعمیر توسط نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در مشهد

گاهی ممکن است حین کار کولر گازی بو بد و نامطلوب به مشام برسد. معمولا دلیل اصلی این بو کثیف بودن قسمت های مختلف دستگاه هم چون لوله و یا هواکش می باشد. از همین رو توصیه می شود ابتدا لوله دستگاه را چک نموده و تمیز نمائید. از طرفی رطوبت بالا کولر گازی موجب ایجاد کپک و قارچ در قسمت تهیه و فیلتر هوا دستگاه شده و بو نامطلوب و ناخوشایندی را تولید می کند، پس شست و شو فیلتر کولر گازی را نیز فراموش نکنید.

 

دلیل روشن نشدن کولر گازی ایوولی 

یکی از مشکلاتی که معمولا افراد هنگام استفاده از کولر گازی با آن مواجه می شوند روشن نشدن دستگاه می باشد. عوامل مختلفی در بروز این مشکل در کولر گازی ایوولی ایفا نقش می کنند.

برای مثال ممکن است فیوز و یا محل برق دستگاه معیوب باشد پس ابتدا از سالم بودن منبع برق کولر گازی اطمینان حاصل کنید.

همچنین گاهی تمام شدن باتری کنترل یا همان ریموت کولر گازی نیز مانع روشن شدن کولر گازی می شود پس باطری ریموت را نیز تعویض نمائید.

اگر مشکل از این دو مورد نبود بهتر است برای بررسی اصولی و بهتر کولر گازی با نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در مشهد تماس حاصل کنید. نمایندگی کولر گازی ایوولی در مشهد با کمک تکنسین های ماهر خود مشکل دستگاه شما را برطرف خواهد کرد.

نمایندگی کولر گازی ایوولی در مشهد

دلیل صدا های عجیب کولر گازی ایوولی و تعمیر آن توسط نمایندگی کولر گازی ایوولی در مشهد

صدا بلند و غیر عادی کولر گازی نیز از دیگر مشکلاتی می باشد که افراد بسیاری با آن مواجه شده و برای برطرف کردن آن با نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در مشهد تماس حاصل می کنند.

در اکثر مواقع، کثیفی پنل کولر گازی موجب ایجاد این مشکل می شود پس بهتر است در قدم اول پنل دستگاه را تمیز نموده و همچنین فیلتر های دستگاه را نیز شست و شو دهید.

اگر تمیز کردن پنل موجب رفع مشکل نشد ممکن است بلبرینگ کولر گازی دچار خرابی و ایراد شده باشد که این مشکل نیز از دسته ایرادات نسبتا پیچیده کولر گازی به شمار رفته و برطرف کردن آن به دانش و اطلاعات کافی احتیاج دارد.

پس بهتر است جهت بررسی بهتر و همچنین تعمیر اصولی کولر گازی با نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در مشهد تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در مشهد

دلیل خنک نکردن کولر گازی ایوولی 

وظیفه اصلی کولر گازی خنک کردن محیط می باشد و خنک نکردن دستگاه را می توان به عنوان یکی از مشکلات مهم و اساسی این محصول معرفی کرد.

معمولا اولین موردی موجب کاهش قدرت کولر گازی می شود معیوب بودن ترموستات دستگاه است. ایراد داشتن ترموستات از دسته ایرادات پیچیده کولر گازی به شمار می رود و بهترین راه برای رفع این مشکل تماس با نمایندگی کولر گازی ایوولی در مشهد می باشد.

همچنین کاهش شارژ گاز نیز می تواند موجب بروز این مشکل شود پس شارژ کردن گاز دستگاه را فراموش نکنید.

به مشکل خوردن کمپرسور کولر گازی نیز می تواند نقش بسزایی را در خنک نکردن کولر گازی ایفا کند. بهتر است برطرف کردن این مشکل دستگاه را نیز به نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در مشهد سپرده و از تکنسین های ماهر نمایندگی این دستگاه یاری بگیرید.

تعمیر کولر گازی ایوولی در مشهد

دلیل نشتی آب کولر گازی ایوولی

گاهی افراد متوجه نم داشتن اطراف دستگاه و همچنین چکه کردن آب از کولر گازی می شوند. این موضوع نیز از دسته مشکلات رایج دستگاه می باشد که البته راه حل آسان تر و ساده تری را به خود اختصاص می دهد. به احتمال زیاد اتصالات نامناسب و نادرست لوله های کولر گازی دلیل بروز این مشکل و چکه کردن آب از دستگاه می باشد. همچنین گرفتگی لوله ها، آسیب دیدن لوله ها و وجود درز بر روی آن ها نیز می تواند باعث چکه کردن آب از کولر گازی شود. بهتر است ابتدا موارد گفته شده را بررسی کنید و در صورت حل نشدن ایراد و قطع نشدن نشتی آب با تکنسین های نمایندگی کولر گازی ایوولی در مشهد ارتباط برقرار نمائید.

کلام آخر

خرابی و به مشکل کردن هر کدام از لوازم منزل از دسته مسائل ناخوشایندی می باشد که معمولا تمامی افراد با آن مواجه می شوند.

اما وجود نمایندگی های معتبر در سر تا سر کشور تعمیر دستگاه های مختلف را برای افراد به امری نسبتا آسان تبدیل کرده و افراد می توانند به راحتی مشکل دستگاه مورد نظر خود را برطرف کنند.

از همین رو بهترین راه جهت تعمیر کولر گازی ایوولی، یاری گرفتن از نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در مشهد می باشد.

شما می توانید با برقراری یک تماس ساده با کارشناسان نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در مشهد ارتباط برقرار کنید.

تکنسین نمایندگی کولر گازی ایوولی در مشهد در کوتاه ترین زمان ممکن در محل شما حضور یافته و دستگاه را مورد بررسی قرار خواهد داد.

مناطق تحت پوشش و  نمایندگی کولر گازی ایوولی در مشهد:

نمایندگی کولر گازی ایوولی در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05132288866

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *