مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر لیبرتون در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر لیبرتون در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند لیبرتون یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر لیبرتون، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای لیبرتون باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر لیبرتون در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر لیبرتون
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات مایکروفر لیبرتون در زنجان
نمایندگی تعمیرات مایکروفر لیبرتون در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر لیبرتون در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر لیبرتون در زنجان

مایکروفر وسیله ای پر کاربرد برای پخت و پز و گرم کردن غذا در منزل یا محل کار است. مایکروفر به سرعت غذا را گرم می کند، به همین جهت در پختن غذا افراد زیادی را یاری می نماید. اگر چند مدت است که از مایکروویو استفاده می کنید و به آن عادت  کرده اید، با خراب شدن دستگاه بسیار نگران می شوید.

باید بدانید که تعمیر مایکروفر در زنجان بسیار دشوار و تخصصی است. به همین علت تعمیر دستگاه باید توسط تکنسین های متخصص از نمایندگی تعمیر مایکروفر لیبرتون در زنجان انجام شود. نمایندگی تعمیر مایکروفر لیبرتون در زنجان تعمیرات مایکروفر را بسیار عالی انجام می دهد.

نمایندگی تعمیر مایکروفر لیبرتون در زنجان

گرم نشدن غذا و نمایندگی تعمیر مایکروفر لیبرتون در زنجان

مایکروویو برای گرم کردن از  ولتاژ زیاد استفاده می کند. پس به کار گیری زیاد از مایکروویو باعث می شود برق زیادی را مصرف کند. مایکروفر اگر تمیز نباشد و چربی زیاد داخل دستگاه باشد، فرآیند گرم شدن غذا طول می کشد. پس باید دستگاه خود را به طور مرتب تمیز کنید تا برای گرم کردن غذا هیچ مشکلی پیش نیاید.

 این را بدانید که اگر غذای شما چرب باشد خیلی زمان می برد که غذای شما گرم شود. برای این کار به نمایندگی تعمیر مایکروفر لیبرتون در زنجان مراجعه کنید تا ایراد دستگاه شما مشخص شود‌.

 اگر می خواهید متوجه شوید که دستگاه فرآیند گرم کردن را به خوبی انجام می دهد یا خیر یک لیوان آب داخل مایکروفر لیبرتون بگذارید اگر در مدت دو دقیقه آب گرم نشد باید به نمایندگی تعمیر مایکروفر لیبرتون در زنجان مراجعه کنید تا دستگاه شما را تعمیر کنند.

تعمیر مایکروفر لیبرتون در زنجان

نچرخیدن سینی مایکروفر و نمایندگی تعمیر مایکروفر لیبرتون در زنجان

اگر سینی دستگاه شما تحت هیچ شرایطی نچرخید این را بدانید که شفت سینی گردان معیوب شده است و باید عوض شود یا اینکه موتور گردان کف دستگاه دچار مشکل شده است. برای تعمیر مایکروفر لیبرتون که سینی آن چرخش ندارد می توانید از نمایندگی تعمیر مایکروفر لیبرتون در زنجان کمک بخواهید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر لیبرتون در زنجان تعمیر مایکروفر را به صورت تخصصی انجام می دهد. تکنسین های متخصص از نمایندگی مایکروفر لیبرتون در زنجان بسیار با تجربه هستند شما می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را برای تعمیرات به آن ها بسپارید.

بوی سوختگی از مایکروفر

دلایل  زیادی وجود دارد که از مایکروفر بوی سوختگی بیاید که یکی از آن ها عایق میکا است که می تواند معیوب شود و بسوزد. دلیل دیگر انباره های ولتاژ است که اگر از مدار خارج گردد می تواند موجب سوختگی فیوز شود. اگر اتصالات ترمینال دستگاه شل باشد بوی سوختگی به مشام می رسد‌.

 سوئیچ های درب را حتما ارزیابی کنید. یکی از ساختار های برد اصلی هم می تواند بسوزد. اگر اجزائی روی برد سوخته باشد تکنسین متخصص از نمایندگی تعمیر مایکروفر لیبرتون از زنجان باید بررسی کند که آیا قطعه های برد را می توان عوض کرد یا اینکه برد اصلی باید به طور کلی عوض شود.

 در آخر لامپ اشعه را چک کنید که اگر سوخته باشد می تواند بوی سوختگی را به وجود بیاورد در این شرایط غذا گرم نخواهد شد. مایکروفر شما هر عیبی داشته باشد نمایندگی تعمیر مایکروفر لیبرتون در زنجان به خوبی آن را تعمیر خواهد کرد. تکنسین های با تجربه از نمایندگی مایکروفر لیبرتون در زنجان تخصص بسیار بالایی دارند.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر لیبرتون در زنجان

صدای زیاد از مایکروویو

این عیب دلایل زیادی دارد، که می خواهیم آن را کاملا توضیح دهیم. به طور کلی در این شرایط لامپ اشعه از خود صدای کمی ایجاد می کند. اما اگر لامپ اشعه معیوب شده باشد امکان دارد صدای بلندی را تولید کند در حقیقت به این معنا است که لامپ اشعه عمرش به پایان رسیده است، حتی دیود های ولتاژ هم اگر معیوب باشند صدای بلندی را ایجاد می کنند. پیش از عوض کردن لامپ اشعه حتما اول دیود را بررسی کنید.

 برای دانسته های بیشتر با نمایندگی تعمیر مایکروفر لیبرتون در زنجان تماس بگیرید. در این موقعیت فن اگر خراب باشد صدای بلندی را ایجاد می کند. فن را بررسی کنید که پره های آن چرخش دارد یا نه. امکان دارد شئ خارجی ما بین پره های آن گیر کرده باشد. ممکن است صدا به خاطر موتور همزن باشد، این موتور آهسته داخل دستگاه می چرخد و امواج سولاردام را بخش داخلی اجاق پخش می کند.

 اگر موتور همزن خراب شود صدای زیادی را تولید می کند. برای عیب یابی دستگاه از نمایندگی تعمیر مایکروفر لیبرتون در زنجان بخواهید عیب دستگاه را مشخص کنند. بعضی مواقع امکان دارد صفحه گردان مایکروفر در زمان چرخش صدا ایجاد کند. برای ارزیابی این عیب اول باید ببینید چیزی در شفت آن گیر کرده است یا خیر. اگر صفحه گردان معیوب شده باشد صدای زیادی تولید می کند و حتما باید نمایندگی مایکروفر لیبرتون در زنجان آن را بررسی کنند.

نمایندگی مایکروفر لیبرتون در زنجان

تعمیر فن مایکروفر لیبرتون

فن مایکروفر موظف است که دود و بخار و بو که به خاطر گرم شدن غذا ایجاد می شود را از داخل دستگاه خارج کند. زمانی که دستگاه کار می کند فن روشن می شود تا غذا بهتر پخته شود‌ و دمای دستگاه زیاد بالا نرود‌.

 از اصلی ترین علت معیوب شدن فن دستگاه معیوب بودن موتور فن، بسته شدن فیلتر ذغالی و حتی معیوب بودن دمپر دستگاه است. اگر کارکرد فن دستگاه مشکلی دارد باید فیلتر و دمپرهای مایکروفر را ارزیابی کنید و اگر مشکلی نداشتند فن و موتور فن مایکروفر را بررسی کنید که اگر مشکلی بود توسط نمایندگی تعمیر مایکروفر لیبرتون در زنجان تعمیر شود.

سخن آخر

دوستان عزیز و گرامی ما سعی کردیم بهترین مقاله را برای شما جمع آوری کنیم. این را بدانید که اگر موضوعات مهم نگهداری از مایکروویو را رعایت نمایید. احتیاج شما به تعمیرات مایکروفر کاهش پیدا می کند. همیشه به طور مرتب دستگاه را تمیز کنید کثیفی و چربی آن را پاکسازی نمایید. ظروف فلزی را داخل دستگاه قرار ندهید. تحت هیچ شرایطی دستگاه را در جای گرم نگذارید. اگر برای مایکروفر شما مشکلی پیش آمد آن را بدون نگرانی به نمایندگی مایکروفر لیبرتون در زنجان بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید‌. برای اطلاعات کامل تر با کارشناسان ما تماس بگیرید‌.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر لیبرتون در زنجان

تعمیر مایکروفر لیبرتون در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *