مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر مجیک شف در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر مجیک شف در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند مجیک شف یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر مجیک شف، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای مجیک شف باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر مجیک شف در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر مجیک شف
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات مایکروفر مجیک شف در زنجان
نمایندگی تعمیرات مایکروفر مجیک شف در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر مجیک شف در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر مجیک شف در زنجان

مجیک شف یکی از برندهای تازه و موفق در بازار ایران است. محصولات برقی متنوعی را می‌توانید از این برند با کیفیت خوب خریداری کنید که مایکروفرها یکی از آن‌ها هستند. کیفیت خوب قطعات در این برند تا حد زیادی خیالتان را راحت خواهد کرد. بعلاوه مراکز تعمیراتی مجاز و نمایندگی‌های فعال نیز در زمان نیاز کمک بزرگی برای شما خواهند بود. یکی از این مراکز فعال نمایندگی تعمیر مایکروفر مجیک شف در زنجان است.

خرابی‌های مایکروفر به شکل‌های مختلفی خود را نشان می‌دهد و برخی از آن‌ها در میان تمام برندها شایع‌تر هستند.

به همین دلیل در ادامه این مطلب توضیحات کلی در مورد خرابی‌ها متداول‌تر و روش رسیدگی به آن‌ها توضیح داده شده است. البته توصیه ما به شما همواره کمک گرفتن از مراکز تعمیراتی مجاز و تماس با نمایندگی مایکروفر مجیک شف در زنجان برای بررسی و رفع مشکلات و تعمیر مایکروفر در زنجان است.

تعمیر مایکروفر مجیک شف در زنجان

بررسی روشن نشدن مایکروفر به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر مجیک شف در زنجان

اگر اصلاً مایکروفر روشن نشده و هیچ‌کدام از دکمه‌های آن عمل نمی‌کنند به احتمال بسیار زیاد ایرادی در برق‌رسانی به مایکروفر مجیک شف به وجود آمده است. اگر خودتان در کارهای برقی مهارت و اطلاعات کافی دارید دست به کار شده و در غیر این صورت با نمایندگی تعمیر مایکروفر مجیک شف در زنجان تماس بگیرید.

لازم است از سالم بودن پریز مورد استفاده برای دستگاه مطمئن شد. می‌توانید مایکروفر را با پریز دیگری امتحان کنید. همچنین کابل برق و دو شاخه مورد استفاده در آن نیز باید با دقت بررسی شوند. اگر ایرادی در هیچ‌کدام از این موارد دیده نشد و از وصل بودن جریان برق ساختمان نیز مطمئن هستید فعال نبودن قفل کودک را بررسی کنید. در ادامه با حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیر مایکروفر مجیک شف در زنجان در تماس باشید.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر مجیک شف در زنجان

بررسی علت گرم نشدن دستگاه در مایکروفر مجیک شف

یکی از نشانه‌های خرابی مایکروفر گرم نشدن آن است که در برندهای مختلف می‌تواند شما را درگیر کند. یکی از مواردی که می‌تواند باعث بروز چنین مشکلی شود کثیف شدن بیش از اندازه داخل دستگاه و جمع شدن چربی‌ها در آن است. بنابراین بهترین کار این است که قبل از تماس با نمایندگی تعمیر مایکروفر مجیک شف در زنجان، تمام دستگاه را به خوبی تمیز کنید.

خراب شدن دیود از دیگر مواردی است که در زمان گرم نشدن مایکروفر باید بررسی نمود. همچنین بهتر است سالم بودن ترانس‌ها و تمامی سیم‌کشی‌ها مورد بررسی قرار گیرد. برای بررسی ولتاژ در خازن‌ها می‌توانید از یک مولتی متر استفاده کنید. از کار افتادن مگنترون نیز باعث بروز مشکل در گرمای مایکروفر می‌شود که می‌توان برای تعویض آن از نمایندگی مایکروفر مجیک شف در زنجان کمک خواست.

بررسی علت دیده شدن دود از مایکروفر مجیک شف

یکی از دلایلی که می‌تواند شما را در زمان استفاده از مایکروفر به دردسر بیندازد دیده شدن دود از دستگاه است. یکی از اصلی‌ترین دلایل این اتفاق کثیف بودن بخش داخلی دستگاه و جمع شدن چربی‌ها در آن است. برای رفع این مشکل تنها کافی است تمام محیط داخل مایکروفر را با کمک محلولی از آب و جوش‌شیرین به خوبی تمیز کنید.

دقت داشته باشید پس از اتمام کار حدود ده دقیق صبر کرده و بعد دستگاه را روشن نمایید. اگر بازهم همان اتفاق قبل تکرار شد و شاهد بلند شدن دود از مایکروفر مجیک شف بودید بهتر است دیگر از آن استفاده نکنید. برای بررسی‌های دقیق‌تر از نمایندگی تعمیر مایکروفر مجیک شف در زنجان کمک بخواهید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر مجیک شف در زنجان

 

بررسی علت نچرخیدن سینی در نمایندگی تعمیر مایکروفر مجیک شف در زنجان

گاهی مشکل شما با مایکروفر مجیک شف نچرخیدن سینی آن است. این مشکل می‌تواند به دنبال خرابی شفت دستگاه ایجاد شده باشد. گاهی قرار دادن اجسام سنگین روی سینی به شفت آسیب می‌رساند. همچنین کثیف شدن زیاد اطراف سینی و جمع شدن چربی‌ها ممکن است مانعی برای حرکت سینی ایجاد کرده باشد. اگر نیاز بود برای تعویض شفت از نمایندگی تعمیر مایکروفر مجیک شف در زنجان کمک بخواهید.

بررسی علت شنیده شدن صدای زیاد از مایکروفر مجیک شف

اگر متوجه صدای زیاد و غیرعادی از مایکروفر خود شده‌اید که نمی‌توانید منبع آن را پیدا کنید بهتر است از دستگاه استفاده نکرده و با نمایندگی تعمیر مایکروفر مجیک شف در زنجان تماس داشته باشید. دلایل ایجاد صدا در مایکروفرها بسیار متعدد هستند و باید یک فرد ماهر هریک از آن‌ها را به شکل جداگانه بررسی نماید.

البته دقت داشته باشید گاهی تنها این صداهای بلند به علت کثیف بودن زیاد داخل مایکروفر ایجاد می‌شوند. در نتیجه سینی نمی‌تواند به درستی به حرکت خود ادامه دهد. مورد دیگری که باعث صدا دادن دستگاه می‌شود خراب بودن شفت آن است. قرار دادن ظروف سنگین روی سینی نیز می‌تواند باعث ایجاد صدا شود. اگر نتوانستید خودتان دلیل این مشکل را پیدا کنید از نمایندگی مایکروفر مجیک شف در زنجان راهنمایی بخواهید.

نمایندگی مایکروفر مجیک شف در زنجان

بررسی علت جرقه زدن مایکروفر مجیک شف

قبل از اینکه بخواهید برای جرقه زدن دستگاه خود از نمایندگی تعمیر مایکروفر مجیک شف در زنجان کمک بخواهید چند مورد را بررسی کنید. اول از تمیز بودن کامل داخل دستگاه مطمئن شوید. بعد از آن ظرف‌های خود را بررسی کرده و از لب پر نبودن یا نداشتن بخش فلزی در آن‌ها اطمینان یابید. همچنین ممکن است آسیب دیدن بخش‌های داخلی بر اثر برخورد با اشیای نوک تیز باعث ایجاد جرقه در حین کار شده باشد.

اگر مشکل مایکروفر مجیک شف به هیچ‌کدام از مواردی که در بالا ذکر شد ارتباطی نداشت باید احتمال اتصالی در بخش‌های مختلف دستگاه را در نظر داشت. برای رفع این مشکل با نمایندگی تعمیر مایکروفر مجیک شف در زنجان تماس گرفته و راهنمایی بخواهید.

بررسی علت روشن نشدن گریل در مایکروفر مجیک شف

از کار افتادن بخش گریل در مایکروفر به چند مورد مختلف مرتبط است که باید هریک از آن‌ها را جداگانه بررسی و عیب‌یابی نمود. در ابتدا بهتر است از محتمل‌ترین مورد، یعنی خرابی المنت شروع کنید. اگر چراغ مربوط به المنت روشن شده باشد، یعنی قرمز شده است، المنت دستگاه سالم بوده و باید بخش‌های دیگر را بررسی کرد.

در این مرحله نوبت به بررسی ترموستات خواهد رسید. اگر نیاز بود این قطعه را عوض کنید. اما در صورتی که ایرادی در این بخش نیز وجود نداشت باید به سراغ برد الکتریکی دستگاه رفت. بهتر است تعمیرات و عیب‌یابی برد را به متخصصین این کار در نمایندگی مایکروفر مجیک شف در زنجان بسپارید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر مجیک شف در زنجان

تعمیر مایکروفر مجیک شف در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *