مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر ناسیونال در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر ناسیونال در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند ناسیونال یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر ناسیونال، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای ناسیونال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر ناسیونال در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر ناسیونال
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات مایکروفر ناسیونال در زنجان
تعمیرات مایکروفر ناسیونال در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر ناسیونال در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر ناسیونال در زنجان

به دلیل استفاده زیاد از مایکروفرها در خانه‌ها و ادارات برخورد با خرابی‌ها و مشکلات در این دستگاه نیز بیشتر از قبل شده است. ناسیونال نیز یکی از برندهایی است که طرفداران زیادی دارد، ولی متأسفانه در این برند مشهور نیز با خرابی‌های قطعات مواجه خواهیم شد. ساکنین هر شهر در چنین شرایطی می‌توانند از خدمات نمایندگی‌های ناسیونال استفاده کنند. نمایندگی تعمیر مایکروفر ناسیونال در زنجان نیز پاسخگوی درخواست‌های شما عزیزان خواهد بود.

با توجه به تعدد مواردی که منجر به اختلال در روند کار دستگاه می‌شوند بهتر است تعمیر مایکروفر را به افراد ماهر و متخصص در این زمینه بسپارید. هر زمان نیاز به تعمیر مایکروفر در زنجان داشتید تنها کافی است با نمایندگی مایکروفر ناسیونال در زنجان تماس داشته باشید. تعمیرکاران ماهر در این مرکز خیال شما را از بابت روند درست تعمیرات راحت خواهند کرد.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر ناسیونال در زنجان

بررسی علت نمایش کد خطا F1 به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر ناسیونال در زنجان

روشن شدن کد خطای F1 در مایکروفر ناسیونال دو علت متفاوت می‌تواند داشته باشد که هریک از آن‌ها نیاز به بررسی و عیب یابی جداگانه‌ای دارد. در صورت نیاز بهتر است همان اول رفع مشکل را به کارشناسان در نمایندگی تعمیر مایکروفر ناسیونال در زنجان بسپارید. به طور کلی می‌توان گفت در حالت اول کاهش دما در جریان هوا اتفاق افتاده است.

دلیل دومی که می‌تواند منجر به نمایش این کد خطا شود افزایش زیاد حرارت در لوله اگزوز خواهد بود. در چنین حالتی قبل از هر کار دستگاه را از برق جدا کرده و بگذارید حدود نیم ساعت در همین وضعیت باقی بماند. حالا ببینید مایکروفر شما خنک شده است یا نه. اگر بازهم این مشکل تکرار شد بهتر است بررسی دقیق‌تر را به نمایندگی تعمیر مایکروفر ناسیونال در زنجان بسپارید.

بررسی علت نمایش کد خطا F3 در مایکروفر ناسیونال

بالا رفتن زیاد از حد ولتاژ ورودی به دستگاه شما باعث به نمایش درآمدن کد خطای F3 خواهد شد. در چنین حالتی بهتر است برای بررسی دقیق‌تر ولتاژ از متخصصین نمایندگی مایکروفر ناسیونال در زنجان کمک بخواهید. بالا رفتن ولتاژ می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که بررسی آن نیاز به تخصص و مهارت کافی دارد.

نمایندگی مایکروفر ناسیونال در زنجان

بررسی علت نمایش کد خطا F4 در مایکروفر ناسیونال

همانند افزایش ولتاژ، کم شدن ولتاژ ورودی به مایکروفر نیز می‌تواند برای کارکرد دستگاه مشکل‌ساز شود. اگر خودتان می‌توانید ولتاژ را اندازه گرفته و در غیر این صورت برای این کار با نمایندگی تعمیر مایکروفر ناسیونال در زنجان تماس بگیرید. در صورتی که عدد ولتاژ ورودی به مایکروفر چیزی به جز مقادیر 280، 230 یا 240 است مشکلی در دستگاه شما وجود دارد که باید بررسی آن را به یک برق‌کار مطمئن و ماهر بسپارید. اگر چنین فردی را سراغ ندارید با نمایندگی مایکروفر ناسیونال در زنجان در تماس باشید.

بررسی علت نمایش کد خطا F5 به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر ناسیونال در زنجان

حافظه IC نام قطعه‌ای در مایکروفر شماست که خراب شدن آن می‌تواند به شکل‌های مختلفی در عملکرد کلی دستگاه اثر بگذارد. هرگونه ایراد در این قطعه به کمک کد خطای F5 به شما اعلام خواهد شد. برای بررسی علت مشکل با نمایندگی تعمیر مایکروفر ناسیونال در زنجان  تماس داشته باشید.

اگر در حین نمایش کد خطای F5 در مایکروفر ناسیونال متوجه ایراد در حافظه گرم شدن شدید دکمه STOP / RESET را فشار دهید. اغلب با این کار برنامه حافظه دیگری وارد کار خواهد شد و می‌توانید از قابلیت گرمایش دستی نیز در مایکروفر خودتان استفاده کنید. البته در صورت تکرار این قضیه برای پیدا کردن مشکل اصلی از کارشناسان نمایندگی تعمیر مایکروفر ناسیونال در زنجان راهنمایی بخواهید.

تعمیر مایکروفر ناسیونال در زنجان

بررسی علت نمایش کد خطا F33 – 34 در مایکروفر ناسیونال

چنین کد خطایی در مایکروفر ناسیونال مرتبط با خراب شدن مدار ترمیستور خواهد بود. بررسی و عیب یابی این مدار را می‌توانید به کارشناسان ما در نمایندگی مایکروفر ناسیونال در زنجان بسپارید. در صورت سالم بودن مدار ترمیستور باید احتمال دوم، یعنی ایراد در مدار سنسور را در نظر داشته باشید.

در چنین شرایطی به احتمال بسیار زیاد مایکروفر شما خودش خاموش شده است. اگر ایراد به مدار سنسور مرتبط باشد می‌توانید با یک کار ساده مشکل را برطرف کنید. کافی است دستگاه خود را از برق جدا کرده و چیزی حدود ده ثانیه منتظر بمانید. حالا با روشن کردن مایکروفر مشکل شما رفع شده است. اما در صورت ادامه یافتن نمایش کد خطا باید با نمایندگی تعمیر مایکروفر ناسیونال در زنجان تماس بگیرید.

بررسی علت نمایش کد خطا F44 در مایکروفر ناسیونال

ضعیف شدن پانل کنترل در مایکروفر ناسیونال با کد خطا F44 به شما نشان داده می‌شود. در چنین شرایطی مایکروفر شما خودش خاموش شده است. اگر با روشن کردن مجدد مایکروفر بازهم همین کد خطا را مشاهده کردید باید با نمایندگی تعمیر مایکروفر ناسیونال در زنجان تماس داشته باشید.

بررسی علت نمایش کد خطا F81 – 82 در مایکروفر ناسیونال

خراب شدن مدار رله با کد خطا F81 – 82 به شما نشان داده می‌شود. در چنین شرایطی دستگاه شما درست کار نخواهد کرد و باید ایرادهای احتمالی در آن بررسی گردد. بهتر است قبل از تماس گرفتن با نمایندگی تعمیر مایکروفر ناسیونال در زنجان یک بار خودتان دستگاه را خاموش و روشن کنید. اگر هنوز هم کد خطا نشان داده می‌شد از کارشناسان راهنمایی بخواهید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر ناسیونال در زنجان

بررسی علت نمایش کد خطا F86 – 7 در مایکروفر ناسیونال

علت این کد خطا خراب بودن مدار رله در دستگاه شماست. برای بررسی مدار رله بهتر است هرچه سریع‌تر از متخصصین ما در نمایندگی تعمیر مایکروفر ناسیونال در زنجان کمک بخواهید. زیرا با ایراد در این قطعه مایکروفر درست کار نکرده و دستگاه شما قابل استفاده نخواهد بود.

بررسی علت نمایش کد خطا H97 در مایکروفر ناسیونال

کد خطا H97 به چند دلیل می‌تواند خود را نشان دهد. اولین چیزی که باید بررسی شود احتمال شکستن مغناطیسی لوله است. بعد از آن باید ولتاژ اینورتر برد را بررسی کرده و در صورت مشاهده ایراد در آن، علت این مشکل را برطرف کنید. اگر تا اینجای کار همه چیز درست بود نوبت به بررسی برد می‌رسد. گاهی روی مایکروفر شما برد اصل و باکیفیتی نصب نمی‌شود و بعد از مدتی شما شاهد چنین مشکلاتی خواهید بود.

آخرین چیزی که در زمان نمایش کد خطا H97 می‌تواند مشکل‌ساز شده باشد ضعیف بودن سیم‌کشی‌ها یا بروز ایراد در آن‌هاست. اگر خودتان در کارهای برقی تخصصی نداشته و نمی‌توانید از سالم بودن سیم‌کشی‌ها مطمئن باشید با کارشناسان ما در نمایندگی مایکروفر ناسیونال در زنجان تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر ناسیونال در زنجان

تعمیر مایکروفر ناسیونال در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *