مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر پاکشوما در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر پاکشوما در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند پاکشوما یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر پاکشوما، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای پاکشوما باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر پاکشوما در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر پاکشوما
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات تخصصی مایکروفر پاکشوما در زنجان توسط تکنسین های مجرب و متخصص
نمایندگی تعمیرات مایکروفر پاکشوما در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر پاکشوما در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در زنجان

اصولا افراد مایکروفر را به این علت خرید می کنند تا  برای پخت و پز و گرم کردن غذا هیچ مشکلی نداشته باشند و کارهایشان به راحتی پیش برود. حتما با کیفیت ترین نوع مایکروفر را تهیه کنید. تعمیرگاه زنجان سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در زنجان و یکی از تخصصی ترین مراکز تعمیر مایکروفر پاکشوما زنجان و استان زنجان، در هر زمانی که شما بخواهید دستگاه شما را تعمیر می کنند.

ما هم قصد داریم در این مقاله در ارتباط با انواع خرابی مایکروفر و تعمیر مایکروفر در زنجان توسط نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در زنجان توضیحاتی را عرضه کنیم.

نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در زنجان

روشن نشدن مایکروفر و نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در زنجان

یکی از رایج ترین مشکلاتی که با آن رو به رو می شوید، روشن نشدن مایکروفر و سولاردام پاکشومای شما است. اگر همچین مشکلی برای دستگاه شما پیش آمد اول باید جریان برق و پریز خود را ارزیابی کنید تا از جریان برق خود در پریز کاملا اطمینان پیدا کنید.

 اگر جریان برق مشکلی نداشت بدون شک برد اصلی مایکروفر شما خراب شده است. تعمیر برد اصلی مایکروویو بسیار دشوار و تخصصی می باشد این کار را به تیم تخصصی ما در نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در زنجان بسپارید. نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در زنجان قادر است سریعا مشکل دستگاه را برطرف کند.

جرقه زدن سولاردام و نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در زنجان

امکان دارد زمانی که با مایکروفر خود کار می کنید متوجه جرقه زدن دستگاه خود شوید. در قدم اول باید مایکروفر خود را از برق جدا کنید و آن را خاموش نمایید و داخل آن را خالی کنید.

 برای ارزیابی این مشکل اول باید ظرفی که داخل مایکروفر گذاشته اید را ارزیابی کنید. اگر ظرف شما فلزی نبود، مطمئن باشید که عیب از انباره و لامپ اشعه باشد. برای رفع این مشکل حتما باید به نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در زنجان مراجعه کنید. نمایندگی مایکروفر پاکشوما در زنجان می تواند به خوبی ایراد دستگاه را مشخص و آن را برطرف کند.

نمایندگی مایکروفر پاکشوما در زنجان

کار نکردن لامپ مایکروفر پاکشوما

بعضی مواقع خراب شدن مایکروفر و مایکروویو پاکشوما به معنای کار نکردن لامپ درونی آن است. لامپ دستگاه امکان دارد در سه حالت معیوب باشد. نورش کم باشد، خاموش باشد، لامپ در حالت چشمک زن باشد. ولی شیوه های برطرف کردن هر یک باهم دیگر فرق دارد. به عنوان نمونه اگر لامپ مایکروفر شما روشن نمی شود در واقع لامپ آن سوخته است که باید آن را عوض کنید.

اگر تنظیمات مایکروفر شما بهم ریخته است نور لامپ کم می شود  باید تنظیمات آن را به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در زنجان دوباره انجام دهید. در آخر اگر لامپ شما در حالت چشمک زن بود در واقع لامپ شما باید عوض شود. اگر دستگاهتان مشکلش رفع نشد آن را به نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در زنجان بسپارید.

کار نکردن گریل مایکروفر پاکشوما

در این موقعیت شما باید دماپا و برد اصلی و المنت مایکروفر خود را ارزیابی کنید. اشخاص متخصص و با تجربه در این عرصه چون تعمیرگاه زنجان سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در زنجان ترجیح می دهند اول المنت و دماپای دستگاه را ارزیابی کنند و اگر در این بخش ها عیبی را پیدا نکردند در وهله آخر برد مایکروفر شما را تعمیر می کنند چون که خیلی کم پیش می آید برد اصلی خراب شود. پس بدون هیچ نگرانی دستگاه خود را به نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در زنجان بسپارید.

نچرخیدن سینی گردان مایکروویو

یکی دیگر از مشکلات رایج مایکروویو نچرخیدن صفحه گردان آن است. از مهم ترین علت های ایجاد این مشکل معیوب بودن نیروی محرکه آن می باشد . پس الزام است موتور صفحه گردان آن را به طور کلی ارزیابی کنید و مطابق دیدگاه متخصصان از نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در زنجان آن را تعمیر و یا عوض کنید.

به شما توصیه می کنیم حتما به مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی مثل نمایندگی مایکروفر پاکشوما در زنجان مراجعه نمایید تا اطمینان پیدا کنید که قطعه های عوض شده شما با کیفیت و مرغوب است.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر پاکشوما در زنجان

سوختن مداوم فیوز مایکروفر

از دیگر دلایل معیوب بودن مایکروویو شما، سوختن فیوز آن است که برای برطرف شدن این ایراد الزام است دیود و انباره دستگاه خود را به طور کلی ارزیابی کنید. بعد از اندازه گرفتن مقدار ولتاژ مایکروفر و تخلیه کردن ولتاژ انباره، اگر احساس کردید این بخش و دیود مشکلشان جزئی است، لامپ اشعه مایکروفر خود را ارزیابی کنید.

این موضوع کاملا تخصصی می باشد و ما توصیه می کنیم برای برطرف شدن این عیب دستگاه خود را به نمایندگی مایکروفر پاکشوما در زنجان بسپارید. نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در زنجان بسیار معتبر می باشد.

گرم نشدن غذا

گاهی اوقات پیش می آید که مایکروفر با اینکه تنظیماتش صحیح است ولی غذا به آن صورت گرم نمی شود. برای ارزیابی این عیب باید چند قطعه را به طور کلی ارزیابی کنید. دیود و انباره از مهم ترین بخش هایی هستند که اصولا باعث معیوب شدن مایکروفر در این عرصه می شوند.

این موضوع را توجه کنید که انباره دستگاه به خاطر داشتن ولتاژ بالا خالی کردن آن کار تخصصی و خطرناکی است، باید توسط نمایندگی مایکروفر پاکشوما در زنجان انجام شود. پس برای تمامی مشکلات دستگاه خود به نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در زنجان مراجعه نمایید.

تعمیر مایکروفر پاکشوما در زنجان

خاموش شدن ناگهانی دستگاه

امکان دارد این موضوع پیش بیاید که مایکروفر شما هنگام کار کردن دچار مشکل شود. از مهم ترین دلیل این مشکل معیوب بودن میکروسوئیچ های درب دستگاه می باشد که باز و بسته بودن درب را درست تشخیص نمی دهد.

 با معیوب بودن این بخش، دستگاه به طور ناگهانی خاموش می شود. باید در این موقعیت میکروسوئیچ را عوض کنید. البته معیوب بودن برد اصلی  هم در ایجاد این مشکل بی تاثیر نیست باید اول آن را ارزیابی کنید و اگر مشکلی بود آن را توسط نمایندگی تعمیر مایکروفر پاکشوما در زنجان تعمیر کنید.

سخن آخر

دوستان عزیز و گرامی ما در این مقاله اطلاعات زیادی را جمع آوری کردیم. در ارتباط با انواع خرابی های مایکروفر و تعمیر آن توضیحاتی را بیان نمودیم. اگر ایرادات مایکروفر جزئی نبود آن را به نمایندگی مایکروفر پاکشوما در زنجان بسپارید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر پاکشوما در زنجان

تعمیر مایکروفر پاکشوما در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *