مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی آکسون در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی آکسون در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی آکسون در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی آکسون در اهواز ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی آکسون در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر کولر گازی آکسون در اهواز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات کولر گازی آکسون در اهواز
نمایندگی تعمیرات کولر گازی آکسون در اهواز

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی آکسون در اهواز :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی آکسون در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی آکسون در اهواز برای کولر گازی که خراب شده است نیروهای ماهر و سریع العمل می فرستد تا در تایم کوتاه به بررسی مشکل بپردازند.

سیستم های کولر دو تیکه اگرچه از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند اما خطاناپذیر نیستند. از یک سن خاص، کولر گازی می تواند علائم سایش را نشان دهد سبب صداهای غیرعادی شود. اگر دستگاه شما از کار کردن خودداری می کند، احتمالاً به دلیل خرابی است. در مواجهه با چنین وضعیتی، ایده آل ترین کار این است که با تیم نمایندگی کولر گازی آکسون در اهواز تماس بگیرید. با این حال، می توانید خودتان از عهده تعمیرات کولر گازی آکسون در اهواز برآیید، اما مطمئن شوید که مهارت های لازم را دارید. در ادامه مقاله به مهمترین خرابی های رایج در کولر دو تکه آکسون و تعمیر کولر گازی در اهواز می پردازیم.

تعمیر کولر گازی آکسون در اهواز

مراجعه به نمایندگی تعمیر کولر گازی آکسون در اهواز برای زمانی که کولر گازی آکسون به طور ناگهانی خنک نمی شود

همه ما از کارایی کولر گازی ها آگاهیم و می دانیم که برای خنک کردن محیط به کار می رود. اگر کولر دو تیکه شما دیگر خنک نمی شود، می توانید از نیروهای نمایندگی کولر گازی آکسون در اهواز کمک بگیرید. متخصص های مرکز نمایندگی تعمیر کولر گازی آکسون در اهواز برای این مشکل، علت های زیر را بیان می کند:

مبرد خیلی کم

مبرد توسط یک کمپرسور فشرده می شود. در اتاق، مبرد مایع گرمای هوا را جذب کرده و دوباره به گاز تبخیر می شود. اتاق خنک شده و هوا کمی مرطوب می شود. اگر مبرد کافی در خطوط وجود نداشته باشد، مشکل بزرگ است و کولر دو تکه به خوبی خنک نمی شود.

با کمی تخصص و مهارت، بدون کمک اغلب می توانید خودتان نشتی در کولر گازی خود را بررسی کنید؛ اما باید این کار را به متخصص های نمایندگی کولر گازی آکسون در اهواز بسپارید تا نشتی را برطرف کرده و مبرد را دوباره پر کنید. مبردها برای محیط زیست خطرناک هستند و ممکن است فقط توسط متخصصان آموزش دیده استفاده شود.

نمایندگی های تعمیر کولر گازی آکسون در اهواز

اضافه بار دستگاه

خنک کردن اتاق نیاز به انرژی زیادی دارد. توان مورد نیاز یک کولر گازی همیشه به درستی محاسبه نشده است.

در آپارتمان قدم بزنید و پنجره ها و درها را در تمام اتاق هایی که توسط کولر خنک می شوند ببندید. این امر باعث محدود شدن حجم هوای مورد نیاز برای گردش در سیستم می شود. پس از آن سیستم کولر دو تکه شما گردش هوای یکنواخت را در اتاق و خنک کننده دلپذیر و یکنواخت تضمین می کند.

تنظیم نادرست

این نکته بی اهمیت به نظر می رسد. اما طبق توصیه ی نیروهای نمایندگی تعمیر کولر گازی آکسون در اهواز باید مرتباً بررسی کنید که آیا تنظیمات کولر دو تکه و کنترل از راه دور هنوز درست است یا خیر.

به طور کلی، اختلاف دما نباید بیش از 5 درجه سانتیگراد باشد – این نه تنها از سیستم کولر دو تکه شما محافظت می کند، بلکه از سیستم ایمنی شما نیز محافظت می کند. بسته به تغییرات آب و هوا، بنابراین باید به طور منظم دمای تنظیم شده را تنظیم کنید. به این ترتیب از بارگذاری بیش از حد سیستم جلوگیری می کنید و همچنین در مصرف انرژی صرفه جویی می کنید. در نتیجه ی این روند دیگر نیاز به تعمیرات کولر گازی آکسون در اهواز ندارید.

خاک و گرد و غبار

برای اینکه سیستم کولر دو تکه به درستی کار کند، مطمئناً هوا باید بتواند آزادانه در گردش باشد. اگر دهانه های ورودی یا خروجی کولر گازی بسیار کثیف باشد، می تواند تاثیر بسیار منفی بر عملکرد دستگاه داشته باشد. برای تمیزی کولر گازی آکسون می توانید از نیروهای نمایندگی کولر گازی آکسون در اهواز کمک بگیرید.

نمایندگی کولر گازی آکسون در اهواز

چرا کولر دو تیکه ی آکسون من نشت می کند؟

اگر متوجه نشت آب از یونیت داخلی کولر گازی خود شدید، مشکل بزرگی در راه است. دلیل نشت آب از دستگاه ممکن است این باشد که تخلیه میعانات سیستم با جلبک یا قارچ مسدود شده و آب از طریق لوله به آپارتمان باز می گردد. یکی دیگر از دلایل احتمالی این مشکل می تواند این باشد که پمپ میعانات گازی به طور کامل از کار افتاده و نیاز به تعویض با کمک نیروهای نمایندگی کولر گازی آکسون در اهواز دارد. نشتی آب یکی از رایج ترین مشکلات است که با کمک تکنسین های نمایندگی تعمیر کولر گازی آکسون در اهواز یا حتی با یک راه حل خودتان رفع می شود. گرفتگی لوله میعانات گازی را می توان با جاروبرقی مرطوب یا خشک جارو کرد. همچنین می توانید 200 گرم سرکه را در لوله تخلیه بریزید تا هرگونه قارچ یا جلبک را از بین ببرد.

صدای زیاد کولر گازی آکسون

مدتی است که صداهای غیرعادی از کولر گازی آکسون خود می شنوید؟ یک کولر دو تیکه پر سر و صدا اغلب حاکی از یک مشکل فنی است، اما این به معنای جدی بودن آن نیست! مرکز نمایندگی تعمیر کولر گازی آکسون در اهواز برای این نقص بررسی های زیر را توصیه می کند:

فیلتر پر از گرد و غبار است

کولر گازی هوا را به هم می زند، بنابراین جمع شدن گرد و غبار روی فیلتر کولر گازی به مرور زمان طبیعی است. این تجمع گرد و غبار احتمالاً صداهای غیرعادی ایجاد می کند. بنابراین راه حل ساده است: کل فیلتر مسدود شده را با کمک نیروهای نمایندگی کولر گازی آکسون در اهواز تمیز کنید!

نمایندگی تعمیر کولر گازی آکسون در اهواز

توربین در برابر یخ زدگی ساییده می شود

برای خنک کردن هوای اتاق شما، کولر گازی با مکیدن رطوبت موجود (از بالای دستگاه) هوای اتاق را خشک می کند و سپس جریان هوای خنک شده توسط اواپراتور را (از پایین) می دمد. این فرآیند تبادل هوا به لطف توربین موجود در واحد داخلی کولر گازی شما انجام می شود. اگر اواپراتور بیش از حد یخ زده باشد، یخ یا یخ زدگی فن را لمس می کند و در نتیجه باعث ایجاد صدای اصطکاک می شود. برای بررسی این موضوع، به سمت مرکز، توجه کنید که آیا اواپراتور خیلی یخ زده نیست. اگر چنین است،دستگاه خود را با جدا کردن چند ساعت از برق، یخ زدایی کنید. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که دوباره آن را روشن کنید! اگر این نکته جواب ندهد از مرکز نمایندگی تعمیر کولر گازی آکسون در اهواز درخواست کمک کنید.

سر و صدا در لوله ها

آیا صدای خش خش در لوله های کولر گازی خود می شنوید ؟ گاهی اوقات اتفاق می افتد که گردش مبرد باعث ایجاد سوت، زمزمه یا صداهای موج می شود. این افکت های صوتی کاملا طبیعی هستند و نشان دهنده گردش سیال در لوله های شما هستند. با این حال، اگر صدای آنها را به طور مکرر و بلندتر و بلندتر می شنوید، باید برای تعمیر آن با تکنسین نمایندگی تعمیر کولر گازی آکسون در اهواز برای تعمیرات کولر گازی آکسون در اهواز تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر کولر گازی آکسون در اهواز:

تعمیر کولر گازی آکسون در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *