مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر مای تگ در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر مای تگ در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند مای تگ یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر مای تگ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای مای تگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر مای تگ در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر مای تگ
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات مایکروفر مای تگ در زنجان
تعمیرات مایکروفر مای تگ در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر مای تگ در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر مای تگ در زنجان

مایکروفر مای تگ یکی از جدیدترین برندهایی است که می‌توانید برای پخت غذا یا گرم کردن آن استفاده داشته باشید. این برند ایرانی را در بسیاری از خانه‌ها می‌بینید و شاید دلیل این محبوبیت خدمات پس از فروش خوبی است که مای تگ ارائه می‌کند.

در هر شهری از ایران که باشید تنها کافی است برای حل مشکلات خود با نمایندگی‌های مجاز تماس بگیرید. در شهر زنجان نیز نمایندگی تعمیر مایکروفر مای تگ در زنجان آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهد بود.

از آنجایی که در تمامی مایکروفرها ایراد و خرابی‌های مشابهی را می‌بینید شاید با کمی اطلاعات پایه بتوانید از پس برخی ایرادهای ساده‌تر بربیایید. اما در مورد مشکلات پیچیده‌تری که نیاز به تخصص و مهارت بالاتری دارد اصلاً دست به چیزی نزنید. زیرا ممکن است باعث بروز خسارت‌های سنگین‌تری در دستگاه خود شوید که قابل جبران نباشد. هر زمان نیاز به تعمیر مایکروفر در زنجان بود با کارشناسان در نمایندگی مایکروفر مای تگ در زنجان در تماس باشید.

نمایندگی مایکروفر مای تگ در زنجان

بررسی دلیل نچرخیدن سینی به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر مای تگ در زنجان

نچرخیدن سینی یکی از مشکلات متداولی است که در اغلب مایکروفرها، از جمله مایکروفر مای تگ ممکن است تجربه کنید. اگر حرکت سینی گردان دستگاه شما کند شده است احتمال ایراد در ولتاژ ورودی و کاهش آن وجود دارد. می‌توانید میزان ولتاژ در پریز را خودتان اندازه‌گیری کرده یا از نمایندگی تعمیر مایکروفر مای تگ در زنجان کمک بگیرید.

اگر سینی مایکروفر شما اصلاً نمی‌چرخد ممکن است به دنبال قرار دادن ظرف سنگینی روی آن به شفت آسیب رسانده باشید. در چنین حالتی چاره‌ای به جز عوض کردن این قطعه نخواهید داشت. همچنین خراب شدن موتور صفحه گردان نیز می‌تواند عامل عدم حرکت سینی گردان باشد. خرابی قطعاتی مانند مگنترون نیز باید در نظر گرفته شود. اگر نتوانستید علت مشکل را خودتان پیدا کنید از نمایندگی مایکروفر مای تگ در زنجان راهنمایی بخواهید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر مای تگ در زنجان

بررسی علت گرم نشدن غذا در مایکروفر مای تگ

اگر مایکروفر شما قادر به افزایش حرارت و گرم کردن مواد غذایی نیست ابتدا به سراغ خازن‌ها رفته و از سالم بودن آن‌ها و اتصالاتشان مطمئن شوید. سپس بررسی خود را با چک کردن لامپ اشعه ادامه داده و در نهایت ترانس‌های ولتاژ را چک کنید. اگر در حین بررسی هریک از این قطعات به مشکل خوردید با نمایندگی تعمیر مایکروفر مای تگ در زنجان تماس داشته باشید.

گاهی تمامی قطعات مطرح شده در بالا سالم بوده و المنت نیز به درستی کار خود را انجام می‌دهد. باید بدانید در چنین شرایطی احتمال خراب شدن برد الکتریکی در مایکروفر مای تگ وجود دارد. حساسیت برد در تمام وسایل الکتریکی بالا بوده و بررسی آن نیاز به سطح بالای اطلاعات دارد. برای این کار از نمایندگی تعمیر مایکروفر مای تگ در زنجان کمک بخواهید.

 

بررسی علت از کار افتادن گریل در مایکروفر مای تگ

اگر بخش گریل در مایکروفر شما کار نمی‌کند اول‌ازهمه به سراغ المنت حرارتی در دستگاه بروید. اگر ایرادی در این قطعه دیده شد آن را عوض کرده و اگر المنت گرم شده و قرمز بود باید قطعات دیگر را بررسی نمود. در چنین شرایطی به سراغ ترموستات رفته و وضعیت کارکرد آن را در مایکروفر خود بررسی می‌کنیم. اگر نیاز به کمک داشتید می‌توانید تعویض این دو قطعه را به کارشناسان در نمایندگی تعمیر مایکروفر مای تگ در زنجان بسپارید.

در صورتی که تا اینجای کار مشکلی دیده نشد باید بررسی‌های دقیق‌تری را برای برد الکتریکی داشته باشید. خرابی برد روی بخش‌های مختلفی از مایکروفر شما اثر می‌گذارد که گریل یکی از آن‌هاست. اگر نیاز به تعمیر یا تعویض برد وجود داشت حتماً با نمایندگی تعمیر مایکروفر مای تگ در زنجان تماس داشته باشید.

تعمیر مایکروفر مای تگ در زنجان

بررسی علت روشن نشدن مایکروفر مای تگ

روشن نشدن هر وسیله برقی، از جمله مایکروفرهای مای تگ، می‌تواند با ایراد در سیستم برق‌رسانی به دستگاه مرتبط باشد. اگر از کارهای برقی سررشته‌ای ندارید خطر نکرده و کار را به متخصصان در نمایندگی تعمیر مایکروفر مای تگ در زنجان بسپارید. لازم است تمامی موارد مرتبط بررسی شوند، از جمله دو شاخه و کابل برق و حتی پریز مورد استفاده در مایکروفر شما.

ممکن است روشن نشدن دستگاه به دنبال ایراد در کلید آن اتفاق بیفتد. می‌توانید کلید را از جای خود خارج کرده و با کمک اهم‌متر برقرار بودن جریان برق در پایانه‌های آن را بررسی کنید. اگر متوجه ایرادی شدید با تعویض کلید مشکل شما برطرف خواهد شد. ایراد در موتور فن نیز می‌تواند روی کارکرد مایکروفر شما اثر بگذارد. برای بررسی موتور و یا تعمیر آن از نمایندگی مایکروفر مای تگ در زنجان کمک بخواهید.

 

رفع مشکل جرقه زدن مایکروفر به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر مای تگ در زنجان

قبل از اینکه بخواهید برای بررسی این مشکل با نمایندگی تعمیر مایکروفر مای تگ در زنجان تماس گرفته یا به سراغ قطعات داخلی دستگاه بروید ظروف مورد استفاده خود را چک کنید. ظرف‌های فلزی در مایکروفرها ممنوع هستند و می‌توانند به دستگاه آسیب برسانند. همچنین خراش در بدنه داخلی دستگاه می‌تواند عامل دیده شدن این جرقه‌ها باشد.

البته گاهی این جرقه‌ها ربطی به هیچ‌کدام از این موارد نداشته به دنبال خراب شدن برخی قطعات دیده می‌شوند. برای مثال سیاه شدن یا گشاد شدن آنتن سرلامپ مگنترون می‌تواند عامل ایجاد چنین جرقه‌هایی باشد. ایراد در ورق میکا یا همان ورق نسوز مورد استفاده در مایکروفر نیز می‌تواند جرقه‌هایی را به دنبال داشته باشد. در نهایت اگر خودتان نتوانستید دلیل این مشکل را پیدا کنید از کارشناسان در نمایندگی مایکروفر مای تگ در زنجان راهنمایی بخواهید.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر مای تگ در زنجان

بررسی علت از کار افتادن لامپ مگنترون در مایکروفر مای تگ

اگر لامپ مگنترون در مایکروفر شما کار نمی‌کند اولین چیزی که می‌تواند مشکل‌ساز شده باشد خود لامپ است. سوختن لامپ را قبل از هر چیز دیگری بررسی کنید. اگر از سالم بودن خود لامپ مطمئن هستید احتمال ایراد در سیم‌های متصل به آن نیز وجود دارد. همچنین باید از رسیدن ولتاژ کافی به لامپ اطمینان یابید. در نهایت می‌توانید حل این مشکل را به نمایندگی تعمیر مایکروفر مای تگ در زنجان بسپارید.

 

بررسی علت خاموش شدن ناگهانی مایکروفر مای تگ

خاموش شدن دستگاه در حین کار می‌تواند ناشی از خراب شدن کلید درب دستگاه باشد. در چنین شرایطی درب باز شده و دستگاه متوقف خواهد شد. همچنین ایراد در برد کنترلی نیز می‌تواند خود را به این شکل نشان دهد. گاهی نیاز به بررسی صفحه لمسی و دکمه‌های آن نیز خواهد بود. در صورتی که نیاز به کمک داشتید با نمایندگی تعمیر مایکروفر مای تگ در زنجان تماس بگیرید.

 

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر مای تگ در زنجان

تعمیر مایکروفر مای تگ در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *