مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی آکایی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی آکایی در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی آکایی در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی آکایی در اهواز ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی آکایی در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر کولر گازی آکایی در اهواز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی آکایی در اهواز
تعمیرات کولر گازی آکایی در اهواز

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی آکایی در اهواز :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی آکایی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی آکایی در اهواز برای شرایط ضروری شما که نیاز مبرم به کولر گازی بدون نقص دارید، بهترین خدمات را عرضه می نماید.

کولر گازی آکایی وسیله ای ضروری برای مقابله با تغییرات دما است. اگر به دنبال ایجاد دمای اتاق راحت در خانه خود هستید، باید به دنبال کولر گازی عاری از هرگونه نقص داشته باشید.

هر مدل کولر گازی که دارید، مهم است که تعمیر و نگهداری منظم و همچنین نظارت دقیق بر عملکرد و وضعیت آن را انجام دهید تا خراب نشود. اگر متوجه شدید که دیگر به خدمات خود پاسخگوی کاملی نمی دهد، دریغ نکنید با تعمیرکاران نمایندگی تعمیر کولر گازی آکایی در اهواز تماس بگیرید. نیروهای نمایندگی کولر گازی آکایی در اهواز می تواند هر نوع تعمیرات کولر گازی آکایی در اهواز را در منزل شما انجام دهد. برای شناخت بیشتر خرابی های رایج در کولر دو تیکه و راه های تعمیر کولر گازی در اهواز می توانید به ادامه مقاله بپردازید.

نمایندگی های تعمیر کولر گازی آکایی در اهواز

مراجعه به نمایندگی تعمیر کولر گازی آکایی در اهواز برای نشت آب کولر گازی آکایی

در روزهای گرم تابستان، ممکن است یک گودال آب بیرون در مقابل خانه خود، درست زیر کمپرسور بر روی دیوار خود ببینید.بنا به تحقیقات تیم نمایندگی تعمیر کولر گازی آکایی در اهواز این می تواند دلایل مختلفی داشته باشد: فیلتر هوای خشک، تشتک میعانات گازی معیوب، واشر خراب دستگاه، نصب نامناسب و غیره. پس از تشخیص این مشکل، اولین کاری که باید برای تعمیرات کولر گازی آکایی در اهواز انجام دهید این است که کولر گازی خود را خاموش کرده و دستگاه را جدا کنید. برای بررسی های بیشتر نیروهای نمایندگی تعمیر کولر گازی آکایی در اهواز توصیه بررسی موارد زیر را دارد:

تعمیر کولر گازی آکایی در اهواز

نشت مبرد در واحد

مبرد سیستم که به نام فریون نیز شناخته می شود، مسئول خنک کردن هوای واحد شما یا خنک کردن خانه شما است. نشت مبرد یکی از رایج ترین مشکلات کولر دو تکه است و می تواند کارایی دستگاه شما را کاهش دهد. اگر نشتی کوچک وجود دارد، باید مبرد اضافه کنید و یک تعمیر کوچک با کمک اعضای نمایندگی کولر گازی آکایی در اهواز انجام دهید. اگر یک خطای عمده در خطوط وجود داشته باشد، ممکن است کل شبکه نیاز به تعویض در کارگاه نمایندگی تعمیر کولر گازی آکایی در اهواز داشته باشد. هنگام پر کردن مجدد مبرد، مراقب باشید که مبرد زیاد یا خیلی کم شارژ نشود.

فیلتر کثیف دستگاه

فیلتر نقش مهمی در تمیز نگه داشتن جریان هوا و عاری از گرد و غبار و آلاینده ها دارد. گرفتگی فیلتر هوا جریان هوا را محدود می کند و کارایی دستگاه شما را کاهش می دهد. فیلتر هوا را با نیروهای نمایندگی تعمیر کولر گازی آکایی در اهواز چک کنید و سعی کنید آن را تمیز کنید. صاحبان حیوانات خانگی باید به فیلتر هوا توجه ویژه ای داشته باشند، زیرا کت حیوانات خانگی آنها نیاز به تعویض بیشتر فیلتر هوا دارند. شما باید هر دو هفته یکبار بدون نیاز به مداخله ی نیروهای نمایندگی کولر گازی آکایی در اهواز فیلتر خود را تمیز کنید و در فصل اوج بار که بیشتر اوقات از کولر گازی استفاده می شود، فیلتر هوا را هر دو ماه یکبار تعویض کنید.

نمایندگی کولر گازی آکایی در اهواز

چرا کولر گازی آکایی خاموش می شود؟

یک کولر دو تکه معمولی هوا را تا حد تعیین شده خنک می کند. این با یک سنسور دما تشخیص داده می شود. این ماده مبرد را تا زمانی که از حالت گازی به مایع تبدیل شود فشرده می کند. روشن و خاموش شدن کولر دو تیکه عیب نیست و مشکلی را نشان نمی دهد، اما اگر کولر دو تیکه به طور مداوم روشن و خاموش شود، ممکن است مشکلات مختلفی ایجاد شود. طبق تجربه ی تکنسین های تعمیر کولر گازی آکایی در اهواز اساساً، تغییر دائمی بین “روشن” و “خاموش” با کولر دو تکه تنها می تواند نشان دهنده دو مشکل احتمالی باشد:

سنسور دما معیوب است

اگر کولر دو تکه دیگر نتواند دما را به درستی ثبت کند، مطمئناً سیستم بارها و بارها روشن و خاموش می شود. در دراز مدت، این کار فشار زیادی به کمپرسور وارد می کند. این باید از 0 به بار کامل روشن شود و دوباره به همان سرعت خاموش می شود. تنها راه تعمیر این نقص، تعویض سنسور دما با قطعات جدید در مرکز  تعمیر کولر گازی آکایی در اهواز است.

کمپرسور معیوب است

یکی دیگر از دلایل روشن و خاموش شدن مداوم کولر گازی می تواند مشکل کمپرسور باشد. کمپرسور باید فشار خاصی ایجاد کند تا مبرد به مایع تبدیل شود. در صورت نشتی در سیستم خط یا نقص در خود کمپرسور، این فشار قابل ایجاد یا حفظ نیست. بنابراین کمپرسور دائماً دوباره راه اندازی می شود.

در این مورد، شما باید در اسرع وقت با متخصص های نمایندگی تعمیر کولر گازی آکایی در اهواز برای کمک تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی آکایی در اهواز

توصیه های نمایندگی تعمیر کولر گازی آکایی در اهواز برای از دست دادن مبرد در کولر گازی آکایی

مبرد که اغلب به عنوان خنک کننده یا مایع خنک کننده نامیده می شود، تحت فشار بالا در کولر دو تکه فشرده می شود. عامل واقعاً گازی مایع شده و از واحد بیرونی (یعنی کمپرسور) به داخل اتاق جریان می یابد تا تهویه مطبوع صورت بگیرد.

خود مبرد بلافاصله در دمای اتاق تبخیر می شود. عملا بدون هیچ اثری ناپدید می شود. با این حال، بیشتر مبردها برای محیط زیست بسیار خطرناک هستند. اگر خط نشتی دارد، بر اساس توصیه ی مرکز نمایندگی تعمیر کولر گازی آکایی در اهواز می توانید خودتان مراحل زیر را انجام دهید:

  • در هر صورت کولر گازی را خاموش کنید!
  • مبردها اغلب با ماده حاجب مخلوط می شوند. شما اغلب می توانید از یک لامپ UV برای جستجوی نشتی استفاده کنید.
  • وقتی نشتی را پیدا کردید، آن را علامت بزنید. تکنسین های تعمیر کولر گازی آکایی در اهواز می تواند سریعتر این کار را کنند.

سعی نکنید خودتان کولر گازی را دوباره پر کنید. برای این کار به تجهیزات مناسب برای تعمیرات کولر گازی آکایی در اهواز نیاز دارید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر کولر گازی آکایی در اهواز:

تعمیر کولر گازی آکایی در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *