مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر هیتاچی در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر هیتاچی در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند هیتاچی یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر هیتاچی، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای هیتاچی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر هیتاچی در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر هیتاچی
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات مایکروفر هیتاچی در زنجان
نمایندگی تعمیرات مایکروفر هیتاچی در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر هیتاچی در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر هیتاچی در زنجان

هیتاچی یکی از برندهای تولید کننده مایکروفر است که می‌توانید با اطمینان خاطر از بابت خدمات پس از فروش، محصولات این برند را خریداری نمایید. نمایندگی تعمیر مایکروفر هیتاچی در زنجان یکی از مراکز فعالی است که در زمان خرابی دستگاه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان محترم خواهد بود. به دلیل گستردگی قطعات مورد استفاده در مایکروفرها بهتر است تعمیر مایکروفر در زنجان را همواره به افراد متخصص بسپارید.

در صورتی که خودتان کمی با کارهای فنی آشنایی داشته باشید می‌توانید تعمیرات مایکروفر را در خانه انجام دهید.

برای این کار می‌توانید از راهنمایی‌ها و نکاتی که در ادامه این مطلب آورده شده است کمک بگیرید. همیشه در زمان کار ابتدا ایمنی را در نظر داشته باشید و اگر نیاز به کمک بود با کارشناسان در نمایندگی مایکروفر هیتاچی در زنجان تماس بگیرید.

تعمیر مایکروفر هیتاچی در زنجان

بررسی علت نچرخیدن سینی در نمایندگی تعمیر مایکروفر هیتاچی در زنجان

نچرخیدن سینی یکی از مشکلاتی است که شاید شما هم در مایکروفر خود تجربه کرده باشید. علت این مشکل گاهی بی‌کیفیتی قطعات و یا تمام شدن طول آن‌هاست و گاه خود شما هستید. برای مثال با قرار دادن یک ظرف سنگین‌وزن روی سینی مایکروفر خود به شفت آن آسیب وارد نموده‌اید. در چنین حالتی گردش سینی با اختلال مواجه خواهد شد. می‌توانید برای تعویض شفت از نمایندگی تعمیر مایکروفر هیتاچی در زنجان راهنمایی بخواهید.

البته همیشه نچرخیدن سینی به شفت مرتبط نبوده و می‌تواند به دنبال ایراد در بخش‌های دیگر نیز دیده شود. به عنوان مثال خراب شدن مگنترون یا موتور سینی چرخان نیز می‌توانند این مشکل را به دنبال داشته باشد.

در نهایت نیاز به بررسی برد الکتریکی خواهد بود که می‌توانید این کار را به کارشناسان ماهر و متخصص در نمایندگی مایکروفر هیتاچی در زنجان بسپارید.

نمایندگی مایکروفر هیتاچی در زنجان

بررسی علت گرم نشدن مواد غذایی در مایکروفر هیتاچی

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که ممکن است در مایکروفر خود تجربه کنید گرم نشدن مواد غذایی و عدم تأمین میزان حرارت مورد نیاز است. در چنین شرایطی بد نیست بررسی‌های خود را از خازن شروع کرده و بعد از اطمینان از سالم بودن این قطعه به سراغ لامپ اشعه در مایکروفر هیتاچی بروید. اگر نیاز به کمک داشتید با ما در نمایندگی تعمیر مایکروفر هیتاچی در زنجان در تماس باشید.

به یاد داشته باشید ایراد در ترانس ولتاژ نیز می‌تواند چنین وضعیتی را ایجاد کند. بعلاوه خراب شدن برد الکتریکی نیز روی روند کار دستگاه شما اثر خواهد گذاشت. اگر نیاز به بررسی‌های دقیق‌تر و تخصصی‌تری داشتید بهتر است از نمایندگی تعمیر مایکروفر هیتاچی در زنجان کمک بخواهید.

 

بررسی علت عمل نکردن گریل در مایکروفر هیتاچی

زمانی که گریل مایکروفر شما درست عمل نمی‌کند بهتر است بررسی‌های خود را از قطعه‌ای به نام المنت شروع کنید. می‌توانید با استفاده از اهم‌متر سالم بودن یا نبودن این قطعه را بررسی نمایید. پس از المنت نوبت به چک کردن ترموستات می‌رود. برای تعویض ترموستات با نمایندگی مایکروفر هیتاچی در زنجان در تماس باشید.

آخرین چیزی که در زمان درست عمل نکردن سیستم گریل باید آن را بررسی کرد برد الکتریکی مایکروفر شماست. با توجه به ساختار تخصصی و پیچیده برد هرکسی نمی‌تواند کار تعمیرات این قطعه را انجام دهد. حتماً بررسی‌های برد را به نمایندگی تعمیر مایکروفر هیتاچی در زنجان بسپارید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر هیتاچی در زنجان

بررسی علت روشن نشدن مایکروفر هیتاچی

اگر از وصل بودن برق خانه خود متصل هستید اما بازهم مایکروفر شما روشن نمی‌شود یا ایراد به سیستم برق‌رسانی آن مربوط است یا به قطعات داخلی. در چنین شرایطی ابتدا از دو شاخه و پریز دستگاه شروع کرده و سالم بودن یا نبودن آن‌ها را بررسی می‌کنیم. همچنین کابل برق یکی دیگر از مواردی است که باید در نظر داشته باشید. اگر از کارهای برقی اطلاعات زیادی ندارید از نمایندگی تعمیر مایکروفر هیتاچی در زنجان کمک بخواهید.

اگر ایرادی در سیستم برق‌رسانی مایکروفر شما وجود نداشت احتمال دارد موتور فن دستگاه خراب شده باشد. همچنین ممکن است به دلیل خراب شدن سنسور درب، مایکروفر شما روشن نشود. در نهایت اگر نتوانستید ایراد پیش آمده در دستگاه خود را پیدا کنید با نمایندگی تعمیر مایکروفر هیتاچی در زنجان تماس داشته باشید.

 

بررسی علت جرقه زدن دستگاه در نمایندگی تعمیر مایکروفر هیتاچی در زنجان

یکی از مواردی که منجر به جرقه زدن مایکروفر هیتاچی می‌شود بروز مشکل در سرآنتن مگنترون است. ممکن است دهنه این قطعه گشاد شده یا شاهد سیاه شدن رنگ آن باشید. اگر بعد از بررسی لامپ مگنترون متوجه شدید ایرادی در این بخش وجود ندارد بهتر است نگاهی به ورق میکا نیز بیندازید. اگر از محل این قطعات در دستگاه خود اطلاعی ندارید با نمایندگی تعمیر مایکروفر هیتاچی در زنجان در تماس باشید.

دقت داشته باشید گاهی هیچ ایرادی در کارکرد قطعات مایکروفر شما وجود ندارد و تنها وجود یک جسم فلزی خارجی است که این جرقه‌ها را ایجاد می‌کند. دقت داشته باشید هرگز از ظروف فلزی داخل مایکروفر استفاده نکنید. همچنین خراب شدن رنگ‌های بدنه داخلی دستگاه می‌تواند باعث جرقه زدن آن در حین کار شود.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر هیتاچی در زنجان

بررسی علت سوختن فیوز در مایکروفر هیتاچی

اگر با مشکل سوختن فیوز در مایکروفر خود مواجه هستید اول از همه کلیدهای درب را بررسی کنید. همچنین احتمال خراب شدن قطعاتی مانند دیود یا خازن را نیز در نظر داشته باشید. برای بررسی دیود می‌توانید از یک اهم‌متر کمک بگیرید. در صورت سوختن هریک از این قطعات مجبور به عوض کردن آن‌ها هستید. در صورتی که نتوانستید علت مشکل را پیدا کنید با نمایندگی تعمیر مایکروفر هیتاچی در زنجان در تماس باشید.

 

بررسی علت قفل شدن درب در مایکروفر هیتاچی

گاهی درب مایکروفر شما قفل شده و باز نمی‌شود. این وضعیت خصوصاً زمانی که غذایی را داخل آن گذاشته‌اید برای شما بسیار دردسرساز خواهد شد. قفل شدن درب و گیر کردن آن می‌تواند مربوط به خرابی ضامن درب دستگاه شما باشد. ممکن است با تعمیر ضامن مشکل شما برطرف شده و یا مجبور به تعویض این قطعه شوید.

البته تنها ضامن درب نیست که در گیر کردن آن می‌تواند نقش داشته باشد. میکروسوییچ نیز قطعه‌ای در درب دستگاه شماست که خرابی آن روی باز و بسته شدن درب اثر می‌گذارد. این قطعه را نیز مانند ضامن شاید بتوانید تعمیر کنید. اما گاهی خرابی ایجاد شده در آن قابل تعمیر نبوده و راهی به جز تعویض میکروسوییچ نخواهید داشت. اگر برای این کار نیاز به کمک داشتید با نمایندگی مایکروفر هیتاچی در زنجان در تماس باشید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر هیتاچی در زنجان

تعمیر مایکروفر هیتاچی در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *