مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر ویداس در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر ویداس در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند ویداس یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر ویداس، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای ویداس باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر ویداس در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر ویداس
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات مایکروفر ویداس در زنجان
نمایندگی تعمیرات مایکروفر ویداس در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر ویداس در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر ویداس در زنجان

با توجه به استفاده گسترده از مایکروفرها، در این مقاله تلاش شده است شما را با برخی از متداول‌ترین ایرادها و خرابی‌ها در این دستگاه آشنا سازیم. با کمک مواردی که در این مطلب برای شما شرح داده شده است می‌توانید خودتان بسیاری از ایرادهای دستگاه را برطرف کنید. در اغلب مایکروفرها، از جمله برند ویداس، مشکلات خود را با علامت‌های مشابهی نشان می‌دهند.

البته برای تعمیر این دستگاه باید اطلاعات کافی در مورد تعمیر وسایل برقی داشته باشید. در غیر این صورت بهتر است از مراکزی مانند نمایندگی تعمیر مایکروفر ویداس در زنجان درخواست کمک کنید.

دقت داشته باشید در خازن‌های مورد استفاده در مایکروفرها جریان الکتریکی به طور کامل تخلیه نخواهد شد. به همین علت خطر برق‌گرفتگی در زمان تعمیر مایکروفر در زنجان وجود دارد.

باید ابتدا به فکر ایمنی خودتان بوده و بعد به کاهش هزینه‌های تعمیرات فکر کنید. اگر از کارهای برقی اطلاعات کافی ندارید با ما در نمایندگی مایکروفر ویداس در زنجان در تماس باشید.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر ویداس در زنجان

بررسی علت روشن نشدن مایکروفر در نمایندگی تعمیر مایکروفر ویداس در زنجان

یکی از مشکلاتی که ممکن است در مایکروفرهای خود تجربه کنید روشن نشدن دستگاه است. برای عیب‌یابی این مسئله می‌توانید با نمایندگی تعمیر مایکروفر ویداس در زنجان تماس گرفته یا خودتان دست به کار شوید. کافی است در ابتدا تمامی موارد مرتبط با جریان برق در دستگاه را بررسی کنید. این موارد شامل پریز، دو شاخه و کابل برق مورد استفاده در دستگاه شما خواهد بود.

پس از اطمینان از سالم بودن تجهیزات برقی، نگاهی به المنت آن بیندازید. گاهی دمای المنت بیش از حد بالا رفته است و باید برای شروع کار مجدد دستگاه منتظر خنک ماندن آن بمانید. دقت داشته باشید گاهی دستگاه روشن است ولی به دنبال سوختن صفحه‌نمایش شما چیزی را ندیده و فکر می‌کنید ایراد در روشن شدن مایکروفر شماست. در چنین شرایطی باید برای بررسی و تعویض صفحه‌نمایش از نمایندگی تعمیر مایکروفر ویداس در زنجان کمک بخواهید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر ویداس در زنجان

بررسی علت صدای زیاد در مایکروفر ویداس

صداهای بلند و غیرعادی در مایکروفر اصلاً طبیعی نیستند و باید به دنبال راهی برای رفع این مشکل باشید تا مانع از خرابی‌های بیشتر در دستگاه شوید. در ابتدا قبل از اینکه بخواهید برای بررسی موضوع با نمایندگی تعمیر مایکروفر ویداس در زنجان تماس داشته باشید نگاهی به سینی گردان انداخته و از قرار گرفتن آن در جای خود مطمئن شوید.

یکی دیگر از مواردی که باعث ایجاد صدا در دستگاه می‌شود خراب شدن مگنترون‌ها در مایکروفر شما خواهد بود. همچنین نباید از ظرف‌های بزرگی که با بدنه دستگاه شما برخورد دارند برای پخت غذا استفاده کنید. در صورتی که تمام این موارد درست بودند برای بررسی‌های دقیق‌تر منبع صدا با نمایندگی مایکروفر ویداس در زنجان تماس داشته باشید.

بررسی علت باز ماندن درب مایکروفر ویداس

بسته نشدن درب و خوب چفت نشدن آن مانع از شروع به کار دستگاه شما خواهد شد. در چنین شرایطی باید علت باز ماندن درب مایکروفر را پیدا کنید. برای این کار با نمایندگی تعمیر مایکروفر ویداس در زنجان تماس گرفته و یا از قفل درب خود شروع کنید. برای درست بسته شدن درب باید قفل آن کاملاً سالم باشد.

یکی دیگر از عوامل باز ماندن درب مایکروفر ویداس خراب بودن لولای درب آن است که در چنین شرایطی نیز احتمال دارد مجبور به تعویض لولای درب شوید. اگر از سالم بودن هردو این قطعات مطمئن هستید و کثیفی زیاد مانع بسته شدن درب نمی‌شود، برای حل مشکل از نمایندگی مایکروفر ویداس در زنجان کمک بخواهید.

نمایندگی مایکروفر ویداس در زنجان

بررسی علت جرقه زدن مایکروفر ویداس

جرقه زدن یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که شما در مایکروفر خود مشاهده می‌کنید. دقت داشته باشید هرگز نباید از ظرف‌هایی که فلزی هستند یا حتی تزیینات کوچک فلزی دارند درون دستگاه خود استفاده کنید. همچنین دقت کنید ظروف بزرگ می‌توانند در بدنه‌های داخلی مایکروفر خط و خش ایجاد کرده باشند و به دنبال آن جرقه‌هایی در حین کار دستگاه دیده شود. می‌توانید برای از بین بردن این خطوط از نمایندگی تعمیر مایکروفر ویداس در زنجان راهنمایی بخواهید.

اگر از مناسب بودن ظروف خود و سالم بودن بدنه دستگاه مطمئن هستید در نظر داشته باشید احتمال اتصالی در بخش‌های داخلی مایکروفر شما وجود دارد. برای بررسی کامل سیم‌کشی‌ها و اتصالات از افرادی کمک بخواهید که در کارهای برقی و تعمیراتی مهارت دارند. می‌توانید روی همکاران ما در نمایندگی مایکروفر ویداس در زنجان حساب کنید.

بررسی علت خاموش شدن دستگاه به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر ویداس در زنجان

اگر مایکروفر شما سالم باشد به هیچ عنوان در حین کار به طور ناگهانی خاموش نخواهد شد. چنین اتفاقی اغلب به دنبال اتصالی در یکی از بخش‌های دستگاه یا نوسان‌های شدید در جریان برق دیده می‌شود. بهتر است برای تمام وسایل برقی خود از محافظ‌های برق استفاده کنید. اگر برای پیدا کردن اتصالی‌های احتمالی نیاز به کمک دارید با نمایندگی تعمیر مایکروفر ویداس در زنجان در تماس باشید.

همچنین بد نیست بدانید تنظیم نکردن صحیح درجه حرارت در مایکروفر شما می‌تواند باعث خاموشی ناگهانی دستگاه شود. خرابی برخی از قطعات موتور نیز در این قضیه بی‌تأثیر نخواهد بود. اگر نتوانستید مشکل را حل کنید تعمیرات تخصصی را به کارشناسان ما در نمایندگی مایکروفر ویداس در زنجان ارجاع دهید.

تعمیر مایکروفر ویداس در زنجان

بررسی علت نچرخیدن سینی مایکروفر ویداس

چرخش منظم و سرعت مناسب چرخش سینی یکی از پراهمیت‌ترین نکات در زمان استفاده از مایکروفر است. چرخش سینی به سالم بودن قطعات مختلفی ارتباط دارد که از جمله می‌توان به موتور یا برد الکتریکی دستگاه اشاره کرد. البته خراب شدن شفت نیز یکی از عوامل اثرگذار در چرخش سینی مایکروفر شماست. برای تعمیر یا تعویض هریک از این قطعات می‌توانید با نمایندگی تعمیر مایکروفر ویداس در زنجان در تماس باشید.

 

بررسی علت گرم نشدن مایکروفر ویداس

اگر مایکروفر به درستی نتواند حرارت مناسب برای پخت غذا یا گرم کردن آن را تأمین کند شما غذایی خام یا سرد را تحویل خواهید گرفت. گرم نشدن مایکروفر می‌تواند به قطعه‌ای به نام المنت مرتبط باشد. المنت نقش اصلی را در گرم شدن دستگاه شما ایفا می‌کند. اگر از سالم بودن این قطعه مطمئن شدید باید قطعات دیگر مانند مگنترون دستگاه را نیز چک کنید.

لامپ مگنترون را بررسی کرده و در صورت نیاز آن را عوض کنید. گاهی خود لامپ مشکلی نداشته و ایراد در بخش‌های دیگر مانع از درست کار کردن لامپ مگنترون شده است. برای بررسی چنین شرایطی از کارشناسان در نمایندگی تعمیر مایکروفر ویداس در زنجان کمک بخواهید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر ویداس در زنجان

تعمیر مایکروفر ویداس در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *