مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی ایوولی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی ایوولی در اهواز ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی ایوولی در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در اهواز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی ایوولی در اهواز
تعمیرات کولر گازی ایوولی در اهواز

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی ایوولی در اهواز :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در اهواز برای زمانی که کولر گازی شما خراب شده بهترین خدمات را می دهد.

آیا کولر دو تکه شما دیگر به درستی کار نمی کند؟ نشتی آب، بوی بد، خاموش شدن چراغ ها، ریزش آب. .. در این مقاله به چند مشکل رایجی که احتمالا با آن مواجه می شوید، می پردازیم. علاوه بر این، با کمک توصیه های نمایندگی کولر گازی ایوولی در اهواز یاد بگیرید که علل را شناسایی کنید و به طور روشمند هر خرابی کولر گازی را حل کنید. البته، برخی از موارد نیاز به مداخله متخصص تعمیرات کولر گازی ایوولی در اهواز دارد.

نمایندگی های تعمیر کولر گازی ایوولی در اهواز

عملکرد کولر گازی

مدار تبرید کولر دو تیکه از چهار عنصر اصلی تشکیل شده است: کمپرسور، کندانسور، شیر انبساط و اواپراتور. با تغییر فشار مبردی که در داخل مدار جریان دارد، کالری را از داخل به خارج منتقل می کنند.

همه کولر گازی ها در چرخه تبرید کولر دو تیکه مراحل اصلی زیر را دارند :

  • مبرد کالری موجود در هوای داخل خانه شما را جذب می کند.
  • سپس آنها را به کمپرسور که در واحد بیرونی قرار دارد منتقل می کند. فن به تخلیه بهتر گرما کمک می کند.
  • سپس سیال از طریق شیر انبساط و اواپراتور هدایت می شود که هوای سرد را به خانه شما پخش می کند.

مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در اهواز برای زمانی که واحد داخلی کولر گازی دیگر خنک و گرم نمی شود

آیا واحدهای داخلی سیستم کولر گازی شما دیگر گرما یا سرما منتشر نمی کند؟ احتمالاً ورودی یا خروجی هوا مسدود شده است. این مشکل یکی از پر تکرار ترین نقص ها در نمایندگی کولر گازی ایوولی در اهواز است. برای رفع این مشکل می توان مجاری را تمیز کنید و دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید.

اگر مشکل برطرف نشد، کولر دو تکه خود را دوباره برنامه ریزی کنید. بنا به توصیه مراکز نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در اهواز ممکن است مشکل از کمپرسور شما باشد. این نوع شکست مطمئناً دشوارترین تشخیص است. منشا آن می تواند مکانیکی و همچنین الکتریکی باشد یا حتی مربوط به مبرد باشد. برای تعمیر کولر گازی در اهواز نیاز به تخصص مهندسین تعمیرات کولر گازی ایوولی در اهواز دارد که دانش کاملی از نحوه عملکرد کولر دو تیکه دارند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در اهواز

توصیه ی مرکز نمایندگی کولر گازی ایوولی در اهواز برای نشتی کولر گازی

آیا واحد کولر گازی شما نشتی دارد؟ آیا متوجه نشتی در امتداد دیوار زیر کولر گازی دیواری خود شده اید یا یک گودال کوچک آب در زیر واحد بیرونی خود مشاهده می کنید؟ ممکن است کولر گازی شما دچار مشکل تراکم باشد. برای مقابله کردن با این مشکل طبق توصیه ی مرکز نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در اهواز سینی میعانات را خالی کرده و تمیز کنید. مجرای اگزوز کولر گازی خود را گردگیری و تمیز کنید. در نهایت سفتی را بررسی کنید.

اگر هنوز مشکل کولر دو تکه پا برجاست، ممکن است با نشت مبرد روبرو باشید. شما باید سریع عمل کنید، زیرا گاز فریون نشت شده، برای سلامتی و محیط زیست خطرناک است.

هشدار: هرگونه دستکاری مایع مبرد باید توسط نیروهای ماهر تعمیرات کولر گازی ایوولی در اهواز انجام شود. در مرکز نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در اهواز از یک ژل ردیاب یا یک آشکارساز الکترونیکی برای تعیین محل نشتی استفاده می کند، سپس اقدامات لازم را برای تعمیر آن انجام می دهد.

چرا کولر گازی من یخ می زند؟

زمانی که متوجه تشکیل یخ زدگی روی سطح کولر گازی خود شده اید، باید سریع عمل کنید، زیرا یخ شکسته انرژی زیادی مصرف می کند و می تواند به هواپیمای شما آسیب جدی برساند.

برای رفع این مشکل می توانید طبق توصیه های نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در اهواز با خاموش کردن سیستم کولر دو تیکه خود و اجازه دادن به آب شدن کامل آن شروع کنید. سپس فیلترها را تمیز یا تعویض کنید.

اگر مشکل ادامه داشت، تشکیل یخبندان ممکن است به دلیل نشت یا تنظیم نامناسب دما باشد. سپس باید با متخصص های نمایندگی کولر گازی ایوولی در اهواز تماس بگیرید تا در اسرع وقت عیب کولر دو تکه شما را تعمیر کند.

نمایندگی کولر گازی ایوولی در اهواز

نتایج نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در اهواز برای صدای عجیب کولر گازی

برخی از کولر گازی به طور طبیعی پر سر و صدا هستند: صداهای تهویه، صدای جیر جیر به دلیل تغییرات دما، گردش مایعات هنگام راه اندازی دستگاه…

طبق نتایج کار نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در اهواز فقط صدای غیر عادی نشانه خرابی کولر گازی است.

علت ممکن است گرمای بیش از حد ساده باشد. کولر خود را خاموش کنید و اجازه دهید موتور حدود ده دقیقه خنک شود.

اگر نویز ادامه یابد، ممکن است فیلتر شما مسدود شده باشد. برای تمیز کردن فیلترها یا تعویض آنها به دستورالعمل های سازنده یا مرکز نمایندگی کولر گازی تیوولی در اهواز برای تعمیرات کولر گازی ایوولی در اهواز مراجعه کنید.

اگر هیچ بهبودی مشاهده نکردید، ممکن است نویز از یک پیچ شل باشد. تمام واحدهای دستگاه خود را بررسی کنید و پانل های بیرونی را دوباره پیچ کنید.

چرا کولر گازی من بوی بد می دهد؟

گاهی سیستم های کولر دو تیکه در معرض رطوبت و تغییرات دما زیاد هستند که می تواند باعث رشد باکتری ها و کپک ها شود. تعمیر و نگهداری منظم آن در سازمان نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در اهواز به طور کلی به جلوگیری از این ناراحتی ها کمک می کند.

یک ماده ضد عفونی کننده بردارید و دستگاه خود را با دقت تمیز کنید : اواپراتور، کویل، مجاری، مجرای هوا، تشت میعانات، فیلترهای الکترواستاتیک و غیره. شما باید طبق دستور نصاب هر 3 تا 5 سال یکبار کولر دو تکه خود را سرویس کنید.

بوهای نامطبوع نیز می تواند از فیلتر کربن فعال ناشی شود که باید سالی یک یا دو بار تعویض شود.

تعمیر کولر گازی ایوولی در اهواز

چرا کولر گازی ناگهان می ایستد یا تکان می خورد؟

آیا کولر دو تیکه شما به خودی خود متوقف می شود؟ استفاده از چندین پریز برق ممکن است باعث افزایش برق شود. برای رفع این مشکل طبق توصیه ی نیروهای نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در اهواز، کولر گازی خود را به مدار زمین متصل کنید تا این احتمال را بررسی کنید.

در غیر این صورت ممکن است یونیت خارجی کولر گازی شما گرفتگی داشته باشد و یا حتی خروجی هوا مسدود شده باشد. سپس باید فیلترها و خروجی های هوا را تمیز کنید. مهمتر از همه، طبق توصیه ی نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در اهواز مطمئن شوید که چیزی روی واحدهای بیرونی خود قرار ندهید تا نیاز به تعمیرات کولر گازی ایوولی در اهواز نباشد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر کولر گازی ایوولی در اهواز:

تعمیر کولر گازی ایوولی در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *