مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی اجنرال در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی اجنرال در اهواز ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی اجنرال در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال در اهواز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی اجنرال در اهواز
تعمیرات کولر گازی اجنرال در اهواز

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی اجنرال در اهواز :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال در اهواز

وقتی تابستان از راه می رسد باید کولر گازی و اسپیلت بدون هیچ ایرادی کار کند برای این که بتوانید کاملاً از کولر گازی و اسپیلت استفاده کنید، برای اینکه اطمینان پیدا کنید کولر گازی و اسپیلت شما به درستی کار می کند و زمان بهره گیری از آن معیوب نمی شود باید هر چند وقت یک بار به صورت دوره ای با تعمیرکار کولر گازی از نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال در اهواز تماس بگیرید تا کولر گازی شما را ارزیابی کنند و در صورت نیاز برای تعمیر کولر گازی در اهواز اقدام کنند تا کولر یکدفعه ای معیوب نشود. ما در این مقاله هدف داریم در ارتباط با مشکلات رایج کولر گازی و برطرف شدن آن توسط نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال در اهواز توضیحاتی را ارائه دهیم.

نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال در اهواز

رفع کاهش سرمایش کولر گازی توسط نمایندگی کولر گازی اجنرال در اهواز

یکی از ایراد های رایج کولر گازی باد گرم زدن یا کم شدن سرمای کولری گازی می باشد. به صورت خیلی راحت یک واکنش شیمیایی در گاز کننده و سیستم کولر شما موجب می شود که هوای خنک ایجاد شود. اگر میزان خنک کنندگی آن کم است این به این معنا است که ایرادی برای این سیستم پیش آمده است و در بیشترین درصد موارد سستی خنک‌ کنندگی به علت نشتی گاز کولر گازی است. در اولین فرصت مشکل را به نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال در اهواز گزارش دهید. مطمئن باشید نمایندگی کولر گازی اجنرال در اهواز مشکل را برطرف می کنند.

رفع مشکل کابل کولر گازی توسط نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال در اهواز

همیشه مراقب کابل ها باشید، کابل های کولر گازی بسیار مهم هستند. اگر کولر گازی بعضی مواقع به صورت اتوماتیک خاموش و روشن می شود به خاطر بالا بودن آمپر مصرفی کولر گازی احتمال دارد با مشکل سیم کشی رو به رو شوید‌‌.

 سیم کشی مشکل دار کولر گازی خیلی خطرناک است و ممکن است آتش سوزی رخ بدهد. در نصب کولر گازی باید دقت فراوان داشته باشید و از قطعات و کابل های با کیفیت بهره گیری کنید. اما ما توصیه می کنیم برای نصب کولر گازی از نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال در اهواز کمک بگیرید. نمایندگی تعمیر کولر گازی در اهواز با سرعت زیاد کولر گازی را نصب می کنند.

تعمیر کولر گازی اجنرال در اهواز

رفع صدای غیر معمول کولر گازی توسط نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال در اهواز

یکی از عیب و ایراد های کولر گازی که آسایش انسان را می گیرد صدای فراوان کولر گازی می باشد. این صدای غیر معمول امکان دارد از پانل کولر گازی باشد و یا به خاطر کندانسور کولر گازی باشد. این صدا های غیر معمول و غیر عادی علت های گوناگونی دارد ولی به طور کامل و بر اساس تجربه این صدا می تواند از نا بالانس بودن کنداسور کولر گازی یا فن پانل کولر گازی باشد.

 احتمال هم دارد به خاطر شل بودن پایه های موتور کولر گازی باشد که احتیاج به آچار کشی داشته باشند. برای رفع صدا به نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال در اهواز تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. اگر تمام سعی خود را کردید اما نتیجه نگرفتید از تکنسین های متخصص از نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال در اهواز بخواهید مشکل را حل کنند.

کولر گازی روشن نمی شود

یکی دیگر از ایراد های رایج کولر گازی روشن نشدن کولر گازی می باشد اگر سیستم کولر گازی مرکزی روشن نمی شود اول تلاش کنید دماپا و کنترل را تنظیم نمایید. اگر این کار جواب نداد با تکنسین های متخصص از نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال در اهواز تماس بگیرید تا کولر گازی را ارزیابی و تعمیرات را به طور کامل انجام دهند. روشن نشدن کولر گازی علت های بسیاری دارد و بهتر است آن را به تنهایی تعمیر نکنید.

فن یونیت داخلی کار نمی کند

از مشکل های رایج در کولر گازی کار نکردن فن پنل داخلی است، ابتدا باید فیلتر هوا را ارزیابی کنید. اگر بسته شده باشد خودتان هم می توانید تعمیر کنید. در صورتی که یخ روی سیم پیچ های سرد کننده و لوله های خنک کننده وجود دارد اجازه دهید تا آب شوند بعد دوباره ببینید که فن کار می کند‌. اما اگر فن کار نکرد احتمالا خازن فن یا کمپرسور آن معیوب است با تعمیر کاری از نمایندگی کولر گازی اجنرال در اهواز تماس بگیرید.

بیشترین ایراد های تعمیرات کولر گازی که مشتری ها برای برطرف شدن آن تماس می گیرند این مسائل می باشد، کولر گازی باد گرم می وزد، سرمای کولر گازی کاهش یافته است، آبریزش زمان کارآیی کولر گازی، روشن نشدن کولر گازی، یخ زدن اوپراتور کولر گازی و غیره را می توانیم اشاره کنیم. نگران این مسائل نباشید متخصصان نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال در اهواز در کم ترین زمان مشکل را برطرف می کنند و پس از انجام تعمیرات لذت یک باد خنک به شما هدیه خواهد شد.

نمایندگی کولر گازی اجنرال در اهواز

علت نشت آب از کولر گازی

در روزهای بسیار گرم احتمال دارد از کنداسور کولر نشست آب را مشاهده کنید. اگر کولر گازی به صور صحیح کار نمی کند طبیعی است!. کولر گازی احتمال دارد در آب و هوای سرد یخ بزند و هنگامی که یخ ذوب می شود آب زیادی جمع خواهد شد. این موضوع هم طبیعی است اما اگر کولر به علت دیگری نشت آب دارد سعی کنید فیلتر کولر را پاکیزه یا عوض کنید. اگر مشکلتان برطرف نشد، برای ارزیابی و رفع آن مشکل با یک تکنسین با تجربه از مرکز تعمیر کولر گازی اجنرال در اهواز تماس بگیرید. امکان دارد به گاز مبرد زیادی احتیاج داشته باشید یا لوله تخلیه آب بسته شده باشد.

سخن آخر

همراهان عزیز و گرامی ما در این مقاله تمام تلاش خود را نمودیم تا در ارتباط با نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال در اهواز، رفع کاهش سرمایش کولر گازی، رفع مشکل کابل کولر گازی، رفع صدای غیر معمول کولر گازی، روشن نشدن کولر گازی، کار نکردن فن یونیت داخلی کولر گازی و غیره توضیحاتی را ارائه دهیم. بدون شک مطمئن باشید نمایندگی کولر گازی اجنرال در اهواز در اولین فرصت مشکل کولر گازی شما را برطرف می کنند. اگر سوال های بیشتری برای شما پیش آمد می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. امیدواریم از مقاله رضایت کامل داشته باشید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال در اهواز:

تعمیر کولر گازی اجنرال در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *