مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی آمیکو در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی آمیکو در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی آمیکو در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی آمیکو در اهواز ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی آمیکو در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر کولر گازی آمیکو در اهواز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی آمیکو در اهواز
تعمیرات کولر گازی آمیکو در اهواز

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی آمیکو در اهواز :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی آمیکو در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی آمیکو در اهواز یکی از مراکز تعمیرات کولر گازی آمیکو در اهواز است که برای انواع خرابی و نقص کولر دو تیکه شما خدمات می دهد.

زمانی که تصمیم می گیرید یک کولر گازی در خانه خود قرار دهید تا دمای محیط داخلی را بهبود بخشد، توجه داشته باشید که نیاز به نگهداری زیادی دارد وگرنه با خرابی کولر گازی مواجه خواهید شد. اگر می خواهید دستگاه شما طول عمر بیشتری داشته باشد، باید هنگام بروز نقص سریعا با کمک نیروهای نمایندگی کولر گازی آمیکو در اهواز به تعمیرات کولر گازی آمیکو در اهواز بپردازید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی آمیکو در اهواز

وقتی کولر گازی آمیکو زمزمه می کند چه باید کرد؟

کولر گازی با کمپرسور کار می کند. صدای زمزمه هنگامی که سیستم در حال کار است در ابتدا طبیعی است. اما همه صدا ها یکسان نیستند. طبق تحقیقات نمایندگی تعمیر کولر گازی آمیکو در اهواز شایع ترین علت زمزمه بیش از حد بلند معمولاً کمپرسور است. البته مرکز نمایندگی کولر گازی آمیکو در اهواز مشکلات مختلفی دیگری نیز اشاره می کند که در زیر بیان شده است:

بلبرینگ / بالشتک کمپرسور فرسوده یا معیوب است

خود کمپرسور داخل کولر گازی با کمک بلبرینگ های لاستیکی مرطوب می شود. این روکش های لاستیکی ممکن است در طول سال ها کهنه و فرسوده شوند. در نتیجه کمپرسور فقط روی یاتاقان های خود آویزان است. اگر فلز در برابر فلز حرکت کند، ارتعاشات ایجاد شده توسط کمپرسور در حین کار دیگر خنثی نمی شود. ارتعاشات، که اکنون بسیار قوی تر شده اند، می توانند به خطوط داخل ساختمان منتقل شوند – حتی اگر به خوبی میرا شوند و با عناصر عایق صدا نصب شده باشند، این ممکن است برای کاهش ارتعاشات قوی کمپرسور کافی نباشد. حل این نقص باید توسط نیروهای ماهری همچون نمایندگی تعمیر کولر گازی آمیکو در اهواز برطرف شود تا بی خطر برطرف شود.

نمایندگی کولر گازی آمیکو در اهواز

واحد بیرونی/لوله هایی که بدون عناصر عایق صدا نصب شده اند

ارتعاشات کمپرسور به خطوط داخل ساختمان منتقل می شود. در صورتی که هنگام اجرای این لوله ها اشتباهاتی رخ دهد، یا اگر خود یونیت خارجی با عناصر میرایی نصب نشده باشد، یا اگر قطعات به دلیل میرایی فرسوده خود کمپرسور بیش از حد ارتعاش داشته باشند، ارتعاشات می تواند به پوشش ساختمان منتقل شود. این نقص با تعویض لوله ها توسط نیروهای نمایندگی کولر گازی آمیکو در اهواز برطرف می شود.

فشار زیاد در سیستم

این مشکل اغلب با سیستم های کولر دو تیکه که نگهداری ضعیفی دارند و به ندرت تمیز می شوند به وجود می آید. اگر کندانسور بسیار کثیف باشد، کولر دو تکه تحت فشار قابل توجهی بالاتر از حد معمول کار می کند. این نه تنها ارتعاشات کمپرسور را تشدید می کند ؛ بلکه تمام قسمت های کولر دو تکه را در معرض بارهای زیاد قرار می دهد. این منجر به سایش سریعتر قطعات می شود و در نهایت می تواند منجر به نقص در کل سیستم شود. تمیزی کندانسور با کمک نمایندگی کولر گازی آمیکو در اهواز راحتتر قابل اجرا است.

توصیه های نمایندگی تعمیر کولر گازی آمیکو در اهواز برای وقتی که کولر گازی آمیکو دیگر خنک نمی شود

اگر کولر دو تیکه شما دیگر از خود سرما تولید نمی کند، دستگاه مورد علاقه شما دیگر کار خود را انجام نمی دهد. نیروهای نمایندگی تعمیر کولر گازی آمیکو در اهواز برای چنین شرایطی، بررسی های زیر را توصیه می کنند:

نمایندگی های تعمیر کولر گازی آمیکو در اهواز

تنظیمات برنامه به هم زده شده است

آیا اخیراً کنترل از راه دور را به مهمانی سپرده اید که آشنایی چندانی با دستگاه شما ندارد؟ یا شاید حالت “اقتصادی” را برای کاهش تاثیر بر قبض برق خود فعال کرده اید!

به هر حال، تغییر در برنامه ریزی کولر گازی شما می تواند یک نتیجه فوری داشته باشد. در چنین اوقاتی بدون نیاز به مرکز نمایندگی کولر گازی آمیکو در اهواز می توانید دمای محیط را بررسی کنید و همچنین بررسی کنید که دمای درخواستی خیلی زیاد نباشد. چرخش در پارامترها خیلی زیاد نخواهد بود.

مشکل برق

این یک نگرانی بسیار رایج است. برق در قلب خانه ها و لوازم ما قرار دارد و آنها اولین کسانی هستند که وقتی لحظه ای ضعف را تجربه می کنند آسیب می بینند.

خرابی ممکن است خارجی (مدار الکتریکی – کابل) یا داخلی کولر گازی (برد الکترونیک، منبع تغذیه موتور و غیره) باشد. برای تعمیر کولر گازی در اهواز می توانید از نیروهای نمایندگی تعمیر کولر گازی آمیکو در اهواز کمک بگیرید.

فیلتر مسدود

هر دستگاهی در صورت کثیف یا گرفتگی می تواند افت عملکرد را تجربه کند. زندگی روزمره اغلب به این معناست که ما از نگهداری وسایل الکترونیکی یا مکانیکی خانگی غافل شویم، اگرچه ظرفیت آنها به تمیزی سیستم بستگی دارد.

همانطور که ما به طور مرتب جاروبرقی را خالی می کنیم یا یخچال را یخ زدایی می کنیم، مرکز نمایندگی تعمیر کولر گازی آمیکو در اهواز توصیه می شود فیلترهای کولر گازی را به طور دوره ای تمیز و نگهداریونگهداری کنید تا به اندازه زمان شروع به کار سردی تولید کند!

قطعه داخلی معیوب

کولر گازی هنگامی که با ظرفیت کامل در طول فصل تابستان کار می کنند، تقاضای زیادی دارند.

این سرمایه گذاری های گاه بسیار گران قیمت برای دوام در طول زمان بهینه سازی می شوند، با این حال، پیری آنها اجتناب ناپذیر است، بنابراین با مشکلات کوچک زیادی همراه است و نیاز به تعمیرات کولر گازی آمیکو در اهواز دارد. ممکن است کمپرسور یا مدار گاز آسیب ببیند، فشار سوئیچ ها یا قطعات برد الکترونیکی نیاز به تعویض دارند… این تا حدودی طبیعی است، اما بهتر است تا حد امکان با کمک نمایندگی تعمیر کولر گازی آمیکو در اهواز با آن مقابله کنید.

تعمیر کولر گازی آمیکو در اهواز

تعمیر خرابی فن کولر گازی آمیکو در نمایندگی تعمیر کولر گازی آمیکو در اهواز

یونیت خارجی گرما از داخل به خارج توسط یک فن منتقل می شود. اگر فن واقع در خارج از خانه به طور موثر کار نکند، انتقال حرارت مناسب رخ نخواهد داد. در نتیجه، کمپرسور دستگاه ممکن است بیش از حد گرم شود. در بدترین حالت ممکن است کمپرسور داخل آن آسیب ببیند و نیاز به تعویض فن با کمک نمایندگی تعمیر کولر گازی آمیکو در اهواز باشد. اگر فن سیستم شما قطع شود، ممکن است سیم کشی سیستم شما مشکل داشته باشد یا قطعه شل شده باشد. در چنین مواردی، به سادگی قاب بیرونی را بردارید و مشکل را به صورت چشمی بررسی کنید. در این مورد نیز باید از قبل سیستم را خاموش کنید. با این حال، در بیشتر موارد، تشخیص چنین مشکلی در کولر گازی ممکن است دشوار باشد، به همین دلیل است که بهتر است برای رفع مشکل با متخصص های نمایندگی کولر گازی آمیکو در اهواز تماس بگیرید.

چرا کولر گازی آمیکو بوی بد می دهد؟

طبق تحقیقات و تجربه ی نیروهای نمایندگی تعمیر کولر گازی آمیکو در اهواز، بوی تندی که از کولر گازی شما می آید به دلیل رشد کپک است. بوی سوختگی نشان می دهد که برخی از اجزای الکتریکی در سیستم در حال سوختن هستند و بوی گاز نشان دهنده نشت متیل مرکاپتان است که می تواند خطرناک باشد. وقتی دستگاه خود را بعد از مدتی دوباره روشن می کنید، بوی تخم مرغ گندیده از آن استشمام می شود. پرندگان و حشرات می توانند وارد سیستم شما شده و بمیرند و باعث ایجاد آن بوی عجیب شوند. وقتی کولر گازی خود را بعد از مدتی استراحت بیرون می آورید، آن را کاملا تمیز کنید. برای مشکلات برق و نشت گاز همیشه با متخصص های نمایندگی کولر گازی آمیکو در اهواز جهت تعمیرات کولر گازی آمیکو در اهواز تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر کولر گازی آمیکو در اهواز:

تعمیر کولر گازی آمیکو در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *